Skocz do zawartości

Lumperator

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 832
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Lumperator w dniu 8 Listopada 2015

Użytkownicy przyznają Lumperator punkty reputacji!

Reputacja

144 Bardzo dobra

1 obserwujący

O Lumperator

  • Tytuł
    Master

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kamil
  • Skąd
    Milanówek

Ostatnie wizyty

3 442 wyświetleń profilu
  1. Kąt 66 stopni to grubo inaczej niż w typowym xc (69-71). Tego niczym nie skompensujesz, a ma to kluczowe znaczenie w prowadzeniu roweru. Dłuższy mostek i krótsza kiera może zwyczajnie upośledzić panowanie nad rowerem. Set który świetnie sprawdza się w ramie XC, nie zadziała na typowym Trailu. Już pomijam, że amor 130mm to zbyt wiele na XC. Jak załadujesz 100mm to zmienisz kąt główki raptem o 1.5 stopnia (66 -> 67.5). To nie ma sensu
  2. Tylko jak przykręcasz blok pod lekkim kątem (to w ogóle w Quartzach jest możliwe?) to i stopa jest pod innym kątem. Quartze to spoko pedały, też ich używam.
  3. Kierowcy częściej powinni zakładać okulary przeciwsłoneczne z polaryzacją. To mega dużo daje jak słońce jest niżej, a asfalt razi po oczach.
  4. Ja pierdziu, tytanowe linki. Wymiatasz
  5. Lumperator

    [Rower/rama] 27,5 do xc

    Raczej bym powiedział, że producenci wraz z organizatorami imprez skutecznie zgasili popyt na 27.5. Reklama, presja i moda robi swoje. Jak się widzi, że nawet kobieta 158 ściga się na 29 (bo musi) to psycha u przeciętnego bikera jest już ustawiona. Producentom łatwiej jest klepać ramy pod jeden standard kół. Jako fan Meridy ubolewam, że zaprzestali serii Big Seven z wyższej półki. Ich ostatni rocznik to był klasowy rower.
  6. Zgadzam się z powyższym i gratuluję fajnej ramy od Titusa. Jak najbardziej można wyhaczyć coś fajnego i nie wydać fortuny. Za tytanem ciągnie się echo z lat 90-tych - materiału doskonałego i bardzo drogiego. Dzisiaj postęp w karbonizacji ram jest tak daleko posunięty, że nikt nawet nie myśli, aby ścigać się na tytanie. Do klimatów gravelowych bardzo pasuje tytan, to ma sens
  7. Ja im życzę udanego tego gravela. W sensie dobrze byłoby, gdyby nieco przełamali klimat, że tytan to jakaś magia dla wybrańców. Gravel to doskonaly typ roweru pod tytan.
  8. Nie będzie im łatwo. Cena z automatu idzie bardzo mocno do góry, a konkurencja która w tytanie siedzi od dziesięcioleci ma rowery tego typu. Walczyć niższa ceną? Trudna sprawa w tej materii. Pytanie czy naprawdę się przyłożą do jakości. Ich rowery z decathlonu pozostawiają sporo do życzenia pod względem wykonania i estetyki.
  9. Po co komu karbony za miliony, jak można napchać piany w amelinum
  10. Opór też stawiają firmowe uszczelki RS. Jeśli zależy Ci na bardzo gładkiej pracy, zastanowiłbym się nad SKF lub jeszcze lepiej Racing Bros. Co do MC vs Charger 2... porównywałem na dwóch SIDach. No jest lepiej z Chargerem
  11. Ja u siebie na tył dałem Maxxis Crossmark 2.1, a na przód Schwalbe Rocket Ron 2.25 i to się doskonale sprawdza w terenie i asfalcie. Opona Maxxisa jako napędowa daje mały opór na asfalcie, a Schwalbe dobrą przyczepność w terenie.
  12. Nie zdziwiłbym się, gdyby teraz było lepiej w kwestii prowadzenia roweru niż przy starym amortyzatorze wyższym o 1cm.
  13. Brakuje mi tu dodatkowego wyścigowego modelu o niskiej masie coś jak dawniej MRD.
  14. Może i jakiś tam sens to ma, ale skok z 42 na 52 to imo gruba przesada. Wygląda to bez mała jak megarange. U Srama brakuje ciaśniejszej kasety 12sp. Przydałoby się coś w rodzaju 10, 11, 12... 45.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...