Skocz do zawartości
Merida Trail 300-D
Przez Silver400, 13.06.2012
  • 37 861 wyświetleń
  • 28 komentarzy
  • Kolor Metallic Orange
  • Rocznik 2011
  • Waga 12500
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Modyfikacje: (Zestaw 2017) <br />- Koła Mavic Cross Ride<br />- Prawa Manetka XT 9rz.<br />- Dętki Maxxis Ultralight <br />- Stery Dartmoor<br />- Siodełko Author<br />- Przerzutka przód SLX 2rz. <br /><br />Modyfikacje: (Zestaw 2016) <br />- Amortyzator Epicon LOD 140mm - SF11, oś 9mm<br />- kierownica Ritchey Comp Rizer - 710mm<br />- mostek Octane One 40mm<br />- kanapa X-Mission<br />- rozwiercone przelotki, pełne pancerze<br />- konwersja napędu na 2x9 z blatem 36t <br />- opony Continental Baron 2.3/ X-King 2.2 <br /><br />Wcześniej wrzucone:<br />- Łańcuch SRAM - PC-951<br />- Pedały SPD (Czarne) SLX - PD-M530 <br />- Przerzutka przednia SLX - FD-M660 <br /> <br />Aktualne zdjęcia w najbliższym czasie.<br /><br />Plany:<br />- nowy rower <br /><br /> <br /><br />ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I DYSKUSJI ! <br />

Komentarze



Problem w tym ze ta różnica nie wynosi 200zł a prawie 500 jak sie umie znaleźć epicona w dobrej cenie. Kupno amortyzatora za połowe tego co cały rower, szczegolnie gdy sie nie scigam, według mnie nie ma wiekszego sensu.

A odnosnie twojego, fajny sprzęt, choć widać różnice w konfiguracji sprzetowej na rok 2012, nie jest Ci troche za duży ten rower ?

Odnośnik do komentarza

trochę tak, ale w hurtowni nie mieli akurat mniejszych, a nie chciałem czekac miesiąc :) Rower kupiłem z myślą o przyszłości, a na razie jest jak jest

Odnośnik do komentarza

W końcu zmiana się dokonała ! Nowy Epicon w wersji LOD juz na pokładzie, przestawiony na 120mm, na razie wstępnie przykręcony bez skracania sterówki i bez gwiazdki. Do konca tygodnia myslę ogarnąć temat do końca i zrobić jazdę testową :D

Odnośnik do komentarza

Biały, pozostałem przy stylu, proponowanym seryjnie.

Musze jeszcze zdobyc adapter do przodu, bo okazuje sie ze epicon ma inny typ mocowania od XCM'a

Odnośnik do komentarza

No epicon w końcu na swoim miejscu, po pierwszej jeździe próbnej :D

Wrażenia jak najbardziej pozytywne i choć pierwsza jazda była bez hamulców po śniegu, czuć ze przód jest ten kilogram lżejszy. Na prawdziwy test zaczekam do ładnej pogody.

Porządne zdjęcia jutro, bo cały swiat nie musi wiedzieć jaki mam bałagan w garażu :D

Odnośnik do komentarza



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Konwa 29er HT Boost- customized 2x11
      Przez: Kowal1986 · 05.08.2022
      Już pozbyłem się tej chińskiej ramy - krzywo wykonana była mufa suportu PressFit i łożyska zdychały co kilkaset km (nawet kątowe od Enduro w topowym suporcie skręcanym WheelsMfg). Pan K. w ramach gwarancji zrobił planowanie mufy, ale nie miałem już zaufania do tej ramy i sprzedałem ją za grosze. Nowy nabywca po roku nic mi nie reklamował (informowałem go o tym fakcie), ale ogólnie nie polecam... Wyleczyłem się z karbonu i teraz ujeżdzam stalowego Ritchey Ultra, do którego przerzucilem całe
    • Marin Rift Zone Carbon 2
      Przez: Eathan · 05.08.2022
      Właściwie to się już pogubiłem co wymieniałem. Ostatnie zmiany to: 1) nowe pierścionki do piasty DT Swiss - rachet 36  Fabrycznie było 18 i zmiana na 36 to przepaść. Zdecydowanie czuję różnicę podczas pedałowania. 2) nowa korba - XT M8100 + blat XT SM-CRM85 FC-M8100 32T Na wymianie korby udało się urwać 0,3 kg. Jestem w szoku, bo nie przypuszczałem, że fabryczna FSA jest tak ciężka.  3) nowa korba to nowy suport - wpadł Token TK878EX Jak zwykle Token robi robotę. 
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 02.08.2022
      W  SL są  osie z niedementowalnymi klamkami więc bardzo ciężkie, a wydaje mi się, że w SLX są inne, lżejsze i nie wiem czy będzie sens je wymieniać.
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 02.08.2022
      A chyba teraz kojarzę z szosa org  . Jakbyś znalazł chwilę czasu to bym poprosił link o te sztywne ośki, muszę w końcu swoje zważyć, bo wiem że na tym elemencie da się też zaoszczędzić. I podaj proszę jak się spisuje te siodełko Specialized Romin Evo Mirror  . 
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 01.08.2022
      Tak, fabrycznie ważył dokładnie 9,3 kg w rozmiarze M (oczywiście bez pedałów) z ciężkim dętkami. Bardzo dużo zaoszczędziłem  na kołach Farsports (masa 1320 gramów) i kierownicy Cadex AR (180 gramów w rozmiarze 440 mm), zmieniłem też osie na J&L, opony na Terra Speed (z mlekiem).
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 01.08.2022
      No to super waga, bo docelowo tam podawali chyba 9,3. Też mam w planach na przyszły sezon na mały upgrade, a dokładnie kierownica nieco szersza 440 i mostek 80 może 90, ale to jeszcze zobaczę. Pewnie też wpadną w między czasie inne koszyki no i oczywiście opony, myślę o Tufo Thundero w 40c + wkładki od PTN   
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 01.08.2022
      Elegancki rower. Też mam Grizla, ale SL. Po zmianie kół, opon, kierownicy i siodełka udało mi się zejść do 8,4 kg (z pedałami, koszykami na bidon). Tak mi się spodobała jazda tego typu, że rower szosowy stoi prawie nieużywany.
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 01.08.2022
      Chciałem coś innego ale nie chciałem zrezygnować z bezdroży. Mimo że jeżdżę na rowerze przez całe życie, tak teraz naprawdę zaczynam odkrywać wcześniej nieodkryte  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...