Skocz do zawartości
Lepiszcze Primal 2018 Custom
Dokumosa
Przez Dokumosa, 06.08.2018
  • 2275 wyświetleń
  • 10 komentarzy
  • Kolor red devil
  • Rocznik 2018
  • Waga --
  • Jednostka wagi --
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Pierwotnie rower poskładany dla zabawy z gratów o które się potykałem w warsztacie. Efekt (szczególnie działania) przeszedł jednak moje najśmielsze oczekiwania. Z tego względu zrobiłem mu drobny lifting na przełomie sezonów 18/19 i stał się rowerem podstawowym.

Komentarze

Ile ja bym dał, żeby mieć miejsce na bidon...

A nie targać jakiś głupi bukłak na plecach.

Pozdrower,

A666

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

co to za patent zeby zalozyc kolo do ramy boost? mozesz zapodac linkiem do tych adapterow? dzieki

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Fajnie złożony rower, po taniości ale z pomysłem. Ciekawa spraw z tym adapterem. Chyba wykorzystam, drastycznie zwiększa mi to ilość dostępnych widelców :) 

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
Dokumosa

Napisano

Zrobiłem mały upgrade (koła, amor, kierownica, mostek) i na chwilę obecną projekt uważam za zakończony.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
michalj2

Napisano

jeszcze zaloz sobie korki do kierownicy, tak dla bezpieczenstwa. Czujesz roznice ze nowe szersze obrecze w kolach cos daja? 

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
Dokumosa

Napisano

Korki założyłem zaraz jak wróciłem na bazę ;)

Odnośnie obręczy szerszych to przede wszystkim z ciśnienia pozwoliły zejść jakieś 0,2bar bez utraty podparcia na stopce (opona nie pływa na boki w obręczy) i w efekcie lepiej to amortyzuje na mniejszych nierównościach. Wzrosła też przyczepność ale tego nie jestem w stanie na razie ocenić bo mokro i błotniście wszędzie.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Rower doczekał się właśnie napędu 1x11 oraz nowych hamulców.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
JuraMałopolska

Napisano

Piękny rower, czerwień ramy i agressive czarnego amora! Daję maksa. To trialówka?
 

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
Dokumosa

Napisano

Dziękuję bardzo. Tak, to sztywna trailówka ze skokiem 160mm. Kolor ramy to "red (d)evil".

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Komentarze do rowerów

    • Simple
      Canyon Exceed CF SL 6.0 Pro Race
      Przez: Simple · 24.05.2020
      Dętki wypadły ponad rok temu. Zmiana opon z Thunder Burtów na combo Racing Ralph, Racing Ray na mleku. Większe opory toczenia, odczuwalne na szybkich mało technicznych odcinkach, szutrówkach, asfalcie. Troszkę lepsza trakcja w terenie.
    • Simple
      Santa Cruz Blur
      Przez: Simple · 24.05.2020
      Po prawie półrocznej przerwie od Santy (jeździłem na zmianę Marinem i Canyonem)  poczułem na nowo co to full  Wszystko po za szutrówkami objeżdża się wygodniej, zwinniej, szybciej
    • CukierMTB
      Kross Level 6.0
      Przez: CukierMTB · 23.05.2020
      Czasami się zdarza haha Co do ramy, to powiedziałbym, że może nawet troszeczkę za mała, mam 194cm wzrostu  a sztyca tak nisko bo według mnie, lepiej się rower prezentuje na tak obniżonej sztycy. Normalnie siodełko znacznie wyżej, raz miałem tak wysoko, ze wyglądało to dość komicznie, podsyłam zdjęcie  
    • KrissDeValnor
      Kross Level 6.0
      Przez: KrissDeValnor · 23.05.2020
      Do tego grasz mu na gitarze

      Nie za duża rama
      Sądzę tylko po wysunięciu sztycy, ale może lubisz mieć nisko...
      Górna rura jest tak wysoko, że wygląda prawie jak w szosie
      Jednak skoro dużo jeździsz ( kwestia względna ) i jest OK, to widocznie tak ma być.
    • Sk27
      Kellys Cliff 50
      Przez: Sk27 · 17.05.2020
      Tak, są razem.
    • arek_wro
      Scott Spark RC 900 Pro
      Przez: arek_wro · 17.05.2020
      Nie wiem, czy ci pomogę, bo przy zmianie zębatki z 32 na 34 przyszedł akurat czas na zmianę łańcucha i założyłem nowy. Oryginalnego łańcucha kupionego z rowerem i zębatką 32 chyba jeszcze nie miałem założonego na zębatce 34. Ale też mi się wydaje, że raczej powinien ogarnąć większą zębatkę Odnośnie owala, to ja kupiłem 32. Zastanawiałem się między 32 i 34, ale w końcu stanęło na mniejszej. Wczoraj w ramach testu owala zrobiłem prawie 100 km i ponad 2000 m w pionie w terenie i myślę, że to był dobry wybór.  
    • Piooter
      Scott Spark RC 900 Pro
      Przez: Piooter · 17.05.2020
      @arek_wro Jeszcze pytanie odnośnie zębatki w korbie Miałeś 32 zmieniłeś na 34 - wydłużałeś łańcuch ? Ja właśnie na dniach wstawiam owala 34 ( wcześniej była zwykła32) i na moje oko przerzutka i łańcuch jeszcze ogarnie troch wiekszą zębatkę ale ciekawy jestem drugiej opinii.
    • rzymo
      Kellys Soot 30
      Przez: rzymo · 17.05.2020
      Nie zaglądałem tu jakiś czas, więc sorry za tak spóźnioną odpowiedź
      Zobacz na specyfikację, trochę się zmieniło w stosunku do fabryki:
      * koła Mavic Allroad, niespecjalnie lekkie (blisko 2kg, ale i tak zysk kilkuset gramów), ale chciałem zobaczyć jak będzie mi się jeździło na obręczach o szerokości wewnętrznej 22-23mm, do tego tylna piasta ma bębenek stalowy, z mechanizmem bardzo podobnym do ratcheta od DT z piast 350/240, * lekka korba Shimano FC-CX70 + blat narrow-wide (tu zysk wagowy w stosunku do fabrycznego Clarisa b. duży), do kompletu suport Accent z łożyskami zmienionymi na porządne 6805/2RS, * brak przerzutki przedniej, na tyle Ultegra RX ze sprzęgłem, * klamkomanetki Tiagra 4700 (manetki 10s, ale uciąg linki jak 11s - czyli zgodny z przerzutką), * kierownica Accent Execute Road - bardzo mi podpasowało gięcie, szerokość/grubość samej kierownicy, * inne siodło, stery, tarcze hamulcowe (fabrycznie zwykłe modele na 6 śrub, obecnie SLX/XT centerlock z alu pająkiem), kaseta i łańcuch także inne.
×