Skocz do zawartości
Lepiszcze Primal 2018 Custom
Przez Dokumosa, 06.08.2018
  • 5 176 wyświetleń
  • 14 komentarzy
  • Kolor red devil
  • Rocznik 2018
  • Waga --
  • Jednostka wagi --
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Pierwotnie rower poskładany dla zabawy z gratów o które się potykałem w warsztacie. Efekt (szczególnie działania) przeszedł jednak moje najśmielsze oczekiwania. Z tego względu zrobiłem mu drobny lifting na przełomie sezonów 18/19 i stał się rowerem podstawowym.

Komentarze



Ile ja bym dał, żeby mieć miejsce na bidon...

A nie targać jakiś głupi bukłak na plecach.

Pozdrower,

A666

Odnośnik do komentarza

Fajnie złożony rower, po taniości ale z pomysłem. Ciekawa spraw z tym adapterem. Chyba wykorzystam, drastycznie zwiększa mi to ilość dostępnych widelców :) 

Odnośnik do komentarza

Zrobiłem mały upgrade (koła, amor, kierownica, mostek) i na chwilę obecną projekt uważam za zakończony.

Odnośnik do komentarza

jeszcze zaloz sobie korki do kierownicy, tak dla bezpieczenstwa. Czujesz roznice ze nowe szersze obrecze w kolach cos daja? 

Odnośnik do komentarza

Korki założyłem zaraz jak wróciłem na bazę ;)

Odnośnie obręczy szerszych to przede wszystkim z ciśnienia pozwoliły zejść jakieś 0,2bar bez utraty podparcia na stopce (opona nie pływa na boki w obręczy) i w efekcie lepiej to amortyzuje na mniejszych nierównościach. Wzrosła też przyczepność ale tego nie jestem w stanie na razie ocenić bo mokro i błotniście wszędzie.

Odnośnik do komentarza

Dziękuję bardzo. Tak, to sztywna trailówka ze skokiem 160mm. Kolor ramy to "red (d)evil".

Odnośnik do komentarza



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Trek 920
      Przez: Strek · 01.02.2024
      W zasadzie to już biały kruk, bo chyba od roku nie ma go już w akrualnej produkcji treka , zaczynam zbierać trochę zapasowych części do tego nosorożca bo jedzi mi się nim naprawdę bardzo dobrze....
    • Trek 920
      Przez: KNKS · 01.02.2024
      Super 😎 Tak jak nie lubię tego typu rowerów, tak ten bardzo mi się podoba.
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: michalr75 · 01.02.2024
      no to mój waży teraz w okolicach 12kg, po zmianie kół, dętek na TPU, kiery, sztycy siodła, przerzutki tylnej i łańcucha, hamulców.
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: Michal2008 · 31.01.2024
      obecnie waga okolice 11kg. Zmienione koła, amor i napęd 1x10 na ten sezon wymiana napędu na kompletny XT M8000 1x11 i zobaczymy ile waga pokaże + tubeless fabrycznie rower ważył 12.3 samo przejście na napęd 1x10 dało wagę 12 kg. 
    • GT i-drive 2.0
      Przez: MrJ · 31.01.2024
      Styczeń 2024 - rozbiórka roweru na części. Większość zostanie wykorzystana do przekładek, natomiast rama + damper + przyległosie idą na sprzedaż.
    • Marin Muirwoods
      Przez: michalr75 · 29.01.2024
      nie no, z barankiem wygląda ten tego...
    • Merida Big Nine 500 Lite
      Przez: michalr75 · 29.01.2024
      Tak, był Markhor Comp, fajny amor nawet, ale powędrował do roweru żony  Kierownica docelowa, lubię kolory Jeździ się...lepiej, bardzo lepiej. Ten rower jest mega wygodny, świetnie podjeżdża, dobrze zjeżdza, na singlach tez sobie fajnie radzi, jest wystarczająco zwrotny. Używam w ultra, ale też na ustawki jeżdżę, niektóre mają tempa jak na wyścigach  No i generalnie staram sie nie ociągać jadąc na rowerze, jakie by warunki nie panowały Myślałem o fullu, ale po pierwsze ceny tego typu
    • Merida Big Nine 500 Lite
      Przez: KrissDeValnor · 27.01.2024
      Fabrycznie był Markhor jeżeli dobrze pamiętam. Kierownica w wersji zimowej - wali po oczach lepiej od niejednej lampki   No i jak się jeździ względem poprzednika ?  Pewnie inaczej, zwłaszcza że już chyba używasz roweru w nieco inny sposób - zdaje się mniej sportu.  Różnica byłaby większa na full'u, ale czy kiedyś w to pójdziesz/pójdziemy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...