Skocz do zawartości

g286

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    241
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

26 Neutralna

1 obserwujący

O g286

  • Tytuł
    Maniak

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Skąd
    Szczecin

Ostatnie wizyty

267 wyświetleń profilu
  1. Też to zauważyłem, działać jakoś będzie. Pewnie troszkę gorzej lub trudniej będzie ją ustawić. Lecz uważam taką konfigurację za zaletę, choćby ze względu na większą możliwość modyfikowania napędu.
  2. Już rozumiem, chodzi ci o drogę jaką pokonuje pantograf, główna różnica jednak między modelami RX810 i RX812 to nie długość wózka a umiejscowienie górnego kółka. W tej pierwszej jest ono w osi obrotu wózka tak jak w innych przerzutkach szosowych czy starych M786. To powoduje że obsłużenie dużej kasety, mocno poza zakres wymaga silnego wkręcenia śruby B i wszystko działa źle. Jednak nowsze RD jak M8000 czy właśnie RX812 mają górne kółko poza osią obrotu wózka, im większa zębatka kasety tym "krótszy" łańcuch dzięki czemu zakres regulacji w górę jest dużo szerszy. Sprawdziłem, 11-46 hula ja
  3. Ale co ma skok przerzutki (rozumiem że linki bo ze "skokiem przerzutki" się jeszcze nie spotkałem) do pojemności ?
  4. Nigdy mi się nie chciało porównywać dokładnie, ale na oko wózek w RX812 i M8000 są w identyczne. Jeśli XT z wózkiem GS pociągnie kasetę 11-46 to i GRX sobie poradzi.
  5. Kurde jak to stal to po co się pałować, trzeba ISa wyprostować, odkręć adapter od ramy, weź klucz nastawny i odegnij go na zewnątrz. Tylko koło niech będzie zamontowane.
  6. To jest częsta przypadłość hamulców że są krzywo względem tarczy, są frezy do PM ale kosztuje to milion monet i nie wszystkie serwisy mają. Ja sobie radzę dużym pilnikiem, splanować powierzchnię adaptera na styku z zaciskiem. Parę minut pracy.
  7. Tak przez lata śledzę z czym się u nas jeździ i tak mam wrażenie że sporo w tym mody, jeszcze przed epoką GPS większość trenujących używała Polara. Prawdę powiedziawszy nic innego nie było. Potem przyszedł GPS i Garmin w zasadzie zdominował rynek. Potem przyszło Wahoo i sporo ludzi się przesiadło. Z drugiej strony widać tu co było w danym momencie dobre i odpowiadało potrzebom klientów. Obecnie jednak konkrecja jest dużo większa, Lyzene, trochę zapomniane Mio (słaba komunikacja) Sigma(ciągle 5 lat wstecz albo aktualny produkt w cenie x2 konkurencja), Karoo(taka nowość niby) no i wszystkie wyn
  8. Kurcze ale dlaczego, ja na stareńkich Novatecach jeszcze pod V-ki zrobiłem 20 tysi jakieś bez zaglądania do nich. Może za dużo mycia ?
  9. Mieliście co niektórzy kiedyś porównanie użytkowania smartfona kontra sensowna nawigacja ? Przeszedłem drogę od jazdy z telefonem i stravą i nawigowania rwpgs. Dramat i znikająca w oczach bateria. Potem miałem Polara M430 który służył jako licznik. Garminy mi się nigdy nie podobały, naczytałem się jakich to problemów przysparzają. Zresztą widziałem jaką rzeźbę z mapami mają znajomi jak chcą gdzieś jechać dalej. Po którymś zgubieniu powiedziałem sobie dość i kupiłem Wahoo Roam. Też wydawało mi się że 1500 zł to dużo ale bardzo szybko okazało się że to był najlepszy wybór, żadnego zam
  10. https://ridewithgps.com/routes/31903091 Proszę Opowiedz jak było bo trasy wyznaczone przez RWGPS to zawsze super przygoda
  11. g286

    [do 7 000 zł] Gravel

    Właśnie zważyłem Graila AL 6.0 w rozmiarze L - 9,7 kg realne gdyby ktoś potrzebował Myślę że spokojnie dla M-ki będzie 9,5 kg.
  12. Grupy takie jak Tiagra starzeją się wolniej, mimo że ma już parę lat to po drodze dostała nowe klamki hydrauliczne (kształtem identyczne jak 105 i wyżej) i zestaw korb tupu subcompakt. Do tego komponenty GRX występują w tym samym poziomie cenowym i są kompatybilne więc po co zmieniać. To ciągle bardzo dobra grupa i zmian tu nie będzie. Musi czymś się różnić od 105. A ta ma dopiero rok.
  13. Siema, jakieś zapisy, śledzenie ? Ta trasa to nie oficjalna jeszcze ? Już ogarnąłem
  14. g286

    [rozmiar ramy] Canyon Grail

    Nie warto dopłacać do Ultegry. 105 jest moim zdaniem doskonałą grupą do gravela.
  15. g286

    [rozmiar ramy] Canyon Grail

    Jeśli rzeczywiście masz nogę o długości wewnętrznej 80 cm to będziesz ustawiał siodło poniżej dolnej granicy w M-ce. Mam 176/86, jeździłem na M-ce i S-ce i ta pierwsza była niby dobra ale czegoś brakowało, przód był za daleko i za wysoko, nie szło dociążyć porządnie przedniego koła. Zaufaj kalkulatorowi i tabelce. Zwróć uwagę że górna rura w M-ce to prawie 580 mm, będzie za duży.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...