Skocz do zawartości

[tubeless, 29x2.4] Problem z uszczelnieniem 29" 2.4 X-King Race Sport


johnnyno

Rekomendowane odpowiedzi

Przed wczoraj dostałem moje nowe super kółka od Daveo :D:D:D

-obręcze DT Swiss XM481

-piasty DT 350s IS Straight Pull

-szprychy DT Competition

-opony Continental X-King RaceSport 2.9" x 2.4"

-zalane mleczkiem Stans NoTubes (60-70 ml na koło)

 

Podjarany na maxa!!! Ale...

 

We wtorek dostałem koła, jak rozpakowałem to był laczek.

Napompowałem je do ok 3,5 atm - trzymały kilka godzin, powietrze zeszło prawie do zera.

I tak cały czas az do dzis - pompuje, mija kilka godzin i laczek.

 

Wczoraj zrobiłem tzw "leżakowanie" (kilka godzin na jednym boku, kilka na drugim), przejechalem sie z 6-8 km, zdjąłem i wytrząsłem opony.

Ale nic nie dało..

 

Stąd moje pytania:

1. Czy opony X-King RS są tubless ready?

2. Czy 60-70 ml mleczka stans wystarczy przy takim wielkim laczku?

3. Poczekać i przejechać jeszcze z 50 km żeby dać szansę mleczku na wypełnienie wszelkich szczelin czy może dolać mleczka lub nawet rozpocząć procedurę uszczelniania od zera?

 

Ew może zanurzyć w wodzie i sprawdzić czy się gdzieś nie ulatnia?? Czy głupi pomysł?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uszczelniałem (mleczkiem Stans, jak i innymi) Mountain King II RaceSport bez problemu (uchodziło trochę ściankami ale tylko przez chwilę). Myślę że powietrze ucieka bo nie zrobiłeś jazdy próbnej. Z tego co pamiętam zaleca się żeby po zalaniu mleczkiem i leżakowaniu pojeździć trochę żeby mleczko się rozlało po oponie. Ja tak zawsze robię i później opona trzyma. Zawsze też dobijam na pierwszą jazdę dużo większe ciśnienie. Jeżeli po jeździe będzie dalej uchodzić powietrzne można dolać trochę mleczka (30 ml) i też zrobić jazdę próbną (tak z 30 min).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...