Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      7 662


  2. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      2 466


  3. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      2 029


  4. goTomek

    goTomek

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      399


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.07.2019 w Odpowiedzi

  1. Bo pole w stadium późnego dojrzewania a jeden bidon wczoraj to stanowczo to za mało
    10 punktów
  2. Bo taka sobota nie zdarza się często.
    9 punktów
  3. Bo miał być asfalt wieczorową porą, był ale w większości tragicznej jakości pod szosę, jak byłem tam grawelem wydawał się spoko, w końcu wyjechałem na spoko asfalt ale coś mnie podkusiło że może jak skręcę w las to się szybko skończy i trafię na zachód słońca, szuter się jednak nie kończył robiło się ciemno w lesie. Mijając parę dzików- oglądały predatora na polsacie, dostałem nitro w łydę by się oddalić, nie trwało to długo, pojawiły się kamienie, nadmierna prędkość, nie patrzenie pod koło i bam. Przednie ominęło, tył nie miał szans, stoję mokry bo duszno i parno, krzyczę w niebiosa, dlaczego k.... W plecaku mam dętkę, pompkę i łyżki, coś tam w lesie się ciągle porusza, zaczynam, w afekcie wbijam sobie łyżkę pod paznokieć kciuka, krew się leje, czas ucieka a na drogę wychodzą małe rozkoszne kotki, nie to osiem małych bawiących się i podążających w moją stronę dzików, wyjmuję latarkę rowerową i święcę im po oczach, w telefonie włączam muzykę, młode się rozchodzą, w międzyczasie wszystkie graty wrzucam na stos drwa jakby trzeba było uciekać przed rodzicami, kończę wymianę i pompowanie, wsiadam i spierpapier Zdjęcie na manualu więc jest jaśniej niż w rzeczywistości Pozdrower
    9 punktów
  4. Bo motyw pomników? ku pamięci odzyskania niepodległości, Piłsudski i te sprawy moja mieścina.
    8 punktów
  5. Bo fragment jeleniogórskiej starówki. W tle dwa cycki Rudaw Janowickich.
    7 punktów
  6. Bo zboże jest już dojrzałe jak w sierpniu.
    6 punktów
  7. bo latoo Jałowce Babie i inne w tle
    6 punktów
  8. Między nami DZIKUSAMI. ps. Co tam drzazgi.
    6 punktów
  9. Jak wytłumaczysz lewitujący bicykl? Pozdrower
    6 punktów
  10. Bo tadam ! Niemieccy lokalsi udekorowali trasę mojego przejazdu - zanim sam zorientowałem się, że na drugiej długoweekendowej czerwcowej wycieczce pokonam mój osobisty rekordowy dzienny dystans Dobra/Buk - Blankensee - Pasewalk - Prenzlau i z powrotem - 144 km: https://drive.google.com/open?id=1iCVIoJKaDwt5Xbr4Few0UaGn6LN-1nRu&usp=sharing
    5 punktów
  11. Bo z serii okb: Teraz jak patrzę, to powinienem przykucnąć, żeby jakieś tło złapać ale człowiek się śpieszył, nie chciałem też spłoszyć jakimś gwałtowniejszym ruchem.
    4 punkty
  12. Holica w Bieszczadach. 3400 metrów francy staro-nowo asfaltowej, która daje po kościach okrutnie ( niby tylko 220 m różnica wzniesień, ale piekielnie niemiły podjazd ). 5 razy się za nią zabierałem i nigdy już tego nie powtórzę.
    4 punkty
  13. bo 5h szosy - pykło 173km z czego druga połowa w piekle
    2 punkty
  14. Bo fajnie jest odkrywać nowe miejsca
    2 punkty
  15. bo bulwy błękitne Pilsko i Palenica
    2 punkty
  16. 2 punkty
  17. Kilka z minionego weekendu, zapasowy telefon, który leżał w szufladzie sprawdza się idealnie jako licznik i recorder Stravy w tle.
    1 punkt
  18. Proszę wrzucajcie fotki zgodnie z zamysłem wątku, bo odjechaliście trochę za bardzo na boczne tory. Posprzątałem bałagan.
    1 punkt
  19. Przykre to ale to chemtrails mało ludzi wie o tej smutnej prawdzie. @zekker Tam leci normalny samolot. @sznib to jest naturalne niebo. Zbożowa rama.
    1 punkt
  20. mateuszsokolowski 17" będzie w sam raz - na pewno nie będzie za mały 19" na bank będzie za duża - mówię o użytkowaniu roweru zgodnie z przeznaczeniem, a nie o miejskim bułkowozie... Tuzz Jeżeli dobrze się zmierzyłeś, to masz stosunkowo krótkie nogi jak na swój wzrost, więc uważałbym z bardzo dużymi ramami - w tej sytuacji przymiarki obowiązkowe
    1 punkt
  21. Ha ha dobre To może mgiełka będzie lepsza
    1 punkt
  22. Bo gdy o poranku myślałem o rowerze, Zorro już kończył swoją służbę.
    1 punkt
  23. Bo czereśnie po 5 zł kilo przyjechałam uzbierać
    1 punkt
  24. Dziś poszło 81km, mój rekord w terenie. Locus pokazywał 1400m uphill, Strava 3300 ;/ Nie wiem jak mi się to udało. Mam kilka fajnych fotek, ale wrzucę tę, bo w poniedziałek poleci na pulpit w robocie ;o
