Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      2 026


  2. wkg

    wkg

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      11 183


  3. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      880


  4. jovanna

    jovanna

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      20


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02.12.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. 9 punktów
  2. Nie, pagórki między Siedlęcinem a Goduszynem. W takich warunkach oświetlenie roweru było praktycznie zbędne.
    5 punktów
  3. 5 punktów
  4. Bo darz albo i nie darz , oto jest pytanie.
    5 punktów
  5. kobieta ubłocona najbardziej zadowolona!
    4 punkty
  6. 3 punkty
  7. 3 punkty
  8. Widziałaś rower ubłocony dwie strony wstecz? Wyobraź sobie jak wyglądał jego właściciel.
    2 punkty
  9. #BH90vsBH59 - oliwki są te same, więc w gnieździe klamki/zacisku uszczelnia się tak samo. Pragnę zauważyć, że ciśnienie w układzie hamulcowym jest zależne od następujących czynników: 1.) Siła generowana przez palec pomnożona przez przełożenie klamka/tłoczek. 2.) Przełożenie hydrauliczne układu, to jest stosunek średnicy tłoczka w klamce do tłoczków w zacisku. 3.) Sztywność i szczelność układu, czyli straty ciśnienia na rozciąganie przewodu, odkształcenia uszczelnień... niewielkie, ale na metrowej długości połączeniu niepomijalne. Kolega "radko10" wkłada uczestnikom dyskusji słowa, jakoby zacisk czterotłoczkowy miał skuteczność identyczną jak zacisk dwutłoczkowy, tymczasem analiza wątku wykazuje że takie słowa nie padły. Osobiście mam poczucie zażenowania. Moja uwaga dotycząca przewodów "dedykowanych do wyższych ciśnień" jest związana z punktem 3 powyższej listy. Mniej sztywny przewód wpływa na mniejszą siłę hamowania, ale nie powoduje zagrożenia życia i zdrowia. Uwagi użytkownika "Dokumosa" są prawdziwe w kontekście punktów 1 i 2. Jeśli rozważa się jedną klamkę, a dwa różne zaciski to jedyna możliwość wpływu na zmianę siły hamowana wynika z punktu 2, czyli znaczenie ma tylko i wyłączenia powierzchnia tłoczków zacisku.
    2 punkty
  10. Na allegro także NOWY Pine Mountain XXL dla dużego chłopa za 1899zł: https://allegro.pl/oferta/rower-marin-pine-mountain-27-5-silver-xxl-2018-9311606306
    1 punkt
  11. @lukmal Zamaluj sobie to i naklej może coś w tym stylu Naklejki ochronne na rower FOLIA OCHRONNA duża 6808063751 - Allegro.pl Ja mam Treka Superfly który też tani nie był i też dostał rysy szybciej niż Unibike z którym pożegnałem się raz na zawsze (tak jak pewnie Ty teraz z Giantem na przyszłość). Otarcia to norma, ale tutaj są ewidentnie za wcześniej. Na reklamacji to normalne że Cię zmyją, to jest ich pole do popisu. Ja bym pogadał z rzecznikiem czy da radę jakoś to ugryźć jeżeli masz wenę i czas UOKiK - Konsumenci - Porady konsumenckie - Sprawy indywidualne. Znając życzcie skończy się jak mówiłem na początku bądź kupo sobie gumki o których była mowa wcześniej np. coś tego typu Osłona PROX pancerza przerzutki, gumka czarna 9627616748 - Allegro.pl
    1 punkt
  12. Takich czasów doczekaliśmy. Wszystko robią coraz "lepsze"... Żadne porównanie. To nie wina @lukmal tylko niedopatrzenie co nie zmienia faktu, że jest to bubel, bo nie jest to rower z marketu...
    1 punkt
  13. @Matuesz rouzmiem że jesteś pracownikiem Gianta - zluzj trochę. Ja nie pytałm czy to jest moja wina tylko czy normalne żeby lakier był tak słabej jakości. To są podstawy czytania ze zrozumienim.
    1 punkt
  14. Jak bym widział mój garaż. Rower na rowerze i zaraz obok rower, który czai się tuż za innym rowerem.
    1 punkt
  15. Trance to rower w góry. Jeżdżenie nim tylko po płaskim to aberracja, męczarnia na dłuższą metę.
    1 punkt
  16. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...