Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 05.06.2018 uwzględniając wszystkie działy
-
15 punktów
-
14 punktów
-
Bo wczoraj wybrałem się na Pogórze Wiśnickie, oto zamek Lubomirskich w Nowym Wiśniczu.14 punktów
-
Bo fajny wyjazd ze Szczecina-Gumieńce w kierunku granicy niemieckiej: Szwarcówka - ścieżka pieszo-rowerowa Przecław - Kołbaskowo - Rosówek (z kontynuacją po stronie niemieckiej) fotka z długiego weekndu - cdn...13 punktów
-
12 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Bo ciąg dalszy relacji z długoweekendowej wycieczki - już po niemieckiej stronie granicy Panorama Odry z punktu widokowego Stettiner Berg w miasteczku Mescherin3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo dawno nic nie wrzucałem Okolice Martina (SK), majówka, miesiąc temu.2 punkty
-
Może ktoś bunny hopa ćwiczył z tego wzgórza i mu średnio wyszło -bo maki lubię, na polach też je lubię.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo dzisiaj mija rok odkąd Lady do mnie przyjechała normalnie jakąś klimatyczną 'kolację' (czyt wyjazd) powinnam zrobić świece- ale na komary, coś fajnego w bidony i dobrego na ząb (banany się już nudzą)2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
U mnie niby cały czas jest teraz strzałka, a siedzę przy biurku i się nie ruszam, ale wskazuje ona północ lub jakiś kierunek ruchu, bez względu jak obrócę telefon. Widać za to kierunek patrzenia w formie niebieskiego stożka. Możesz zawsze zmienić sposób obracania mapy na "kompas do góry" lub "kierunek ruchu do góry" czyli klikasz na ikonkę orientacji mapy w lewym górnym rogu. Chyba kompas jest dokładniejszy, o ile twój telefon go ma i jest on skalibrowany. Ja mam jakies dwa do wyboru, orientation i magnetic do zmiany z Settings->Global app settings->use magnetic sensor.1 punkt
-
1 punkt
-
Zrobisz dobry uczynek jeśli oddasz to coś charetatywnie dzieciom najbardziej potrzebującym Ps. Dla mnie osobiście patrząc po zdjęciach to jest złom. Ale dzieci będą miały z tego uciechę i pożytek.1 punkt
-
Będzie, każde jedno ramie W systemie HT2 będzie. Choć wiadomo ramie deore jest szersze od ultegry przykładowo, mimo że na oś pasuje. No to załóż, działa będzie. To powinno jeszcze 2 zęby łyknąć ale to już tak na styk.1 punkt
-
Trochę czasu minęło, więc kilka zdań odnośnie roweru. Próbowałem jazdy na skoku 100mm, ale to nie to. Brak mocy. Na 120 rower jedzie elegancko. Nie narzekam na 2x10, ale przyznam szczerze, że zaczyna mnie denerwować rzucanie łańcucha na zjazdach. Odczekam jeszcze trochę, może jednak coś z 12speed spróbuję. Jestem pod wrażeniem kiery Pro, waży zaledwie 131g przy 700mm. Jednak uczciwie muszę powiedzieć, że nie jest zbyt sztywna. Przy siłowych podjazdach widać gołym okiem, że się lekko wygina. Nie do końca jestem przekonany do opon Crossmark. Przydałby się czasem większy balon. I pomyśleć, że nigdy na te opony nie narzekałem, a teraz zaczynam marudzić. Ehhh... gdzie to szaleństwo i siła Myślę również, aby poddać ramę polerowaniu, aby nadać jej wykończenie Brush Polished (szczotkowanie na połysk?). Obecnie jest to wykończenie wg nazewnictwa Lynskey - Industrail Mill. Taka jakby satyna. Nie mniej rower leci konkretnie do przodu Wszelkie małe wyboje to jest piękna sprawa na tym rumaku Na zdjęciach trochę gratów jest nie ten teges, ale to temat przejściowy.1 punkt
-
1 punkt
-
Górny tłumik warto sprawdzić pod kątem pęknięć plastikowej sprężyny. Często się to zdarza i jeśli występuje, może nie blokować jak należy. Ponadto dobrze zerknąć czy jest prawidłowo zmontowany (czy przesłona jest zamknięta lub otwarta zgodnie z piktogramem na niebieskim pokrętle). Poziom oleju odmierza się tak, że dolny o-ring powinien zetknąć się z poziomem lustra (może być lekko zanurzony). Zbyt duży poziom spowoduje uszkodzenie tłumika i trzeba tego pilnować. Zablokowany amortyzator lekko się ugina (szczególnie przy tym - niestety fatalnym - tłumiku) ale nie powinien przepuszczać choć z tym różnie bywa. Na pewno przy każdym serwisie trzeba wymienić wszystkie o-ringi i potraktować odpowiednim smarem. Na koniec dwie kwestie: - do komory powietrznej nie zalecam wlewania oleju (mimo, że w późniejszych manualach dla Dual Air RS tak zalecał), znacznie lepiej sprawdzi się 5 ml fluidu Fox (kiedyś stosowało się Redrum). Działa znacznie lepiej. Zalecany olej 15WT ma to do siebie, że jest zbyt rzadki i później znajduje się wewnątrz szaftu. Dlatego polecam wykręcić od dołu wentylek, od góry zdjąć gumowy odbojnik i przeczyścić szaft wewnątrz sprężonym powietrzem. To potrafi rozwiązać wiele problemów. Jak nie mamy fluidu lepiej pozostać przy samym smarze (Military Grease). - do goleni dolnych wlewamy ok. 10 ml (5 to za mało, ale 15 czasem zbyt dużo), oczywiście zależy to od amortyzatora. To tak na szybko z rzeczy podstawowych.1 punkt
-
A ja zobaczyłam na niebie sygnały, tylko nie wiem czy dobrze interpretowałam. -topór wojenny wykopany- przybywajcie. No to pojechałam1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo zabrałem się za czyszczenie napędu i nadeszła haja. 01.06.2018 późne popołudnie,pierwszy deszcz od dwóch tygodni.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Poskładany z używanych używek (tylko opony świeże - Marathon Cross), żeby się przekonać czy na pewno chcę 'żwirka'. Już wiem, że chcę Pewnie się skończy na sprzęcie z napędem 1x10, mechaniczne tarcze, <10kg i tyle mi do szczęścia wystarczy. I tu pytanie do Was, na jakie modele zwrócić uwagę, gdy interesuje mnie rama dłuższa, ale nie za 'wysoka'. W tym Tribanie podsiodłowa ma tylko 52cm, do tego górna rura opadająca i w sumie przekrok jest na granicy. Centymetr - półtora wyżej i już bym się nie czuł komfortowo... But mija koło też na styk, przy ciut krótszej ramie mógłbym mieć już problem z ocieraniem przy skręcaniu. No i czułbym się 'ściśnięty', długość obecnej ramy mi pasuje. Czyli krótko - chciałbym ramę wysokości S/M, ale długości L - znajdę coś ciekawego w PL?1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00