Skocz do zawartości

Simonello

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

507 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Simonello

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. Czy może się już ktoś wypowiedzieć odnośnie dokładności i czytelności manometru z pompki stojącej z aktualnej oferty? Mam pompkę z Lidla jeszcze z czasów, gdy manometr byl wyskalowany do 16 barów, co za tym idzie - był atrapą, bo jego odczyty na niższych ciśnieniach były bardzo nieprecyzyjne.
  2. Prawie każdy element nowego XT jest cięższy od poprzedniej wersji, szczególnie kaseta. Szkoda.
  3. Kuba, Aż muszę sprostować te farmazony, które wypisał Mokry, żebyś nie został wprowadzony w błąd. W takiej konfiguracji jak podałeś, przy przełożeniu 32x11 i kadencji 90 będziesz miał 30 km/h. Rozkręcając się do już zdecydowanie wysokich obrotów - kadencji 110 - będziesz jechał niespełna 37 km/h. Widać więc, że szału na płaskim z wiatrem czy na zjazdach nie będzie, można zapomnieć o dokręceniu.
  4. Każdy Axon lekko stuka przy odbiciu (przy samym końcu wysunięcia)
  5. Simonello

    [rama] Accent Peak29

    To prawda, że te w macie są wizualnie gorzej wykonane? Tzn. brzydsze przejścia między kolorami niż ta z większą ilością czerni, w połysku?
  6. Simonello

    [rama] Accent Peak29

    Edit: post do usunięcia
  7. Ten fakt jest imho do poprawy. Z tego, co czytałem, podobnie jest w przypadku HCC. Natomiast SRAM ma prostą linię łańcucha zgraną z środkiem kasety - i tak właśnie być powinno. Nie widzę żadnych korzyści z linii łańcucha zgranej z dołem kasety. Jeszcze jedno - czy w planach są zębatki stalowe? Chyba każdy przeżyje trochę dodatkowych gramów kosztem zwiększonej wytrzymałości. Poniżej zdjęcie tarczy WolfTootha po zaledwie 600 km. (!)
  8. Jakie wrażenie sprawiają chińskie koła na oponę?
  9. Fabryczna sztyca 350 mm wystarczy, jak mostek będzie obrócony ku górze i umieszczony na komplecie podkładek, to może się okazać, że kierownica w ogóle nie jest niżej niż siodło.
  10. Mam pytanie do posiadaczy i nie tylko - jak wysokim amortyzatorem jest Epicon? Mam tutaj na myśli odległość od osi do korony. Gdzieś mi się obiło o uszy, że jest w tym miejscu wyższy od chociażby XCR - a niestety nie mogę sobie pozwolić na jeszcze dodatkowe uniesienie przodu. Jeśli też ktoś ma porównanie do innych widelców - Reba, Axon, R7 - z chęcią dowiedziałbym się gdzie plasuje się Epicon jeśli chodzi o wysokość.
  11. Czym objawia się "mała sztywność przy przyspieszaniu"?
  12. Żartujesz sobie teraz? Tych 4 zębów ma tam nie być. Edit: Kot mnie uprzedził...
  13. Axon z kolei też zbiera niezłe recenzje, w niemieckich pomiarach sztywności wypadł bardzo dobrze, a najnowsze roczniki ważą ok. 1525 g. Jest też najwyższym modelem od Suntoura, więc może warto spróbować?
  14. Na jakiej kasecie? Pisałem o korbie, i rzeczywiście zysk oscylowałby raczej w okolicach 100 gramów.
  15. Podoba mi się, widać na nim wizualnie dawną szkołę Musisz być bardzo wysoki, jeśli przy ramie 19 cali masz tak mocno wysuniętą sztycę - 190 cm? Korba trochę odstaje klasą od reszty, wymieniając na XT byłbyś ok. 150 g do przodu. Jak dla mnie rower pierwsza klasa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...