Czy dobrze zrozumiałem serwis?
...tam gdzie olejowy negatyw i zalewam olejem, nie używałem nic smaru, tylko użyłem oleju 5WT do nasmarowania wyczyszczonych uszczelek i ogólnie trochę całości...
...tam gdzie powietrzny pozytyw, nasmarowałem P600 uszczelki, trochę całość i górne lagi od wewnątrz...
...nowe gąbeczki nasączyłem 15WT i nowe uszczelki p.kurzowej maznąłem troszkę dodatkowo SRAM Butter (nowe już miały ale tyć smarnąłem)...
...troszkę przejechałem cienką warstwą SRAM Butter górne lagi od dołu...
...w górną lagę wlałem ~115ml 5WT, a w dolne obie lagi gdzie śruby po ~5ml 15WT...
...pompowanie do ~80psi, co dało 20mm/20% ze 100mm w spoczynku jak siedzę w pozycji na rowerze...
(przy zalecanych dla mojego modelu 106ml 5WT blokada skoku nie działała, dolałem resztę prawie 10ml i działa - dziwne, dlaczego tak jest???)
Czy to czerwone pokrętło od spodu to można kręcić w nieskończoność w jedną czy drugą stronę, czy można coś wykręcić, ukręcić - są jakieś granice wyczuwalne?
Jeszcze manetka blokady ciężko chodzi, ale to wg mojej oceny może być wina pancerza lub pancerza i linki, a nie manetki - luźno wbija na zdjętej lince, a wiadomo nie wraca bo nic ją nie ciągnie jak zdjęta linka. Są jakieś sensowne zamienniki, albo ori np od przerzutki?
Odpowietrzałem hamulce i zauważyłem że jeden tłoczek stoi (lub słabo reaguje), a tylko pracuje ten po drugiej stronie tarczy - zwykły BR-M447...