Skocz do zawartości

Lumperator

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 838
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Lumperator w dniu 8 Listopada 2015

Użytkownicy przyznają Lumperator punkty reputacji!

1 obserwujący

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kamil
  • Skąd
    Milanówek

Ostatnie wizyty

4 554 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Lumperator

Wymiatacz

Wymiatacz (10/13)

  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

145

Reputacja

  1. Wejdzie spokojnie. Ograniczenia są oznaczone ze sporym marginesem.
  2. Nowy SID powinien lepiej pracować na małych nierównościach. W sprężynie powietrznej jest dodatkowa mała sprężyna, która wybiera "liście" nim tłok powietrzny przełamie opór. Już samo to, powinno dać przyjemniejszą pracę.
  3. A ja tego DebonAir upgrade do SIDa i Reby nie polecam. Miałem u siebie w SIDzie i wróciłem do plastikowego, bo po prostu lepiej pracuje. Ten metalowy nie zwiększa objętości komory negatywnej (co jest zaletą w oryginalnych modelach DebonAir). Sztywno osadzony trzpień w tej głowicy (w plastikowym jest margines ruchu) powoduje, że przy niewielkim wygięciu amortyzatora odczuwalnie wzrasta tarcie.
  4. Lumperator

    [Taśma] Tubeless

    To zrób sobie pół na pół. Daj tubeless z przodu aby poprawić trakcję, a z tyłu dętka
  5. Ja pierdziu, tytanowe linki. Wymiatasz
  6. Lumperator

    [Rower/rama] 27,5 do xc

    Raczej bym powiedział, że producenci wraz z organizatorami imprez skutecznie zgasili popyt na 27.5. Reklama, presja i moda robi swoje. Jak się widzi, że nawet kobieta 158 ściga się na 29 (bo musi) to psycha u przeciętnego bikera jest już ustawiona. Producentom łatwiej jest klepać ramy pod jeden standard kół. Jako fan Meridy ubolewam, że zaprzestali serii Big Seven z wyższej półki. Ich ostatni rocznik to był klasowy rower.
  7. Zgadzam się z powyższym i gratuluję fajnej ramy od Titusa. Jak najbardziej można wyhaczyć coś fajnego i nie wydać fortuny. Za tytanem ciągnie się echo z lat 90-tych - materiału doskonałego i bardzo drogiego. Dzisiaj postęp w karbonizacji ram jest tak daleko posunięty, że nikt nawet nie myśli, aby ścigać się na tytanie. Do klimatów gravelowych bardzo pasuje tytan, to ma sens
  8. Ja im życzę udanego tego gravela. W sensie dobrze byłoby, gdyby nieco przełamali klimat, że tytan to jakaś magia dla wybrańców. Gravel to doskonaly typ roweru pod tytan.
  9. Nie będzie im łatwo. Cena z automatu idzie bardzo mocno do góry, a konkurencja która w tytanie siedzi od dziesięcioleci ma rowery tego typu. Walczyć niższa ceną? Trudna sprawa w tej materii. Pytanie czy naprawdę się przyłożą do jakości. Ich rowery z decathlonu pozostawiają sporo do życzenia pod względem wykonania i estetyki.
  10. Po co komu karbony za miliony, jak można napchać piany w amelinum
  11. Opór też stawiają firmowe uszczelki RS. Jeśli zależy Ci na bardzo gładkiej pracy, zastanowiłbym się nad SKF lub jeszcze lepiej Racing Bros. Co do MC vs Charger 2... porównywałem na dwóch SIDach. No jest lepiej z Chargerem
  12. Brakuje mi tu dodatkowego wyścigowego modelu o niskiej masie coś jak dawniej MRD.
  13. Może i jakiś tam sens to ma, ale skok z 42 na 52 to imo gruba przesada. Wygląda to bez mała jak megarange. U Srama brakuje ciaśniejszej kasety 12sp. Przydałoby się coś w rodzaju 10, 11, 12... 45.
  14. @ Galvaron Proponujesz rower o bardzo męskiej geometrii. Nawet w rozmiarze S ma górną rurę ponad 60cm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...