Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 19.05.2021 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Ja sobie kupiłem na tył rt56 i tez chińskie. Malezyjska działała, chińska może też. Mam nadzieję, że nie uwalili jakims smarem. Odtłuszczacie przed założeniem ? Fotki nie wstawiam bo w sumie tarcza jak tarcza. Ale za to ostatnio kupiłem sobie ESI Extra Chunki dzięki forumowym poradom i jestem bardzo wdzięczny ! Grube, mięsiste, lekkie i tanie. Po Ergonach GE1 fajniej leżą w dłoniach. Tu jeszcze przed montażem.1 punkt
-
1 punkt
-
@cervandes Od niedawna są do kupienia wyższe modele właśnie tłoczone - z chin (czy to oryginał zlecony przez Shimano czy podroba... nie wiem). Ale na trochę narzekań już się nadziałem. Tu masz np. na forum wątek który daje do myślenia... https://www.forumrowerowe.org/topic/250738-słabo-hamuje-nowa-tarcza-i-słaba-siła-hamowaniaslx-m665/1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo nieasfaltowe znacznie ciekawsze: Mam nadzieję, że tego jeszcze nie dawałem. Gdzieś między Wieżycą, a Sławkami, lipiec 2013. Asfaltowo (i nie tylko) na pewno warto zwiedzić okolice Ostrzyc, Brodnicy, Ręboszewa, Zaworów. Nie polecam odcinka Stężyca - Zgorzałe, na mapie niby ok ale widoków na jezioro nie ma, zarośnięte lub zabudowane. Lepiej już pojechać środkiem z Gołubia na Stare Czaple (nie gwarantuję asfaltu, pamięć podpowiada że był ale to było dawno).1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo Kaszuby są idealne na rower: https://beskidtrail.pl/majowka-na-kaszubach/1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Moim zdaniem Superior. Za przemawia napęd i hamulce. W Scott masz mieszankę NX GX w Superior SLX i XT. Koła tez raczej na plus w Superior. Dodatkowo osobiście wolę RS Sida. niż Foxa. Geometrie podobne. Pytanie co masz dostępne?1 punkt
-
Jak chcecie zgorszenia to w 2008 popełniłem coś na kształt gravela, choć wtedy jeszcze nikt tak nie nazywał takich rowerów. Mniej więcej ostateczna wersja z lipca 2009, potem jeszcze doszły owijki na resztę kierownicy. Niestety jesienią tego samego roku rama pękła. A w tym roku w końcu poskładałem następcę: Rama, sztyca, siodło i amortyzator (NCX) ze starej wersji mieszczucha. Zaciski hamulców SLX m675 ze starego górala. Korba ze starego górala M545, nowe łożyska suportu. Koła ze starego górala, przód jeszcze Swift Arriv i piasta Novateca, tył nowszy Mach Neuro i piasta też Novatec. Opony Marathon Mondial 1,6". Przednia przerzutka wróciła na swoje pierwotne miejsce, bo oryginalnie była kupiona do tej ramy, Alivio M411. Z nowych części Kaseta Sunrace MS3 10rz 11-42 Zębatki korby 28-42 Łańcuch KMC X10E Przerzutka tylna GRX RX812 SGS Klamkomanteki Tiagra ST-4720 Kierownica Bontrager Elite IsoZone VR-SF 440mm Owijka Bontragerowa, nie mam zapisanego modelu Mostek ???, używany od mechanika, 100mm Koszt przerobienia około 2000zł w zasadzie tylko za części. Z racji przedłużającej się roboty w serwisie, roboczogodziny dostałem gratis. Większość rzeczy kupiłem rok temu, część jako rekompensata za inny model widelca w fullu. Problemy z poskładaniem pojawiły się przede wszystkim dwa: - złącza przewodów hydraulicznych z klamek SLX nie pasują do klamek szosowych, Shimano wymyśliło sobie nieco inny kształt i musiałem dokupić. W tym przypadku pasują ST-R9120, cena różna od 3x po okolice 100zł... - trochę bez rozeznania i pośpiechu przy zbiorczym zamówieniu duża zębatka jest pod 8rz. O ile łańcuch spokojnie na niej pracuje, tak pojawiły się problemy z prawidłowym przerzucaniem. Z racji mniejszej szerokości łańcucha, zębatki 10rz mają dodatkowe wytłoczenia, są szersze w korpusie, tak żeby łańcuch ześlizgiwał się po nich na mniejszą koronkę, zaczepiał się przy wrzucaniu na większą. Mechanikowi udało się to załatwić przy pomocy podkładek dystansowych, w sumie zębatka jest przesunięta o 2,3mm.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00