Skocz do zawartości
Merida Trail 300-D
Przez Silver400, 13.06.2012
  • 54 303 wyświetleń
  • 28 komentarzy

Komentarze



Problem w tym ze ta różnica nie wynosi 200zł a prawie 500 jak sie umie znaleźć epicona w dobrej cenie. Kupno amortyzatora za połowe tego co cały rower, szczegolnie gdy sie nie scigam, według mnie nie ma wiekszego sensu.

A odnosnie twojego, fajny sprzęt, choć widać różnice w konfiguracji sprzetowej na rok 2012, nie jest Ci troche za duży ten rower ?

Odnośnik do komentarza

trochę tak, ale w hurtowni nie mieli akurat mniejszych, a nie chciałem czekac miesiąc :) Rower kupiłem z myślą o przyszłości, a na razie jest jak jest

Odnośnik do komentarza

W końcu zmiana się dokonała ! Nowy Epicon w wersji LOD juz na pokładzie, przestawiony na 120mm, na razie wstępnie przykręcony bez skracania sterówki i bez gwiazdki. Do konca tygodnia myslę ogarnąć temat do końca i zrobić jazdę testową :D

Odnośnik do komentarza

Biały, pozostałem przy stylu, proponowanym seryjnie.

Musze jeszcze zdobyc adapter do przodu, bo okazuje sie ze epicon ma inny typ mocowania od XCM'a

Odnośnik do komentarza

No epicon w końcu na swoim miejscu, po pierwszej jeździe próbnej :D

Wrażenia jak najbardziej pozytywne i choć pierwsza jazda była bez hamulców po śniegu, czuć ze przód jest ten kilogram lżejszy. Na prawdziwy test zaczekam do ładnej pogody.

Porządne zdjęcia jutro, bo cały swiat nie musi wiedzieć jaki mam bałagan w garażu :D

Odnośnik do komentarza



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Marin Muirwoods
      Przez: jendrzych · 04.12.2023
      Zawadiacki Zbójaszek!
    • Marin Muirwoods
      Przez: leejoonidas · 25.11.2023
      Wideł to stal z Axle to Crown 420mm i 45mm offsetem. Opona max. jaka wchodzi w ten wideł to 2,5". Wideł jest wsadzony w główkę ramy o kącie 67,5 stopni.
    • Marin Muirwoods
      Przez: grzesiowu · 24.11.2023
      Hej ... napisz coś o widelcu bo pewnie wiele osób to interesuje. Rowerek fajny 🙂
    • Octane One Kode
      Przez: leejoonidas · 24.11.2023
      Faktem jest że zaciski do MTB Trp Spyke potrzebują więcej ciagu linki niż zaciski Trp Spyre ale nie jest to aż taka duża różnica aby nie dało się tego ustawić z klamkomanetkami szosowymi, efektem większego ciągu linki jest większa siła hamowania, dodatkowo zaciski  Trp Spyke są masywniejsze, o 4mm grubsze co może jeszcze zwiększać sztywność zacisku. Koło bez problemu da się zablokować z górnego chwytu. 
    • Octane One Kode
      Przez: RafalxM · 24.11.2023
      TRP Spyke  w połączeniu z 105 R7000 ?    I nie brakuje ciągu linki??  da się 'zablokować koło' ?
    • Octane One Kode
      Przez: leejoonidas · 24.11.2023
      Z tyłu jest GRX812.
    • Octane One Kode
      Przez: leejoonidas · 23.11.2023
      Dzięki. Tak to są TRP Spyre  z klamkomanetkami 105 R7000, jednakże lepsze są TRP Spyke które mam podłączone w drugim rowerze do tych samych klamkomanetek, siła hamowania jest według mnie o 50% większa. Do BB5/7 nie mam porównania. Kaseta to M8000 11-40 z zębatką 34T, dla mnie taki układ do jazdy w terenie jest optymalny. Ramka mieści oponę 47 tak z przodu jak i z tyłu. U mnie są oponki do cyklocrossu 35 bo to jest rower przełajowy. 
    • Octane One Kode
      Przez: RafalxM · 23.11.2023
      @leejoonidas bardzo ładnie 1. widzę heble TRP SPYRE -  masz porównanie do BB5/BB7 w sile hamowania?  2. jaka to seria klamkomanetek? 3. kaseta na oko 40T?  jaka tam przerzutka jest z tyłu?  4. ile ta rama mieści fizycznie gumy z tyłu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...