Skocz do zawartości

pdz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    329
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

37 Neutralna

O pdz

  • Tytuł
    Maniak

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Wólka k.W-wy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. pdz

    [2022] Nowy Scott Spark

    Ma Sparka i ten nowy mniej mi się podoba od starego ale ma jedną fajną funkcjonalność ... drugi bidon, co dla mnie ma znaczenie, bo nie lubię plecaka z bukłakiem, zakładam w ostateczności ... jednak tylko ze względu na to, nie zmienię roweru. Dużo opinii w necie, że wygląda jak elektryk.
  2. Dlatego kumpel zastanawia się nad zamianą Spark RC900 Team na tego nowego lub Geniusa, on lubi poszaleć. Mi do jazdy po Świętokrzyskim spokojnie wystarcza. A nowy ... fakt, wiele jest opinii, ze podobny do elektryka ale jak ktoś nie lubi plecaka to drugi bidon to fajna sprawa. Ja swojego nie zamieniam.
  3. Nie zgadzam się z Tobą we wszystkim. Full powoduje to, że rower ma lepszą trakcję, lepiej trzyma się podłoża jak jest nierówne, podobnie jest w aucie, tam masz sprężyny i amortyzatory, jak te drugie są zużyte to auto przed światłami przy hamowaniu potrafi skakać i w full zawias jest między innymi po to aby koła jak najdłużej były w kontakcie z podłożem. Tam gdzie na HT musisz podnosić tyłek to często na fullu nie musisz tego robić co pozwala na płynniejszą jazdę, oszczędza siłę i nie musisz się koncentrować na nierównościach tylko na innych sprawach. W Scott ze swoim 3-pozycyjny
  4. Piszesz, że full to za mało, bo i tak masz ból ... to jest coś źle zrobione, dobór rozmiaru roweru, ustawienia, siodełka ... cokolwiek, bo nie powinno tak być i to, że napisałem, ze ja i kolega mamy takie same rowery, ja siodło standardowe a on dobrane przez kogoś kto robi to zawodowo, to może ten kierunek powinieneś obrać.
  5. Ale sam dobierałeś siodełka czy ktoś to zrobił ? Ja i kolega mamy ten sam rower, ja mam standardowe siodełko a on zmienił na fittingu i ja czasem narzekam na otarcie tyłka przy długiej jeździe a on nie.
  6. Mam Scott Scale i Scott Spark , oba RC900 Team geometria bardzo podobna , jednak na Sparku z racji pełnego zawieszenia komfort znacznie większy, jak i trakcja. Ostatnio zrobiliśmy z kumplem (także Spark) trasę z maratonu w Chęcinach i jedyne co bolało to nogi 😉 Szczerze mogę polecić ten rower, z trzech rowerów jakie mam to ten daje najwięcej frajdy. Dodatkowo nowy Spark na 2022 ma chowany damper ... niby bajer ale masz przy większej ramie opcję zainstalowania drugiego bidonu co w wielu sytuacjach eliminuje użycie plecaka , ja niestety przy wersji S mam jeden mały 750 ml bidon ,
  7. Witam Obecnie mam Shimano ale ostatnio dość mocno ceny poszły w górę a na domiar złego problem z dostępnością. Mam prośbę o opinie na temat odzieży Vestis, konkretnie interesuje mnie seria : http://vestis-cyclingclothing.com/modele-pro/ Co możecie powiedzieć o jakości, ewentualnie może ktoś ma porównanie w tej kwestii z Shimano.
  8. pdz

    Vestis - opinie

    Witam Mam prośbę o opinie osoby używające odzieży Vestis. Konkretnie interesuje mnie seria : http://vestis-cyclingclothing.com/modele-pro/ Obecnie mam Shimano ale ostatnio dość mocno ceny poszły w górę a na domiar złego problem z dostępnością.
  9. Kupiłem Emondę wcześniej , kosztował 10.000 minus spory rabat. Czy te koła fabryczne tyle ważą aż sam sprawdzę jak będę podmieniał.
  10. Najlepsza recepta : jeździć regularnie, coraz dalej, coraz szybciej. Pamiętam swoje początki, 20 km i bolały nogi, dupsko. Teraz jeżdżę (o ile pogoda pozwoli) codziennie do pracy 2x20 km a w weekend 30-40 km minimum na mtb, 40-50 km minimum na szosie, inaczej szkoda wychodzić.
  11. pdz

    [opony] Szosa dla amatora

    Już zamówiłem GP5000 28c + dętki , koła również, teraz najgorsze ... czekanie 😉
  12. Wybrałem https://evanlite.com/pl/product/black-50-disc/ Byłem pomiędzy NoLimited i Evanlite ale faktycznie w necie jest parę złych opinii i to jest ok, bo zdarzają się wpadki ale sposób załatwienia pozostawia wiele do życzenia. Trek ... mooooże na październik jak nie będzie obsuwy, więc już nie pytałem o rabat z katalogowych 6.000 Co ciekawe , nie ma opcji w cenniku ale można za dopłatą zamówić malowanie w innym kolorze ale wydłużony termin , więc już o kwotę dopłaty nie pytałem , do czarnej szosy z czerwonymi napisami i akcentami wziąłem całe czarne, do tego opony GP5000.
  13. Nie ważyłem ale znalazłem takie info na jakiejś stronie (link poniżej) , Trek/Bontrager jakoś nawet w ofercie tego nie ma, wg. katalogu cały rower waży ok. 9 kg. https://www.theproscloset.com/products/bontrager-affinity-tlr-disc-aluminum-clincher-700c-wheelset Wiem, że w przypadku MTB jak kupiłem lekkie koła to czuć było różnicę, tutaj liczę na to samo + efekt aero, wg. Evanlite to zysk 1-3 km/h. Jest też efekt łatwiejszego/szybszego przyspieszenia, łatwiej rozkręcić lekkie koła, jednak jak pisałem, nie ścigam się a latam głównie spokojnie sam lub w grupie. Jak będzie w pra
  14. pdz

    [opony] Szosa dla amatora

    Ok, dzięki, wszędzie chwalą GP5000, pewnie je wezmę. Wybiorę chyba jednak dętki, przy moich 8-10k km łapię 1-3 kapcie rocznie, do tego dochodzi z tego co widziałem syf, kontrola mleczka, czyszczenie, dolewanie a z doświadczeń kolegów już wiem, że czasami niby niewielka dziura i kapeć ... często "mleczarze" nie wożą dętki, bo po co 😉 i z buta ... ale to inna bajka, każdy robi jak woli. Co do wagi to GP5000 w wersji zwykłej i bez dętki to różnica mniej więcej taka jak waga dętki, więc wagowo komplet wychodzi podobnie, może nawet na dętce lżej jak się policzy mleko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...