Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      11 148


  2. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      880


  3. marcesco

    marcesco

    Użytkownik


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      1 119


  4. Mihau_

    Mihau_

    Użytkownik


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      9 171


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 22.02.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
  2. 4 punkty
  3. Kluczem jest poprawne wypełnienie karty odprawy celnej. Trzeba zaznaczyć "zwrot bez ubiegania się o zwrot cła" lub "inne: wysyłka w celu pomiaru towaru". Wysłałem w ubiegłym tygodniu dwie paczki, żadnych problemów.
    2 punkty
  4. Wjechać tam się nie dało. Pozostało oprzeć rower o "ambonę" i cieszyć się PRZEDWIOŚNIEM. ps. Ze 150-ciu metrów.
    2 punkty
  5. Bieda Gravel lets begin. Klamkoma 9s Sorry Kamk apeksa Kaseta, wiadomo, ☀️ wyścigu 11/40 I łańcuch dla psa 116 ogniw paliwowych Resztę mam gdzieś na pewno 🤔 Pozdrow'er
    1 punkt
  6. Jeżdzę cały czas z przyczepką, rowery z barankiem lub mtb, konfiguracje hamulcowe jak poniżej. Początkowo jedno dziecko teraz dwójka w wieku 5,5 oraz 4 lata. Najpierw aluminiowa szosa z obręczowymi hamulcami 105, napęd z kasetą 11-28 i korbą 52-36. Hamulce bezproblemowo dawały radę przy jednym dziecku, na dwójce nie miałem okazji przetestować ale nie spodziewam się problemów. Napęd twardy do przyczepki, trzeba mieć kopyto. Teraz gravel Marin FourCorners, mechaniczne tarczówki TRP Spyre. Nie ma problemów z hamowaniem przy poprawnie ustawionych hamulcach, jeżdżę często na południe od Krakowa ze zjazdami z różnicą poziomów powyżej 100m, nigdy nie przegrzałem układu. Dzieci same ważą jakieś 35 kg plus przyczepka jakieś 13-14kg. Przetestowałem też kilka razy z MTB z hydraulicznymi, dwutłoczkowymi Deore. Nie widziałem przepaści w drodze hamowania/sprawności układu. Testowałem w okolicach Zieleńca, spokojnie zrobiłbym to samo z TRP Spyre. Ja wybierałbym rower pasujący właścicielowi a nie strice pod przyczepkę - u mnie sprawdzał się każdy z pasującą osią do zaczepu.
    1 punkt
  7. Trzeba też na to spojrzeć obiektywniej... DDR w miastach nie są budowane po to, by robić na nich wyścigi szosowe, a jako część arterii komunikacyjnej. Z założenia mają być wygodniejszą i bezpieczniejszą drogą dojazdową dla jednośladów dojeżdżanych przez zwykłych śmiertelników, takie np. Veturilo. Jadąc "mieszczuchem" z prędkością 12-15km/h takie wyjazdy zbytnio nie przeszkadzają. Co innego 35km/h szosą, ale jak wyżej - nie w tym celu one powstają...
    1 punkt
  8. 1 punkt
  9. 1 punkt
  10. Sppecka RD, https://bike.shimano.com/pl-PL/product/component/alivio-t4000/RD-T4000.html Co do korby to CI nie pasowała przerzutka przednia więc tutaj za 50zł można kupić coś pasującego na olx. ps. uważaj na nazewnictwo bo Alivio ma teraz zmienione z M4000 na 3100 itp.... wszystko jest jakby nie było skatalogowane na bike shimano ładnie check it:)
    1 punkt
  11. Moim zdaniem ty zamierzasz wydać kasę nie na to co jest potrzebne. Rower wymaga podstawowego serwisu i wymiany wyłącznie zużytych elementów. Wymiana sprawnej rozregulowanej Acery na sprawne niewygerulowane Alivio nic ci nie da, tylko zmniejszy ilość kasy w portfelu. Wymiana wszystkich linek i pancerzy, klocków hamulcowych, oczyszczenie, smarowanie, regulacja przerzutek. Jak łańcuch jest zużyty, to do wymiany. Jak kaseta nie przyjmie nowy łańcuch to kaseta do wymiany. To samo z korbą. Nie zapomnieć też o serwisie piast, sterów, ew. centrowanie kół. I 99% niepokojących objawów w rowerze przejdzie. Przy ew. wymianie kasety i korby masz okazję nieco zmienić przełożenia w rowerze - w twardą lub miękką stronę. Ale na przykład wymiana i kasety na 11-25 i korby na 40-30-20 nie ma sensu, bo przełożenia zostają zbliżone do tego co miałeś na 48-38-28/11-36, tylko że kultura pracy napędu się obniży.
    1 punkt
  12. Tutaj masz kompatybilność zestawów: https://productinfo.shimano.com/#/com/ A w prawym górnym rogu dostęp do archiwalnych wersji i możliwość ściągnięcia pdf Tak poza tym warto zobaczyć właśnie te pojemności przerzutek;) tak jak JWO napisał https://bike.shimano.com/pl-PL/product/component/alivio-t4000/RD-T4000.html I sprawdź jeszcze przerzutkę przednią jaka jest specyfikacja i kompatybilność
    1 punkt
  13. Pierwsza jazda na nowym sprzęcie
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...