Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 30.10.2022 w Odpowiedzi
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
Bo zabawa w portrety i retusze po klikaniu fajnym sprzętem... ...i nie chodzi o rower, bo ten akurat jeszcze czeka na przeszczep dampera, mostka i tylnej tarczy hamulcowej.5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Dawno nic już nie pisałem na forum i w ogóle nigdzie. Czas trochę nadrobić. Jak już ktoś zauważył w innym temacie to Gienek i Csepel też odszedł już do nowego właściciela. Nie spodziewałem się aż takiego zainteresowania ramami. Wkład młodego podczas rozkręcania czepela Jak na razie mój jedyny rower. Mam nadzieję, że w tym miesiącu uda się w końu ruszyć z projektem. Może do końca listopada będzie gotowy. Ale biorąc pod uwagę jak to do tej pory idzie to może jeszcze trochę potrwać.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
BTW PEES-y bardzo dobre obręcze. Nigdy nie miałem z nimi problemu.1 punkt
-
Obręcze PEES aj lowju do bólu u mnie nie grał czerwony z resztą kolorków, to nalepka poszła gdzieś gdzie powinna trafić od początku:)1 punkt
-
Wesoła XCO (taka traska na wydmie pod Warszawą). Po jeździe zapis trasy wyglądał jak jelita węża ze skrętem kiszek. Ale było fajnie, serce biło. Do tego jeszcze trochę po lesie. Interwałowo i toszkę technicznie. W tym miejscu, mimo, że to mazowieckie piachy, zawieszenie ma co robić.1 punkt
-
Ten tekst którego jesteś autorem czytałem setki razy, bez kontekstu rodzaju roweru. Mój elektryk jest nielegalny. 1100 w maks. Mam na myśli same liczby, 7h, 4700 kcal, 180 tętno. Lenistwo czy nie. Lenistwem jest , tym samym tropem idąc, jazda rowerem w terenie z jakąkolwiek amortyzacją, lub korzystanie z wielobiegowego napędu. Słyszałem też że tarcze w szosie są zbędne, bo trzeba umieć hamować obręczowymi.1 punkt
-
@Mondeus87 Tak, pomogły. Przesunąłem jeszcze siodełko trochę do przodu. Po założeniu rękawic myślałem że palce odpadną, po zmianie kąta kierownicy nie ma problemu. Jeszcze muszę sprawdzić się na długiej trasie, ale nawet jakby zaczęło wychodzić to i tak jest o wiele lepiej niż było1 punkt
-
1 punkt
-
Piękny, w tej cenie, po co coś wymieniać, wsiadać i jeździć. Wygląda jak z salonu.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Oj, żebyś się nie zdziwił: https://www.youtube.com/watch?v=qx-SBOrd0T4 https://www.youtube.com/watch?v=cZTPJwiRBiw https://www.youtube.com/watch?v=JkW-tfcyk6k Całej trasy pewnie nie robią ale kluczowe etapy, odcinki na pewno w ten czy inny sposób sprawdzają. To są zawodowcy, nie mogą sobie powiedzieć "jakoś to będzie". O standardowych XC, Enduro, DH nawet nie ma co wspominać, bo to norma. Bo tak pokierowałeś dyskusją, płacząc że cię nawigacja zawiodła? Nie poradzę jak wypowiadasz się nieprecyzyjnie, a potem robisz dramę, że co innego miałeś na myśli. Trzeba było od razu pisać, że zamiast pojechać nowymi trasami, to musiałeś wokół komina latać. Eksploracja, to eksploracja, poznawanie czegoś nowego, zwiedzanie, jazda w nieznane, mylenie drogi i szukanie właściwej. Jazda po sznurku z nawigacji nie wpisuje się w definicję, a tym bardziej jeżeli nie zwraca się uwagi na okolice jako to w tej dyskusji się przewinęło od kilku osób. Na jedno czy zawiedzie łącze internetowe, czy serwer producenta. Na jedno, jeżeli sprzęt nawigacyjny, do aktywności na zewnątrz, traci część funkcjonalności, to jest to sprzęt ułomny. I to właśnie wytknąłem.1 punkt
-
Problem to leniwy tłoczek, jeśli hamulec jest hydrauliczny. W serwisie jedynie wymiana bo robić z tym nic nie będą.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Leżak który dziennie robił 100/200 km Na stówę jest błąd w cenie podczas lądowania telerankiem, 570 zł to i tak za dużo.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
