Skocz do zawartości

radomir

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Neutralna

O radomir

  • Tytuł
    Pro

Dodatkowe informacje

  • Imię
    rad
  • Skąd
    wlkp

Ostatnie wizyty

63 wyświetleń profilu
  1. To już czas na kolejny łańcuch, jak ktoś chce jeździć na 2 - 3 łańcuchy na podmiankę. Ja tak robię i mam spokój
  2. Trudno wyrokować na odległość. Rower osprzętowo prezentuje się super, waga deklarowana też. Jeżeli jest w idealnym stanie i przebieg prawdziwy, to przy małej obniżce chyba byłoby ok. Nowy ponad 6 tyś, gdzie nie gdzie 7 tyś. 1000km to już by można nowy łańcuch wrzucić na blat. Z drugiej strony czy w tej kwocie nie byłoby nic nowego? Nawet na 105?
  3. Tak ufa Kolega 9 letniej ramie carbonowej? Poza tym graty! I do zoba na ulicach Poznania i wlkp!
  4. Jak jesteś z Poznania, to szybkierowery. pl. Oni mają poza używkami też Sensa. Chyba w okolicach Zlotowskiej mają swój sklep, nie było problemu, żeby przetestować rower u nich.
  5. Ja się boję karbonu. On ma ograniczona żywotność, na kilka lat. Za 4500 zł kupisz nówkę na pełnej grupie 105 w ALU, albo używkę w ALU, a resztę na buty, etc, chyba, że masz to już zkompletowane. Co nowe to nowe: napęd, opony, hamulce, plus gwarancja i święty spokój. Jeździsz i nie kombinujesz po forach jak co naprawić, na co podmienić. Np. https://www.decathlon.pl/p/rower-szosowy-triban-rc520-z-hamulcami-tarczowymi/_/R-p-301734
  6. Budżet masz już fajny, za 4500 z pewnością wyrwiesz jakąś nówkę na fajnym osprzęcie. Przejzyj oferty nowych w necie, także z sieciówek, można dostać coś fajnego. Jak używka to zerknij na szybkierowery. pl - mają spory wybór i nie są to szroty. Możesz mieć problem z rozmiarem, prawdopodobnie jesteś na pograniczu M i L, 54 i 56, będzie zależało od geometrii konkretnego egzemplarza. Ja bym celował w M. Co do roweru z ogłoszenia, nie wiem. Po opisie jest fajny, ale 10 letni karbon? Im kupisz pristrzy rower - rama aku, widelec węgiel, koła dętkowe, żadne upierdliwe mleczka, ty.m będzie prostrzy w u
  7. Ja bym brał nowy rower. Co nowe to nowe, zanim będziesz musiał coś inwestować minie wiele km. Ci od szybkich rowerów są spoko, byle czego Ci nie wcisnom, ale ja bym brał nowe, caad 8 to chyba typowa wyścigówka, na dłuższe wypady może lepiej coś z łagodniejszą geometrią?
  8. Ja tylko asfalt, po lesie to po ścieżkach ganiam. Co ci pukało w widelcu?
  9. Jestem po przejażdce krótkiej. Rower lepiej przyspiesza, prowadzi się precyzyjniej. Jest znacznie fajniej niż z amorem, ale do sztywności szosy to jeszcze daleko Poraża mnie moda na pakowanie pseu-doamorów do wszystkiego co się da.
  10. Projekt ukończony. Widelec Force mat z pivotami. Znalazłem za 230 z grosze. Do tego stery, okazało się, że niepotrzebnie - wystarczyła mi szyszka i bieżnia, resztę wykorzystałem starą, nie podjąłem się wybijania misek i osadzania nowych, a na nowych elementach nie grało, musiałem wykorzystać wszystko stare łącznie z łożyskami. Szyszka nabita za 5zł, bieżnia samodzielnie. Jeszcze nie jechałem, ale nie sądzę by przód powędrował w dół. Przód zrobił się bardzo lekki, rower smuklejszy, a ja miałem zajęcie na święta. Dziękuję wszystkim za pomoc! PS. Wrzucę foto hak tylko uda mi się je popsuć d
  11. radomir

    [Rama] pęknięta?

    Bo jak zrobiłem zdjęcia makro, to wyszło po 4-6Mb, i nie da się ich dodać, muszę je wycinać i tracą kontekst, zwłaszcza to z lakierowaniem tylnego trójkąta. Myślę, że temat można zamknąć, powinienem zacząć od zdjęć aparatem, nie taboretem, w powiększeniu widać jak na dłoni zadrapanie. Dzięki wszystkim za podpowiedzi! Odrębną kwestią pozostaje jakość Eightshot - spodziewałem się jakości co najmniej Dechatlon, ale chyba zrobię mini test i zamieszczę na forum żale i achy i echy. Miłego wieczoru!
  12. radomir

    [Rama] pęknięta?

    Sprzedawca zachował się póki co ok, poprosił też o więcej foto, ja dodam jeszcze dwa, słabo położony lakier na tylnym trójkącie, przy piwotach - tak to nawet w Biedronce nie są polakierowane rowery to raz - foto, a dwa to słabo spasowane stery? Duża szpara pomiędzy koroną widelca, a główką ramy - wszystko poluzowałem, rozłożyłem, nasmarowałem, złożyłem i dalej to samo, miara wchodzi w szparę z luzem - czy tak może być???
  13. radomir

    [Rama] pęknięta?

    Dodam foto makro, nie, młody nie szaleje na rowerze, asfalt do szkoły i z powrotem. Dzięki za podpowiedzi! Ps. po powiększeniu w Paint faktycznie wygląda na rysę, dzięki za zainteresowanie. Ale kuję żelazo póki gorące:
  14. Cześć, 2 miesiące temu kupiłem młodemu lat 10 eightshot 275. Dziś przy montażu błotników, zimowym przeglądzie zauważyłem pęknięcie na ramię/ na lakierze, przy główce ramy. Pod paznokciem czuć wyraźnie próg. Rower nie miał poważniejszych przygód. Foto wstawiam. Czy Waszym zdaniem takie pęknięcie to już podstawa do reklamacji? Nigdy nie miałem takiego przypadku, doświadczenia brak. Poza tym na tym niemieckim cudzie lakier schodzi od samego patrzenia. Mam porównanie do roweru z decathlonu. Ciężkie, toporne, ale lakier jak na czołgu, nie do zdarcia. To od samego patrzenia się porysował. Aha,
  15. Po przymiarce. Koło od crossa wchodzi pięknie, mieści się idealnie w widłach szosy. Ale się nie kręci. Bo haczy/ opiera się o konstrukcję hamulca. Przekładki na szosowe widły nie będzie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...