Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 23.06.2020 w Odpowiedzi
-
5 punktów
-
Piszecie jakby problemem tego roweru był brak blokad, a tymczasem on nie posiada jedynie manetki! Przecież blokada dampera znajduje się tuż pod ramą, więc przełączanie nie powinno być trudne2 punkty
-
Nie musisz czytac mi w myślach poprosiłem o opony xc. Ale żeby uciąć tą rozmowę... macie Panowie rację ja sie mylę.1 punkt
-
Obstawiałbym raczej 30" Ale co tu się spierać - nawet na Wigrach i Ukrainie można się dobrze bawić jeżeli komuś pasuje - grunt to autosugestia W ciasnych skrętach między drzewami 26" wymiata, wszędzie indziej jest wolniejszy, gorzej idzie przez piach i korzenie - to oczywiste oczywistości. A sprzęt sam nie jeździ.1 punkt
-
Na Marsie podobno jest życie i ścieżki rowerowe ciągnące się w nieskończoność.1 punkt
-
Spokooojnie Panowie (i Panie) ! Za kilka lat eksperci pro mtb odkryją, że nowym najlepszym standardem jest 22", bo zwrotniejszy, bo mocniejsze koła, bo lżejsze koła i lepsze przyspieszenie i wtedy to 29 pójdzie w odstawkę...1 punkt
-
Powiedz mi ,czemu na siłę forsujesz jedyny słuszny kierunek 29" ? Nie da się przejechać i cieszyć jazdą na 26 " ? Szkoda nawet na to małe 26" siadać, bo nie będzie przyjemności z jazdy, bo to nie rower ? Czy to jest tak, że cokolowiek byś nie kupił pod 26" teraz to po pierwszych 25 km się rozleci ? To mnie właśnie wkurza, twierdzenie, że 26" to nie rower.1 punkt
-
A mnie ostatnio wkurza brak flag. Kiedyś wszędzie powiewały flagi a teraz jak na lekarstwo : (1 punkt
-
Spotkałem dzisiaj jakiegoś PRO mtbowca na 29" ( swoją drogą marny Kross ) i jego litania w temacie 26" kontra 29" doprowadziła mnie to mega w..wu. Dzisiaj nikt nie jeździ na 26" ( patrz ja na nim ), 26" to staroć ( mój akurat był 2012 - 8 lat to staroć ...) , części do 26" nie ma ( kurde, jakim cudem ja robię zakupy rok do rok bez problemów )... Chyba zrozumiał jak nie chce mi się słuchać jego wywodów, bo uciąłem krótko, że mam mi na nim dobrze, innym na 29" i każdy sobie pojeździ dla funu, czy grubiej. Ok, OK odparł i mało nie wywinął orła próbując zawrócić na chodniku jakimiś 1,5 szer., bo załapał się z jednej strony o krawęznik, z drugiej wjechał przednim kołem w piasek poza chodnikiem. Jednym słowem, przekonywanie na siłę o tym co dla kogoś innego musi być koniecznie lepsze. Amen.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Scott Genius 940 jeszcze w fabrycznej specyfikacji - wymieniłem kierownicę i gripy P.S. następna fota będzie od strony napędu1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
https://www.ridefox.com/fox_tech_center/owners_manuals/013/Content/Service_Intervals.html Dotyczy pełnego serwisu. To samo jest tu, gdzie przy 125h jest opis- Full fork service incl. damper rebuild,air spring rebuild. https://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=1081 Każdy oczywiście robi jak chce ,ale te 30h nie jest wartością oderwaną od rzeczywistości, szczególnie dla oleju w goleniach dolnych ,gdzie ilości oleju są bardzo małe ( od 8 do 25 ml ) i muszą zapewnić odpowiednie smarowanie goleni. Można to robić raz w roku ,ale prywatnie wolę to robić częściej ( tylko olej ,bez wymiany uszczelek ) i mieć pewność prawidłowej pracy. Poza tym dużo zależy od terenu ,w którym jeździsz.1 punkt
-
Usunął w prostym celu - byś nie naprawiał, a kupił nowy :-) Wracając do serwisu dolnych lag z wymianą uszczelek to 125-150h to w zupełności wystarczy jeśli nie topisz się w błocie lub nie jeździsz w nadmiernym zapyleniu. Ja mojego Foxa z 2012r serwisuję co około 180 h i mam przebieg obecnie 31 tyś km. Anoda powoli już jaśnieje, ale luzów na razie brak i działa tak jak powinien. Jeszcze parę tysiecy km pociągnie zanim go zajadę.1 punkt
-
@durnykot 30h dla dolnych goleni ? Ja widzę 125h na stronie poniżej, a kiedyś było nawet 150h https://www.ridefox.com/service.php?m=bike Recommended minimum fork, shock and seat post maintenance:Every 125 Hours/Yearly, or whichever comes first.*1 punkt
-
Zamiast Slick Honey możesz użyć Slikoleum- jest OK. https://rowerowy.com/sklep/narzedzia-serwis/serwis-amortyzatorow/oleje-smary/prod/slikoleum Trochę późno. Ale lepiej późno niż wcale. Dla tłumików FIT fox zaleca Gold 20 WT z zastrzeżeniem konkretnych uszczelek. Jeśli masz uszczelki nowego typu to problemu nie ma, jeśli masz starego typu to niezależnie od ich stanu sugerowałby wymianę - po 8 latach na pewno przyda się założyć nowe, o obniżonym tarciu. Uszczelki starego typu ze względu na konstrukcję nie będą w stanie zgarnąć oleju z goleni. W nowej czyli której? Jeśli dobrze pamiętam to od 2014 FOx robił już tylko tłumiki FIT CTD http://www.hackracer.com/2012/04/tech-part-4-of-4-how-to-bleed-fox-fit.html Nie będę się zakładał,ale procedura dla FIT RLC wygląda na bardzo podobną do FIT CTD.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00