Skocz do zawartości

g286

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    247
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Skąd
    Szczecin

Ostatnie wizyty

994 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika g286

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

26

Reputacja

  1. W pełni się z tobą zgadzam, bardzo częsta sytuacja gdzie klient użytkuje rower rower jak profesjonalista - codzienne treningi, na MTB start w maratonie co tydzień i wielkie halo że po sezonie do wymiany jest masa części. Jakie to dzisiaj części słabe robią. A inny ma ten swój rower używany prze pięć weekendów w roku od 10 lat i nigdy nic nie było robione. Kiedyś to części robili, nie to co teraz.
  2. Ale przecież nikt nikomu nie każe kupować rowerów za kilkanaście tysięcy. W zasadzie pomiędzy 20-25 to już mamy wszystko czego potrzeba a dalej to już są fanaberie bogatych mastersów ewentualnie produkt "premium". Akurat "cywilne" motocykle to zły przykład, to są pojazdy takie jak auta, do przemieszczania się z punktu A do B. Wysokie modele rowerów trzeba by porównywać do motocykli typowo wyczynowych gdzie interwały serwisowe amortyzacji czy silnika są częstsze a i cena sprzętu dużo wyższa. Zwykły konsument może kupić rower gotowy do ścigana na poziomie olimpijskim, pucharu świata czy Tour de France, może problemem jest to że te rowery są zbyt tanie i dostępne?
  3. Z tego co wiem obniżki będą i to srogie, na to co nie idzie oczywiście. Tanie MTB-sztywniaki, crossy i może mieszczuchy. Ale gravele i szosy ? Zapomnijcie, komponentów jest produkowanych za mało, rynek dalej ssie i ceny się zabetonują lub urosną jeszcze.
  4. Mylisz się co do agresywnej podeszwy, https://www.adidas.pl/five-ten-freerider-mountain-bike-shoes/FW2836.html jedne z bardziej uznanych butów do platform mają płaską podeszwę z miękkiej gumy. Sztywność jest taka sobie, wentylacja też daje radę, latem jeżdżę i jest znośnie.
  5. Również bałem się bardzo "regresu" do platform. Jednak jak ogarniesz dobrego nauczyciela to okazuje się da się jeździć. Zasadniczo za nim wepniemy się w spd to powinniśmy nauczy się jeździć w platformach. Mogę polecić: http://piotrekkrajewski.pl/ Zaliczyłem kiedyś parę godzin szkolenia u niego i otworzyło mi głowę trochę.
  6. W jakich okolicznościach cię zatrzymała policja ? Tak sobie jechałeś i hyc ? Czy mieli jakiś powód ? Byłeś ubrany na rower czy w cywilkach i bez kasku ? Tak pytam bo mnie w życiu nie zatrzymali a bardzo lubię browary
  7. Kurde jak to stal to po co się pałować, trzeba ISa wyprostować, odkręć adapter od ramy, weź klucz nastawny i odegnij go na zewnątrz. Tylko koło niech będzie zamontowane.
  8. To jest częsta przypadłość hamulców że są krzywo względem tarczy, są frezy do PM ale kosztuje to milion monet i nie wszystkie serwisy mają. Ja sobie radzę dużym pilnikiem, splanować powierzchnię adaptera na styku z zaciskiem. Parę minut pracy.
  9. g286

    [do 7 000 zł] Gravel

    Właśnie zważyłem Graila AL 6.0 w rozmiarze L - 9,7 kg realne gdyby ktoś potrzebował Myślę że spokojnie dla M-ki będzie 9,5 kg.
  10. Jezuuu. Jakieś informacje może podasz. Wiesz ile jest boxxerów ? Jaka sprężyna, jaki model, tłumik. Cokolwiek. Kiedy ostatni serwis był ? Ten wideł pracuje na bardzo niewielkiej ilości oleju, wymaga częstego serwisu, może po prostu się zatarł ?
  11. W co wbijasz ten amortyzator ? Że ci aż twardnieje
  12. g286

    [2018] Shimano XTR 12s

    To nie tak, obecnie jest dwóch dystrybutorów Harfa i Aspire. Czy ci nowi będą robić gwary OEM nie wiem, choć trochę nie widzę wysyłania wszystkiego do Czechów. Mam nadzieje że dostępność niektórych produktów się poprawi. Niemcy mają trzech, jeszcze lepiej: https://www.sram.com/sites/default/files/di_list_sram_18q4.pdf
  13. g286

    [2018] Shimano XTR 12s

    Liczy się tylko to co jest w OEMie. Shimano do niedawna miało monopol w MTB. Ale zmienia się to gwałtownie. W szosie nadal liczą się tylko japończycy i ASX tego nie zmieni. A shimano nowymi wypustami niższych grup MTB odrobi straty.
  14. Z tymi pękającymi regulowanymi hakami to trochę legendy chyba, sam mam taką Konę, pękła trzy razy przy prawym haku aż w końcu Rychtarski wyciął dolną połowę haka i wstawił tam taką blachę z 5mm. Nie widać różnicy ale nie pęka . A przerzutkę i biegi dużo łatwiej zamontować. A w kolejnych rocznikach(chyba od 2009) zmienili lekko haki i problem prawdopodobnie rozwiązali.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...