    1 punkt
  25. Bo z grubej rury: Motyw znany (przynajmniej w mojej okolicy), czyli rury elektrowni szczytowo-pompowej Żarnowiec. Nie widać tego na zdjęciu ale różnica poziomów to około 100m. Maksymalny przepływ to 700m3/s, czyli 700t wody w sekundę leci.
    1 punkt
  26. Pik-asso, choć mi się raczej z Dali skojarzyło ... tylko te koła za proste. Bo drzewa się jeszcze bronią ale trawa już się poddała.
    1 punkt
  27. 1 punkt
  28. Bo.. rowerów ci u nas dostatek, ale i te....
    1 punkt
  29. Mam Rebę dwukomorową i ten sam problem, nie jest to linka, manetka itp. itd. , po prostu tak ma , jak chcę zwolnić to nie zwalnia, poderwę koło i jak opadnie to blokada zwalnia. Podejrzewam, że może problemem być zamiennik oleju.
    1 punkt
  30. Bo niby to ten sam rower, a jakby jednak zupełnie inny...
    1 punkt
  31. Miałem w mojej Rebie to samo. Po kilkukrotnym wspomaganiu ręką problem się sam rozwiązał. Wygląda, że miałem farta. Paproch albo co? Mam nadzieję, że nie wróci.
    1 punkt
  32. Autoryzowane serwisy z reguły rozkładają ręce. Ew. wymieniają na nowe ;-) Przyczyna problemu jest dość prosta, blokada przycina się z dwóch przyczyn: 1. W niemal wszystkich tłumikach bolec trzymający sprężynę po jej naciągnięciu wygina się i plastikowy element z uszczelką, który wchodzi w aluminiowy, górny korek jest pod kątem. Przez to dociska mocno do krawędzi korka i tarcie jest tak duże, że blokuje obrót pokrętła 2. Często (szczególnie w tańszych tłumikach) jest złe pasowanie aluminiowego korka z plastikowym elementem i znów powstaje bardzo duże tarcie Remedium jest przeszlifowanie otworu w aluminiowym korku tak, aby delikatnie zwiększył swą średnicę. Dzięki temu obrót plastikowego elementu jest płynny. Oczywiście obie części muszą być utrzymane w czystości, warto dać tam nieco lekkiego smaru jak np. Slickoleum. Warto pamiętać aby dobrze (równo) skręcać tłumik. Kiedy plastikowy element będzie krzywo zacznie stawiać opór. Z reguły te tłumik daje się naprawić ale są modele, które gną się na lewo i prawo bądź mają fabrycznie wykonane krzywe elementy i nic nie można zrobić. Wówczas warto spróbować napiąć sprężynę x2, natomiast może to prowadzić do jej pęknięcia, czasem uszkodzenia tłumika lub po prostu twardego dla kciuka działania manetki.
    1 punkt
  33. Mam aktualnie identyczny problem (mam nadzieję, że to nie twój widelec u mnie leży ). Podwójne naciągnięcie sprężyny, w przypadku jednego z tłumików z którym mam problem niczego nie wniosło do losowości odbijania manetki, niby odbija z wiekszą siłą ale nadal pokrętło potrafi się zatrzymać z niewyjaśnionych przyczyn. Problem jest powszechny i zmagają z się z nim również autoryzowane serwisy RS, podobnie rozkładają ręce, w ostateczności sięgając po nowe tłumiki (a przynajmniej tyle mi się na ten moment udało ustalić). Zawsze możesz spróbować ze sprężyną ale to jedynie leczenie objawowe, bo idealnie byłoby usunąć przyczynę przez którą tłumik nie ma siły się cofnąć.
    1 punkt
  34. Tak, wiem, nie widać napędu . Co ja poradzę, że mój Talon najlepiej wygląda od frontu?
    1 punkt
  35. Mam wrażenie że dla wielu osób full wydaje się panaceum na wszystko bo wyobrażają sobie jazdę jak na pluszowym dywanie gdzie zawieszenie wybiera dosłownie wszystkie możliwe nierówności. W praktyce nie ma takich cudów, a zawieszenie służy do utrzymania trakcji w trudnym terenie a nie konkretnie dla wygody. A już jak się czyta o "wybieraniu krawężników" to w ogóle cud, miód i orzeszki Wspominasz też o jeździe po lesie, itp. i ciekawe czy to też miał lekarz na myśli. Pamiętam do tej pory minę ortopedy jak po kontuzji kolana spytałem się kiedy mogę wrócić na rowerze w teren Sugeruję najpierw przejechać się na tego typu rowerze, bo wyobrażenia to jedno, a praktyka to drugie. Owszem, widuję czasem nawet pajacowanie na zjazdówkach po mieście i aż śmiech ogarnia od samego patrzenia jak się taki delikwent buja na wszystkie strony chcąc szybciej jechać po płaskim i zajeżdża sobie kolana, bo oczywiście siodło w dole I nie, nie mam na myśli kogoś kto sobie na chwilę wyskoczył na takim sprzęcie po bułki a normalnie używa go zgodnie z przeznaczeniem. Oby jak najdalej od takiej przyszłości...
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...