Mod Team durnykot Napisano 25 Maja 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 Ciekawe....wychodzi ,że na Śląsku nie tylko węgiel . Po przeczytaniu testu ochraniaczy mam pytanie: jak się sprawują spodenki Rocday? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wooyek Napisano 25 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 Bardzo jestem z nich zadowolony - to jest ten lżejszy model Roc Lite, trochę smuklejszy krój, bardziej miękki materiał. Pewnym minusem są tylko dwie kieszenie, no ale Lite to Lite... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qb3 Napisano 25 Maja 2017 Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 A nera to co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wooyek Napisano 29 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2017 Nowy wpis: Test: Huck Norris - materac dla opon? Jak się sprawdziła najprostsza na rynku wkładka antydobiciowa po pół roku jazdy? https://www.1enduro.pl/test-huck-norris/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wooyek Napisano 1 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Nowy wpis: Opony enduro #4: Jakie ciśnienie? Ile nadmuchać do opon? Ile osób, tyle opinii - i nic dziwnego. O tym w dzisiejszym poradniku. https://www.1enduro.pl/opony-enduro-cisnienie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wooyek Napisano 6 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2017 Nowy wpis: Test: Cannondale Jekyll 3 Carbon 2018 Czy nowy Cannondale to dalej Cannondale...? https://www.1enduro.pl/test-cannondale-jekyll-3-carbon-2018/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 6 Czerwca 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2017 Wooyek, w kwestii sztycy TranzX. Tą samą sztycę sprzedaje CRC pod nazwą BrandX za 152 ojro. Nie wygląda jak Reverb, montaż linki mógłby być bardzie Juser Frjendli, ale działanie jest super. Szybkość podnoszenia jest odpowiednia, przy podnoszeniu słyszalny stuk informuje ,że sztyca jest tam gdzie trzeba. Minusem jest fakt,że domyślnie sztyce są spzredawane z manteką,jaką miałeś w cannonie i nie bardzo pasuje do napędów 2x lub 3x. Tu najlepiej zakupić odpowiednią manetkę za jakieś 35 ojro Sztyca od początku ma lekki luz kompletnie nie wyczuwalny w czasie jazdy. Jak na razie ( ponad 3 miesiące w różnych warunkach) działa znakomicie. Sorki za lekki OT. Aha- Cannon jest brzydki...nie ma Lefty'ego więc się nie liczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wooyek Napisano 6 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2017 Dzięki za mini-test Rozumiem, że masz ją już trochę i nie sprawia problemów? PS. TranzX z kolei chyba łatwiej kupić z "pionową" manetką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 6 Czerwca 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2017 Rozumiem, że masz ją już trochę i nie sprawia problemów? Ujeżdżam ponad 3 miesiące w różnych warunkach- zero problemów ( a mało nie ważę niestety ). Jeśli komuś nie przeszkadza mały skok ( 125 mm) , brak regulacji szybkości podnoszenia, brak możliwości serwisu kartusza i brak napisu reverb to jest to dobry zakup. Zresztą pozytywnych opinii na CRC jest całe mnóstwo. Dla mnie cenną cechą jest bezstopniowe opuszczanie i podnoszenie, co nie jest takie oczywiste nawet w nowych modelach ( np. sztyca E13 ma chyba 3 stopnie ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wooyek Napisano 6 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2017 Czyli nie tylko na mnie zrobiła tak pozytywne wrażenie A co do tego skoku - Twoja ma te 125 mm faktycznie? Bo ten TranzX niecałe 115... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 6 Czerwca 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2017 yyyyy.... tego.... napisałem 125? Sorki... miało być 120 mm i ma tyle w praktyce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2017 Sprzęt za taaki piniądz z tak słabym wyposażeniem bo o wadze nawet nie wspominam. A jak pytałem z 2 lata temu to Pike był dla nich za "biedny". Do tego powiedziane z taką szyderą. Bym tego nawet za dopłatą kijem nie tknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas7 Napisano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2017 A ja po zawodach w Srebrnej stwierdzam że sztyca powinna mieć 2 stopnie opuszczania - max w dół i jakieś ok 75% (pewnie musiałoby być indywidualnie ustawiane do każdego roweru/rajdera) - do pedałowania na siedząco na w miarę trudnych sekcjach, których w Srebrnej było dużo, a pedałowanie ze sztycą wysoko strasznie wybijało z rytmu. Może trzeba było obniżyć sztycę przed startem ale kto to wiedział jak to on sajt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wooyek Napisano 7 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2017 A ja po zawodach w Srebrnej stwierdzam że sztyca powinna mieć 2 stopnie opuszczania - max w dół i jakieś ok 75% (pewnie musiałoby być indywidualnie ustawiane do każdego roweru/rajdera) Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest nieograniczona regulacja Szybciej jest obniżyć lekko siodło "na czuja", niż szukać tyłkiem akurat tej jednej dozwolonej pozycji pośredniej. Chyba, że zrobią na prąd i będziesz wybierał tryb manetką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas7 Napisano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2017 No właśnie w ferworze walki w Srebrnej nie za bardzo mi szło