Skocz do zawartości

Ranking

  1. kipcior

    kipcior

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      3 132


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      11 211


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      4 782


  4. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      2 483


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.08.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. 10 punktów
  2. Bo zwykle nie robię zdjęć ludziom i ich rowerom ale tym razem zrobiłem wyjątek. Pierwszy raz widziałem taką maszynę na żywo i pewnie nie jestem jedyny. Oto Rungu:
    7 punktów
  3. Bo na wschodzie też są zachody...
    5 punktów
  4. Jeśli nie jesteś pewien co to może być, to pewnie będzie gravel
    3 punkty
  5. Baranek mógł być wcześniej przejechany i zjedzony
    2 punkty
  6. Jakby miał baranka to bym uwierzył 😉
    1 punkt
  7. Nie chcę wprowadzać w błąd, ale z tego co pamiętam to w moim Ruucie przewód przeszedł wraz z zatyczką przez widelec.
    1 punkt
  8. Zgadza się, do klamkomanetek nie dostajesz nic, natomiast @Eathan pisał, że zamawia zestaw z zaciskami i wtedy dostajesz komplet, zalany i gotowy do montażu. Jeżeli trafisz z długością przewodu to w ogóle niewiele musisz robić.
    1 punkt
  9. @KlaZz Zerknij na tego Ghosta, w tej cenie to rodzynek z napędem 1x i hydrauliką. Napęd w Kandsie to żadna rewelacja, szczególnie ta korba 3x na Turneyu. Teraz podejście do napędów jest trochę inne. https://www.centrumrowerowe.pl/rower-crossowy-ghost-square-cross-base-al-pd35778/
    1 punkt
  10. UWAGA! Jeśli ktoś w przyszłości dotrze do tego tematu z wyszukiwarki, to nie sugerujcie się tą bzdurą. Też się naczytałem na forum tej "świetnej" porady w różnych wątkach, a potem kilka popołudni spędziłem na bujaniu się z hamulcami zamiast jeździć. Powoli zaczynałem wierzyć, że serwis hydrauliki to czarna magia tylko dla serwisantów, ale to nieprawda! Odpowietrzenie hamulców GRX jest banalnie proste i szybkie, ale pod warunkiem, że się nie cebuli jak ostatni Janusz na oliwce, którą można kupić za 3-5zł i wymienić w minutę. Zostawiałeś starą oliwkę 100 razy i nigdy nie miałeś problemu? To świetnie! Mi też się udało w tylnym hamulcu, ale w przednim już nie. Zmarnowany czas nie był warty tych paru zeta. Zwłaszcza robiąc coś po raz pierwszy, dokładanie sobie potencjalnych problemów, żeby zaoszczędzić takie grosze to kiepski pomysł.
    1 punkt
  11. Mam, czeka na złożenie, ale od paru miesięcy na głowie są inne sprawy, szkoda się tłumaczyć. Na pierwszy rzut oka wygląda ładnie, cóż mogę więcej dodać, reszta, jak to mówią wyjdzie w praniu. Wiem od kumpli którzy też mają że czasem zdarzały się jakieś niedoróbki - czy to poprawki przy zacisku, czy jakieś lakiernicze, ale twórca wychodzi z twarzą. No i też nie ma się co dziwić - jak zostało to słusznie określone, to manufaktura. Z każdą ramą zdobywa doświadczenie. Weź pod uwagę że czas oczekiwania jest liczony w miesiącach, teraz jest szansa mieć rower na kolejny sezon, tak sądzę. Co do kwestii dogadania się co i jak - wszystko możesz sobie zażyczyć, w końcu to produkt spersonalizowany w 100%. Ja w paru miejscach zdałem się na Bartka i jego doświadczenie, w paru nieco powydziwiałem czy dokładnie dopytałem - bo gięcie niektórych rurek miało dla mnie duże znaczenie. Podoba mi się że zamiast kopiować inną ramę, która mi się podobała (ale nie była stalowa) moja Karamba została stworzona na podstawie ramy którą miałem kilka lat, którą znałem i ustawiłem pod siebie, a następnie zgłosiłem co chciałbym zmienić i to dostałem w finalnym produkcje. Czyli - mam siodełko przesunięte maksymalnie do tyłu na sztycy - minimalnie kompensujemy to geometrią, żeby było na środku. I, jakby to powiedzieć - to w pewnym sensie rzemieślnik-artysta, i ma swój pomysł na rower. Ale, z drugiej strony, jeśli chodziło o przelotki, inserty - dostałem markera, surową ramę i miałem sobie wskazać Więc, finalny produkt jest efektem dialogu pomiędzy frejmbilderem a kupującym.
    1 punkt
  12. Bo pamiętajcie, gravelem nie jeździmy po górach, gdyż albowiem ponieważ, bo nie
    1 punkt
  13. Bo coś się schowało za chmurami
    1 punkt
  14. Bo takie okoliczności przyrody gdzieś koło Bachledki
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...