Skocz do zawartości

Ranking

  1. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      2 466


  2. kamar59

    kamar59

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      1 446


  3. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      880


  4. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      11 151


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.11.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo fajnie las w słońcu wyglądał.
    10 punktów
  2. Bo zrobiliśmy "napad" na Olsztyn.
    7 punktów
  3. Bo takie niedziele jak dziś to ja rozumiem.
    6 punktów
  4. 4 punkty
  5. Ale ja tylko chciałem oprzeć rower musze kupić coś lżejszego...
    4 punkty
  6. Miał być komuter a okazało się że to wdzięczna bestia do róznego rodzaju kombinowania. Zaczął jako typowy mieszczuch, był klunkerem, dziwadłem z odwróconą kierą... Genesis Brixton 2016:
    3 punkty
  7. 3 punkty
  8. Bo wczoraj się szlajałem po górkach w tle a dzisiaj doglądam kapusty na północy.
    2 punkty
  9. 2 punkty
  10. Bo dziś, blisko księżyca był Jowisz.
    2 punkty
  11. A propos 'wolności podróżowania'
    1 punkt
  12. Kacperek, miej szacunek dla społeczeństwa. Zaprzestań pisania. Bądź mężczyzną, podejmij wyzwanie, uwolnij internet od siebie.
    1 punkt
  13. Bo jest pięknie , widok z wjazdu na sekcje drugą super flow - Rychleby. Pozdrawiam
    1 punkt
  14. 1 punkt
  15. Miała być zabawka na zimę, ale już wiem, że zostanie na dłużej Octane One Gridd w najładniejszym kolorze w historii kolorów
    1 punkt
  16. 1 punkt
  17. ....na Rysiankę.....w końcu napęd zgrany jak ma być 11/46x30t
    1 punkt
  18. Bo wschody są ładniejsze niż zachody. Łydy napięte modelowo.
    1 punkt
  19. Bo dzik po lewej się w krzakach czaił, na szczęście moje do zdjęcia się nie palił. Pozdrower
    1 punkt
  20. Bo wspomnienia z Beskidu Wyspowego ...
    1 punkt
  21. Dzisiaj serwisowałem avida bb7. Na forach nie widziałem żadniego poradnika jak się za to zabrać więc postanowiłem taki napisać i mam nadzieję, że będzie przydatny dla wielu osób. No to startujemy Na początek potrzebne narzędzia: -płaski śrubokręt -imbus 5mm -klucz nasadowy lub oczkowy 11mm -torx T25 -wkrętak do wentyli samochodowych lub małe szczypce -smar do łożysk -jakieś środki czyszczące do umycia zacisku -benzyna ekstrakcyjna do umycia "wnętrzności" ze starego smaru -opcjonalnie strzykawka na nowy smar Wszystkie opisane poniżej czynności wykonujesz na własną odpowiedzialność! Czynności 1 i 2 zalecam wykonać na zacisku zamontowanym do ramy. 1. Odkręcamy linkę i zdejmujemy czerwone pokrętło. 2. Kluczem 11mm odkręcamy nakrętkę trzymającą ramię zacisku. Po odkręceniu nakrętki zdejmujemy kolejno: podkładka, ramię, sprężyna (zapamiętujemy w jakim była położeniu), gumowa osłona. druga podkładka. 3. Luzujemy śruby łączące 2 części zacisku i odkręcamy zacisk od adapteru. Zabieramy zacisk na stół, wyjmujemy klocki i odkręcamy wcześniej poluzowane śruby. 4. Wyjmujemy tłoczek i kulki. 5.Kluczem torx T25 zgodnie z ruchem wskazówek zegara wykręcamy element do regulacji odległości klocka od tarczy. Można jeszcze zdjąć czerwone pokrętło ale ja tego nie robiłem, bo nie było takiej potrzeby. 6. Wkrętakiem do wentyli samochodowych, szczypcami lub w palcach, zgodnie z ruchem wskazówek zegara wykręcamy śrubę do regulacji lewego klocka Po tej czynności mamy rozebrany cały zacisk i możemy przystąpić do mycia wszystkich części. 7. Po umyciu wszystkich części zabieramy się za smarowanie. Czerwonymi strzałkami zaznaczyłem miejsca, w które należy nałożyć niewielką ilość smaru. W miejsca zaznaczone zielonymi strzałkami nakładamy smar według uznania. Ja nałożyłem. Smar, którego używałem to Finish Line Teflon Grease. 8. Śrubę B wkręcamy w element A, następnie element C wciskamy w element A 9. Jeśli wcześniej tego nie zrobiliśmy, to do lewej połówki wkładamy kulki. Wkładamy tłoczek, a następnie łączymy obie części zacisku, pamiętając o blaszcze trzymającej klocki. Zalecam też włożenie klocków, dzięki czemu nie będzie nam wypadał tłoczek. 10. Montujemy pozostałe części w kolejności widocznej na zdjęciu. Na końcu przykręcamy nakrętkę. Zalecam pokrycie gwintu klejem zapobiegającym samoodkręcaniu. 11. Wciskamy czerwone pokrętło i gotowe! Pozostaje nam już tylko montaż zacisku do ramy i regulacja. Prawidłowe ułożenie podkładek regulacyjnych widać na powyższym zdjęciu.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...