Skocz do zawartości

[Rower] Kands Maestro 2013 - test etapowany


Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jak teraz ale w zeszłym sezonie można było, bez żadnej dopłaty, wybrać błotniki pełne zamiast tych co macie. Ja tak zrobiłem, bo od początku tamte mi się nie podobały oraz wg. mnie nie spełniają one swojej roli, ponieważ nie zakrywają koła, więc woda będzie się z pod nich lała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i mój Kands na niedzielnej wycieczce :D

901727_708444269214082_87095630466349525

 

Mój rowerek przejechał już ze mną 1150km, co mogę o nim powiedzieć?

Jak na razie żadnych awarii ;) jedyne co mnie denerwuje, to napęd, a własciwie łańcuch który po nasmarowaniu chodzi cicho przez jakieś 100km, po których dobrze byłoby go znów przesmarować, ale może za bardzo wrażliwy jestem :P

 

Na siodełku przetrwałem dwa 150km wypady, również gripy mi nie przeszkadzają - ta guma wbrew pozorom jest miękka i pewnie za 2-3 miesiace, bedą już na tyle zniszczone, że je wymienię.

Cały czas zastanawiam się nad mostkiem, ale z drugiej strony ta wygodna pozycja też ma swoje zalety ;)

 

W planach dołożenie bagażnika i kupno sakw, bo jazda z plecakiem, przy wyższy temperaturach będzie mordęgą ;P

 

Nie sądziłem, że przejade na tych CSTkach 1kkm i nie będę musiał wymieniać dętki, za to duży plus :)  mam wrażenie, że te opony są wykonane ze stosunkowo miękkiej gumy, co na szosie sprawia, że nie mają jakiegoś super toczenia - chce je wymienić na Schwable, ale jakoś też nie mam sumienia 'wyrzucać' opon, które na razie nie zawodzą :)

 

 

Edytowane przez KarolKrns
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PiotrowskiGD

Nie sądziłem, że przejade na tych CSTkach 1kkm i nie będę musiał wymieniać dętki, za to duży plus :)  mam wrażenie, że te opony są wykonane ze stosunkowo miękkiej gumy, co na szosie sprawia, że nie mają jakiegoś super toczenia

 

 

Opony rzeczywiście są miękkie, stąd świetnie się u mnie sprawdzają na drogach asfaltowych i dobrych ścieżkach rowerowych.

Ale i polne drogi utwardzone nie są dla nich problemem, IN PLUS są to opony kierunkowe

A na miękkość gumy w tych opomkach może zaradzić tylko wysokie ciśnienie w oponach.

 

Tak wygląda mój rower z nową torbą Kellys. Mieści sie w niej: dętka, multi-tool, kombinerki, zestaw do łatania dętki, szmata do rąk.

 

W tle budynek, gdzie mieścił się IPN

 

zdjecie,600,470403,20140406,ipn-juz-tu-n

 

 

To zdjęcie z banerem w tle o treści "PAMIĘĆ"....raczej nieprzypadkowe... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie sądziłem, że przejade na tych CSTkach 1kkm i nie będę musiał wymieniać dętki, za to duży plus :)

Te opony są pancerne, nie wiem ile razy przejechałem przez szkło pozostawione przez świętujący lumpenproletariat :D

Ostateczny test wytrzymałości zdały gdy najechałem bokiem tylnej opony na coś takiego:

cd83c03d-9443-4c90-88de-ef38b6c3576d_zps

Guma zajęczała nieziemsko ale dała radę :thumbsup:

 

@@ZbyszekZmysichKiszek

W Himalaje się wybierasz? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam nie jestem pewien. teraz mam shimani br 445. tyl blokuje kolo ale przod to spowalniacz. jeszcze kombinuje czy oddac ten przedni do serwisu czy szukac nowego. o tym quad'zie znalazlem tylko info  , ze na DOT 3-4 jest pedzony. i jakies w miare pochlebne opinie na Bike Board, w wersii anlo, znalazlem. za nimi przemawia to, iz w zestawie jest tarcza i adapter. zacisk jest tak jak br445 2-tloczkowy. waham sie czy je brac czy wydac  2 setki na br615... 


dodam, ze biorac quad'a, duza tarcze 7 lub 8 cali, wrzucilbym do Majstra na przod, natomiast sam hebel poszedlby do 2 roweru, Northtec'a . 


jest jeszcze opcja nr 3, shimano pojdzie na odpowietrzanie-serwis i po powrocie zmienie klocki na polmetaliki. cena serwisu plus klocki na 2 kola to okolo 120pln. czyli w granicach quad'a. niby banalna decyzja a jakos zdecydowac sie nie moge na 1 z 3 opcji. 

 

 

pohwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie opony świetnie chroniły dętki przez około 2kkm, teraz od początku roku złapałem już 3 kapcie :(

 

Sprawdź dłonią wnętrze opony czy nic jej nie spenetrowało. Ewentualnie opaska na obręczy się "złachała".

 

w moim rowerowym za 129 pln mozna kupic te heble plus adaptery i tarcze 203mm. calosc za 149 pln. . .

 

To jest dobra cena, nawet bardzo dobra jak za hydrauliki. Dla porównania za swoje fałki Avida dałem ok.120 zeta i trza było ściągać "zza gór". W kraju węglem i łupkiem stojącym dałbym tyle samo... ale za komplet na jedno koło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@KarolKrns,Widzę, że też używasz butelki po Oshee jako bidonu ;) Jakiego koszyka używasz i jak się sprawuje? Próbowałem Kellysa, ale tak słabo tą butelkę trzymał, że zmieniłem go na antyczny stalowy wygrzebany w piwnicy  :woot:

 

Dokładnie, mistrzowska butelka :)

A koszyk to jakis noname, kupiony w pobliskim sklepie rowerowym.

Jeśli chodzi o jego 'budowe' to wygląda niemal dokładnie tak jak ten - http://allegro.pl/author-koszyk-na-bidon-abc-16-bialy-cr-i4049158634.html

brakuje tylko oznakowania producenta ;)

 

Butelka po Oshee siedzi w nim stabilnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...