Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      4 760


  2. tobo

    tobo

    Zasłużony user


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      19 474


  3. abdesign

    abdesign

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      4 037


  4. Michal_288

    Michal_288

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      179


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.12.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. 6 punktów
  2. Próbowałem zjechać z tej górki- nie da rady😅
    5 punktów
  3. 4 punkty
  4. 4 punkty
  5. A u mnie czas cudów i dziwów przedświątecznych, w których rodzina odkrywa magię idącą z różnokołowych wynalazków. Dziedzic rodu, na razie bez hamulca przedniego, po testach 67era stwierdza, że o wiele łatwiej się tym zjeżdża ze schodów niż poprzednio. Chyba nawet pokuszę się o jakiś węglowy sztuciec do tego wynalazku, żeby jeszcze więcej frajdy mu sprawić. Sterówka jest na 1 1/8 a sztyca na 31,6 więc hulaj dusza. Tak w ogóle, to ze wszystkich stalowych wynalazków, jakie się przez mój garaż przewinęły, ta rama poniżej (Alpinestars T100) jest chyba najfajniejszą geometrycznie, najbardziej unikatową i jak młody z niej wyrośnie, to będzie mi najciężej się z nią rozstać. No patrzcie na to jak to słodko wygląda 😍 W planach jest jeszcze jeden 79er na popularnej ramie, ale to na wiosnę jak dziedziczka rodu podrośnie z 5 cm wzwyż.
    3 punkty
  6. Z mojego doświadczenia: w przypadku klamkomanetek szosowych dramatycznie istotne jest dokręcenie śruby mocującej przewód i zaciśnięcie nowej oliwki z momentem który podaje shimano 5-6 nm. Jeśli zdecydujesz się uciąć przewód, skracać i zaprawiać w ŻADNYM przypadku nie polecam tego robić bez klucza dynamometrycznego z "łapką" 8 mm - moment 5-6 nm jest bardzo niewielki i przeciągając śrubę przy dokręcaniu ryzykujesz pęknięcie korpusu w okolicy gwintu. W przypadku standardowych dźwigni alu z metalowym gwintem i całością ktora jest bardzo stabilna można użyć ",mocy" praktycznie bez ryzyka. W szosie nie. I jeszcze drobiazg- nie rozkładałbym układu na czynniki pierwsze jeśli masz hydrauliczne 105tki. To na przyszłość, bo obecnie jest już po pticach Zalewałem kilkadziesiąt zestawów szosowych z różnych grup i 105tki bywają bólem dupy przy odpowietrzaniu. Dźwignie potrafią mieć po zalaniu dłuższy skok dźwigni albo pompować skracając go. Stosowałem kilka metod, zalecaną przez siemano dla szosowych hebli, metodę na lejek, na dwie strzykawki, na pchanie płynu z obu stron, na odsysanie powietrza. I, niestety, niektóre sztuki są oporne na wszelkie metody. Nie miałem takiego dylematu z tiagrami, z 505tkami, ultegrami czy dura ace. Problem miałem jedynie z wersją 105 szosowymi
    2 punkty
  7. Nigdy nie ucinam przewodu, nie zakładam nowego insertu ani oliwki. Nigdy nie powstał z tego powodu jakikolwiek problem. Bazuję na tysiącach takich procedur które przeprowadziłem, na swoich i cudzych heblach. Starą oliwkę możesz spiłować czy zeszlifowac a potem , po jej przecięciu, ściągnąć np szczypcami. Na Aliexpress za 10 zestawów płacisz 15 zł.
    2 punkty
  8. Nigdy niekończąca się powieść mojego autorstwa - "Don Kichot - tym razem w krainie wiatraków".
    2 punkty
  9. Korona Gór Polski na dwóch kółkach Chełmiec
    2 punkty
  10. 2 punkty
  11. Dajesz pan sztycę regulowaną, amorek pod tarczę plus 203mm ją właśnie i na sto latek będzie.
    1 punkt
  12. @KNKS wszystkie nowe ramy XC ht tak wyglądają jeśli chodzi o geo. 69,5st możesz znaleźć już tylko w rowerach gdzie rama dość dawno nie była "aktualizowana" a jej nowa odsłona będzie już podobna do tego Scale. Fulle do XC już wszystkie tak wyglądają (po za Supercaliber). Ja przesiadłem się na rower XC ht z główką 68st , bazą kół 1139mm w Mce, podsiodłówką 75st oraz mostkiem 60mm i jestem zachwycony. Do 69,5/73st już bym nie wrócił...
    1 punkt
  13. Nie ma potrzeby wymieniać. Nigdy nie powodowało to u mnie żadnych problemów pomimo nawet kilkunastu użyć tej samej oliwki na przewodzie, nawet zmieniając klamkę/zacisk.
    1 punkt
  14. Bez obaw możesz składać na "starych" częściach, prawdopodobieństwo, że coś będzie nie tak jest bardzo małe. https://biostern.abstore.pl/hamulce-tarcze-adaptery-zestaw-przylaczeniowy-st-r9120,c65,p4791,pl.html https://biostern.abstore.pl/hamulce-tarcze-adaptery-oliwka-i-wklad-do-przewodow-sm-bh90,c65,p1041,pl.html
    1 punkt
  15. Ma ktoś ochotę przygarnąć widła CrMo z cycuszkami po bokach i pod tarcze? Ster rurka 22cm / 1,1/8" Aksel do krołna 42cm Prześwit 8,5/39cm Waga 1360g
    1 punkt
  16. Bo w takich okolicznościach, to czysta przyjemność z jazdy
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...