Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 02.10.2021 uwzględniając wszystkie działy
-
9 punktów
-
Bo miałem chwilę zwątpienia: Srebrna Góra, trasa C, kawałek przed krzyżowaniem z F.7 punktów
-
Bo apropo pomnika. Nie dla plusôw tylko dokumentalnie, stąd trzy; miasto Prudnik hala sportowa i tablica i pomnik przed odsłonięciem. Pan Stanisław Szozda:7 punktów
-
Dzisiaj było tak, jak będzie tam, gdzie pojadą kiedyś bardzo grzeczni rowerzyści.6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Nowy ( HT i Full) odpada, używany Full też. Masz odpowiedź.2 punkty
-
1 punkt
-
Zgadzam się opinią powyżej. Szosa ma coś takiego w sobie, że chce się jeździć. Chyba chodzi o to, że cała Twoja siła w nogach przekłada się na prędkość. To naprawdę fajne uczucie. W MTB tego nie doświadczysz. Widelec, typ opon i ciśnienie bardzo zabija dynamikę. Ja bardzo tęsknię za szosą, ale jestem też świadomy jak niebezpiecznie jest nadal na ulicach. Kupiłem Gravela, ale to jednak nie to samo.1 punkt
-
Gwarantuję Ci, że prędkość uzależnia, wsiądziesz na szosę outdoor i ci się spodoba. Znam masę osób, która z mtb przesiadła się na road ale w drugą stronę żadnej😁 Druga sprawa, że sprzedać w razie potrzeby przyzwoity rower będzie łatwiej niż jakiegoś gruza A jeśli chcesz kupic rower stricte pod trenażer to możesz brać jakiś śmietnik za 1000 zł byleby korba i kaseta w dobrym stanie były, szosy do tego totalnie nie potrzebujesz1 punkt
-
Tak, pisałem Ci o tym. Kupujesz dobry rower, używasz na trenażerze i jeździsz, albo kupujesz coś podstawowego do treningu w domu. Jak nie jeździłeś na szosie i jesteś raczej na "nie", to po co wydawać kasę, bo może się zmusisz żeby wyjść i się przejechać? Nie wiem jak u Ciebie z zasobnością portfela ale 5k to nie jest mało. Coś na trenażer kupisz sobie za 2-2,5k, a i tak będzie to na wyrost.1 punkt
-
1 punkt
-
Ciężki okres dla bębenka to zima, gdy temperatura spada - smar gęstnieje i to praca w zimie jest wyznacznikiem tego, czy masz dobry smar czy nie. W najgorszym wypadku wręcz mechanizm zamarza, zapadki nie zazębiają i się nie da jechać a pierścienie nie dociskają się do siebie całą powierzchnią tylko końcówką ząbków a te się wyłamują. Jeśli jeździsz w zimie, to wtedy zajrzyj raz czy drugi.1 punkt
-
"Gravel" to już w zasadzie pojęcie równoznaczne z "rower". Wszystko pojedzie po żwirowej drodze od Wigry 3 po Ukrainę. Dla mnie zawsze to będzie przełajka z luźniejszą geometrią i szerszymi gumami... Reszta tych rowerów? ok, niech się nazywa jak chce, skoro ktoś potrzebuje mieć tak nazwany rower.1 punkt
-
Ja też kupiłem szosę "tylko pod trenażer". Kupiłem RC500 tak jak Ty pod uwage bierzesz. Fajny rower, drugi raz jednak bym kupił coś innego, droższego. Szosa okazała się mega fajną sprawą, najprawdopodobniej lepiej na start wydać więcej. Jest koniec sezonu, warto sie obejrzeć za używanymi. Sora jest 9rzędowa, wraz z Elite XRT dostałeś kasete 11rz. Lepiej iść w 105tkę w takim razie, poza tym ze ma lepsze stopniowanie Z decathlonu EDR AF 105, Rose https://www.rosebikes.com/rose-pro-sl-105-2693206?product_shape=matt+silvergrey Nie ma czegoś takiego jak standard minimum w szosie. "Rekomendowany" standard jest absolutnie poza budżetem, najlepiej by było to 11rz, sztywne osie i tarcze 160/140 -> wtedy najłatwiej o koło na podmianę na wyścigach gdzie jest wóz techniczny. Do tego rama koła w karbonie, pomiar mocy. Tak więc standardami nie ma co sie kierować1 punkt
-
jeśli będziesz się upierał na tarcze w tym budżecie to lżej nie będzie, te 9,5-10,5 to standard nawet u dużych producentów. Jeśli chcesz szosę to szukałbym fajnej używki na 11s napędzie, w miarę wysoki jesteś a mniej popularne rozmiary nie mają takiego zejścia więc jest pole do negocjacji. np. https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-kolarka-szosa-rose-pro-sl-58cm-105-CID767-IDKqXKI.html#f1c0c16f2c Jeśli ma być to w jakikolwiek sposób rozwojowe to trzeba szukać czegoś na napędzie 111 punkt
-
Szkoda Twojego czasu i pieniędzy na szukanie roweru za 5k pod trenażer. Kup sobie jakąś podstawową szosę z oferty tańszego producenta. Osobiście gdybym miał takie podejście, to bym odpuścił wyjazdy, kupił jakiś frameset, napęd i tyle. Koło przednie da się chyba czymś zastąpić, a jak nie, to wsadzić cokolwiek.1 punkt
-
1 punkt
-
Da się, ale potrzeba podkładki. Można też założyć 8 biegową, a używać tylko 7 z 7 biegową manetką.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
W DT stosuje się specjalny smar, w mojej ocenie jest on dość rzadki. Nie tak klejący i ciągnący jak zwykłe smary łożyskowe. Także posmaruj czymkolwiek, byle było czyste, suche i w miarę delikatnie. Chyba możesz nawet smar lekko rozcieńczyć olejem. Wargę tym samym. Oleju nie ma sensu tam lać. Olej się wydostanie ze środka i będzie 'wędrował' po korpusie, zrobi się cała okolica bębenka tłusta.1 punkt
-
1 punkt
-
@wkg Nie Ty będziesz decydował o "sprawiedliwości" - na szczęście, bo z takim podejściem doszłoby tylko do eskalacji, albo samosądu, a podobno żyjemy w cywilizowanej części świata... Także daruj sobie tego typu uwagi.1 punkt
-
@wkg każdy popełnia błędy, daj spokój. Nie zrobił tego celowo, nawet jeżeli zachowanie było głupie.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00