Skocz do zawartości
Pivot Mach 5.7 Carbon (custom build)
Przez Brombosz, 10.12.2022
  • 1 651 wyświetleń
  • 6 komentarzy
  • Kolor Szaro-niebieski mat
  • Rocznik 2015
  • Waga 12
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Po pęknięciu ramy KTMa w maju 2022 przyszła pora na nowy sprzęt. Większość części pasowała, resztę trzeba było dokupić... Ale wyszło tanio, ładnie i zgrabnie. Zastosowanie to samo co w poprzednim rowerze, czyli szybko i mocno, ale jeszcze nie enduro.

Komentarze

Sam DW link bez żadnych problemów, zero luzów, zresztą rower jest cały czas na chodzie i nic się dzieje, a przestałem w niego inwestować kilka lat temu. Musiałem jednak od samego początku, regularnie co dwa lata wymieniać tuleje dampera bo łapały luzy...

Odnośnik do komentarza
18 godzin temu, KrzysiekCH napisał:

Musiałem jednak od samego początku, regularnie co dwa lata wymieniać tuleje dampera bo łapały luzy...

A to akurat normalne. Mam tego spory zapas. :) Trochę boję się jedynie tego karbonu i ewentualnej walki z łożyskami w ramie.

Co do DW-linka to w instrukcji serwisowej są pokazane dwa sposoby montażu łożysk z tuleją w środku. 

DW-Link-config.jpg

 

Wiesz może o co w tym chodzi? Z tego co zauważyłem, różnica nie wpływa ani na geometrię, ani nie jest to element konwersji z 26" na 27,5". Wstępnie przypuszczam, że chodzi tylko o wymiar zamontowanych łożysk, ale dokładnych informacji się nie doszukałem. Ciekawe czy w tej ramie wersji alu, też jest taka zagadka. ;) 

Odnośnik do komentarza

Nie kojarzę, żeby były jakieś dwie opcje u mnie :-). Ale, tak jak napisałeś - wygląda na to, że różnica jest tylko w tych dwóch łożyskach - dwa "cienkie" zamiast jednego "grubszego". Nie pamiętam ile było u mnie.

Odnośnik do komentarza
W dniu 28.12.2022 o 23:44, KrzysiekCH napisał:

Nie kojarzę, żeby były jakieś dwie opcje u mnie

Tak sobie z ciekawości poczytałem i wychodzi na to, że u ciebie jest całkiem inny DW-link. :) Ciekawe czy da się tam porobić jakieś mody z podmianką z poszczególnych modeli, np. z Firebirda?

DWlink-pivot-alu.jpg

Dobrze, że Pivot takie informacje udostępnia. W poprzednim rowerze (KTM), z jednej ramy mogłem zrobić 5 różnych rowerów. ;) Od XC do enduro... a informacji od producenta jakiejkolwiek brak. Trzeba było samemu wszystko mierzyć i liczyć, a jak doszły do tego rozkminy nad kinematyką pracy tego zawieszenia, to robił się całkiem niezły rebus.

Tu pozostaje mi ufać zdjęciom. Dzięki za odpowiedzi. 

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...