Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 20.10.2018 uwzględniając wszystkie działy
-
18 punktów
-
Bo już lata nie te i puszczenie kierownicy obiema rękami żeby zrobić zdjęcie i jednoczesne pedałowanie, to nie lada wyzwanie.9 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
Szczytowanie jest super, spróbuj, a bedziesz chciał częściej:) bo jeszcze jedno z drogi na Jałowego, w dole wiocha Stryszawa5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Bo przed chwilą świeciło słońce, a za chwilę pokropiło... no i taki dystansik się roczny nawinął. mało ale na MTB...3 punkty
-
Założone Panaracer Gravelking SL 700x43 zielono-brązowe na obręczy Alexrims Ace 18 mają realną szerokość 39mm. Trochę zawiodłem się, bowiem rozważałem alternatywnie o połowę tańsze Continental Speed Ride w rozmiarze 42 (realnie na wąskiej obręczy 38-39), natomiast liczę na ich trwałość i nieprzebijalność. Waga nieco wyższa niż producent podaje: Opon dość łatwo weszła na obręcz. Opona na asfalcie jest szybka i bardzo cicha, przy pełnym zakresie prędkości. Przy ciśnieniu 3 bary wydaje się twarda, jednak zachowuje dużą sprężystość dając dobry komfort na złej jakości asfalcie oraz kostce. Na szutrze nie dają jakiegoś mega komfortu, niemniej owa sprężystość i rewelacyjne trzymanie powoduje brak ograniczeń w jeździe - można cisnąć pewnie i bezpiecznie ile pary w nogach. Opony bardzo dobrze trzymają również w zakrętach, trzeba tylko zwrócić uwagę na specyficzny szelest przy dużym przechyle, który jest analogiczny do dźwięku uciekającego koła na piasku - dwa razy miałem pietra, ale okazało się, ze wszystko było pod pełną kontrolą . Rzeczywiście, zgodnie z krążącą opinią opony podrywają drobne kamyczki, choć zauważyłem, że po 20km efekt ten nieco osłabł i pewnie jeszcze zmniejszy się kiedy zetrze się i zaokrągli nieco kostka bieżnika. Jutro jak pogoda pozwoli będzie więcej testów leśno-szutrowych. Jeśli ktoś jest zainteresowany tymi oponami, chętnie odpowiem na pytania.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo Lechnica Singletarils wg BeskidTrail http://beskidtrail.pl/lechnica-singletarils/2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Jeśli mnie pamięć nie myli to Marvel Pro ma inny tłumik niż wersje Expert/Comp , stąd różnica w ilości oleju. Wersja Pro ma tłumik taki jak wersje MRD , wersje Expert- klasyczny ABS+ ( wersja In Leg na Oil Chart ). Porównaj swój tłumik i procedurę serwisu z procedurą dla wersji MRD w manualu. Jeśli masz wersję Expert/Comp ( a raczej Comp, bo masz TS Air ) to na 100% masz zwykły tłumik ABS+ i lejesz oleju do wysokości 87 mm.1 punkt
-
Mamy 21 wiek,i większość przyzwoitych rękawiczek nie ma z tym problemu,stare pearl działały mi z telefonem,nowe berkner active też śmigają,pełno tego.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ja mam taki widelec Force, 28 cali pod v-brake : https://sklep.szobakbike.pl/czesci-rowerowe/widelce-sztywne/widelec-trekkingowy-przelajowy-force-aluminiowy,produkt17760/ Odległość w poziomie pomiędzy widełkami wynosi 60 mm, natomiast w pionie od krawędzi obręczy jest około 50 mm. W praktyce wchodzą bez problemu opony 42 mm plus błotnik. Więcej to już bez błotnika by musiało być.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo pierwszy trip od dwóch tygodni. Wreszcie :D. Pogoda piękna, widoki piękne. Suuper.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Po pierwotnej "walce o ogień", zalaniu herbaty i owsianego jadła próbowałem ochłonąć z emocji po przygodzie z prymusem. Czekałem aż owies dobrze naciągnie H2O. Ochłonięcie nie udało się od razu. Po podniesieniu wzroku z nad w/w wymienionego "granatu" nadziałem się na takie oto WACHLOWANIE. ps. Tyle pieczeni na jednym PRYMUSIE.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00