odnalezienie tej pośredniej pozycji i pedałowałem siedząc bardzo nisko - niby 150mm skoku to dobra sprawa ale w takich sytuacjach nie do końca :-) Ciężko mi było po prostu na korzeniach wcelować w taką wysokość żeby było git i przez jazdę na stojaka siadły mi nogi pod koniec. Ale oczywiście to brak doświadczenia i wytrenowania a sztyca i takie funkcje to gadżet. Myślę że to kwestia czasu kiedy sztyca będzie jeździła w górę i w dół bez naciskania tyłkiem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wooyek Napisano 7 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2017 Ciężko mi było po prostu na korzeniach wcelować w taką wysokość żeby było git i przez jazdę na stojaka siadły mi nogi pod koniec Czy gdyby tarcza do rzutek składała się wyłącznie z "bulls eye'a" o średnicy 1 cm, to łatwiej byłoby Ci trafić w środek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2017 A ja po zawodach w Srebrnej stwierdzam że sztyca powinna mieć 2 stopnie opuszczania - max w dół i jakieś ok 75% (pewnie musiałoby być indywidualnie ustawiane do każdego roweru/rajdera) - do pedałowania na siedząco na w miarę trudnych sekcjach, których w Srebrnej było dużo, a pedałowanie ze sztycą wysoko strasznie wybijało z rytmu. Może trzeba było obniżyć sztycę przed startem ale kto to wiedział jak to on sajt. Mi się wydaje choć mogę się mylić, że masz "złe" nawyki w tym pozycje z xc. Obecnie był bym w stanie zaakceptować na podjazdy te strome max do 1 cm w dół. Czy taka wartość jest tego warta?? Chyba raczej nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas7 Napisano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2017 Mam na myśli nie na strome podjazdy (na OS3 oczywiście cały podjazd miałem siodło w górze - tam niektórzy nawet damper blokowali), ale o na przykład cały grzbiet na OS3, gdzie było w miarę płasko ale dziurawo i trzeba było kręcić. Kręciłem bez siodełka ale trudno kilka minut tak wytrzymać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wooyek Napisano 7 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2017 Pro tip: jak musisz popedałować, ale nie chcesz maksymalnej wysokości, wciskasz lekko manetkę i po prostu pedałujesz - siodło "samo się" ustawi na odpowiedniej wysokości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qb3 Napisano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2017 Troche offtop się robi, ale trudno... Tak sobie myślałem bo sam śmigam od jakiegoś czasu ze sztycą opuszczaną (u mnie KS Dropzone R) i jest mega przydatna przy stromych zjazdach czy innych przeszkodach oraz przydaję się też gdy robi się stromo do góry. Dla mnie ogromnym plusem jest fakt, że mogę domyślnie ustawić sobie siodełko tak wysoko, że na prostych siedzę wysoko jak na szosie i nie psuję sobie kadencji co wcześniej było niemożliwe z uwagi na problemy przy jeździe w terenie (siodełko było zbyt wysoko). Jednak faktycznie jak się nie zna trasy to można czasem przegapić moment opuszczenia i jest strzał w klejnoty Jazda z takim wynalazkiem niestety jakoś rozleniwia i człowiek nie wygina się jak dawniej na zwykłej rurce hehe. Tak ostatnio się zastanawiałem czy nie sprawdziłby się taki patent jakby w sztycach opuszczanych był dodatkowo zamontowany jakiś limit uderzenia czyli gdy mimo braku trzymania manetki by nic nie wyszło walnęła to by się samo obniżało. Taki tryb jakby się trzymało manetkę na stałe, aż do momentu kolejnego zablokowania (podobnie jak na amorach). Pewnie by to był nieco problem przy mocnym pedałowaniu z siodła i limit musiałby być ustawiany dość wysoko. Chodzi mi o coś jak ma moja Reba czyli jak walnę mocno mimo zablokowania amora to się odblokowuje i koło jest całe (tylko snejk) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wooyek Napisano 13 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2017 Nowy wpis: Hajlajtsy: Zlot Kellys Enduro MTB Series Przesieka 2017 O egzystencjonalnej naturze kolarstwa górskiego na przykładzie zlotu w Przesiece https://www.1enduro.pl/zlot-enduro-mtb-series-przesieka-2017/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wooyek Napisano 19 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 Nowy wpis: Jak e-bike uratuje świat MTB Tytuł to oczywiście clickbait, ale jeśli jesteś ciekaw, dlaczego warto obserować rozwój elektryków nawet, jeśli nie planuje się na nich jeździć - warto zajrzeć! https://www.1enduro.pl/jak-e-bike-uratuje-swiat-mtb/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wooyek Napisano 22 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Nowy wpis: Miejsca: Finale Ligure, Włochy Dziś nieco egzotycznie - dla mnie też, bo nigdy w Finale nie byłem Skąd więc relacja i przewodnik? Ano od Marka z PM Bike Experts i ekipy SINGLETRACK TRIPS! https://www.1enduro.pl/finale-ligure-enduro/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wooyek Napisano 26 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2017 Nowy wpis: Test: Hamulce Magura MT7 Zapraszam do testu cholernie mocnych i zaskakująco lekkich hamulców - zanim kupisz Sainty, przeczytaj! https://www.1enduro.pl/test-hamulce-magura-mt7/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2017 Michal tak patrzę na tego Mattoca przy Twoim Whycie... Czy w następnych wpisach należy sie spodziewać testu tego Manitou? Nie wiem jak pracuje, ale jak każdy Manitou wyglada swietnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.