Skocz do zawartości
Ibis Mojo HD
Przez McWolf, 08.05.2012
  • 82 371 wyświetleń
  • 27 komentarzy
  • Kolor Czarny mat
  • Rocznik 2012
  • Waga 14390
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Lekki rower w ciezki teren.<br />Chetnie odpowiem na pytania dotyczace roweru.<br /><br />Rower po sporym upgrade, niedlugo nowe zdjecia.

Komentarze



Naprawde fajny rowerek :))

 

Osobiście dodał bym jeszcze albo czerowny zacisk sztycy albo czerwone nyple.

Odnośnik do komentarza

Planuje wlasnie wymienic zacisk sztycy i oba linki zawieszenia na czerwone + anodowanie duzego blatu na czerwono.

Na razie niestety czeka mnie wymiana sprzetu Audio-Video, wiec rower bede picowal pod koniec lata.

Mozliwe ze zamiast RP23 wskoczy CC double barrel air albo fox dhxair 5.0.

Odnośnik do komentarza

Tylko pozazdrościć :) Maszyna jak mażenie, a te czerwone wstawki.... Ahhh. Zapraszam do mnie :)

Odnośnik do komentarza

On jest lekki ? biggrin.png W sumie, może i lekki jak na ciężki teren. Nie znam się zbyt na fullach ;)

Odnośnik do komentarza

Jak na rower enduro ze skokiem 180/160mm, rama XL i oponami wazacymi 1kg/sztuka to tak, jest bardzo lekki :)

Odnośnik do komentarza

Dało by sie np wymienić napęd ze sram x0 na xx, ale ze ja tym rowerem generalnie nie podjezdzam, nie widzę większego sensu pakować w niego kolejny tysiąc euro zeby odchudzić go o pol kilo. Opony ważą równe kilo każda sztuka, ale to jest rower używany jednak głownie do zjazdów. Składając go mogłem wybrac lżejsze i tańsze komponenty, ale stawiałem głownie na wytrzymałość.

Odnośnik do komentarza

Inni użytkownicy, którzy śledzą



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Marin Muirwoods
      Przez: leejoonidas · 25.11.2023
      Wideł to stal z Axle to Crown 420mm i 45mm offsetem. Opona max. jaka wchodzi w ten wideł to 2,5". Wideł jest wsadzony w główkę ramy o kącie 67,5 stopni.
    • Marin Muirwoods
      Przez: grzesiowu · 24.11.2023
      Hej ... napisz coś o widelcu bo pewnie wiele osób to interesuje. Rowerek fajny 🙂
    • Octane One Kode
      Przez: leejoonidas · 24.11.2023
      Faktem jest że zaciski do MTB Trp Spyke potrzebują więcej ciagu linki niż zaciski Trp Spyre ale nie jest to aż taka duża różnica aby nie dało się tego ustawić z klamkomanetkami szosowymi, efektem większego ciągu linki jest większa siła hamowania, dodatkowo zaciski  Trp Spyke są masywniejsze, o 4mm grubsze co może jeszcze zwiększać sztywność zacisku. Koło bez problemu da się zablokować z górnego chwytu. 
    • Octane One Kode
      Przez: RafalxM · 24.11.2023
      TRP Spyke  w połączeniu z 105 R7000 ?    I nie brakuje ciągu linki??  da się 'zablokować koło' ?
    • Octane One Kode
      Przez: leejoonidas · 24.11.2023
      Z tyłu jest GRX812.
    • Octane One Kode
      Przez: leejoonidas · 23.11.2023
      Dzięki. Tak to są TRP Spyre  z klamkomanetkami 105 R7000, jednakże lepsze są TRP Spyke które mam podłączone w drugim rowerze do tych samych klamkomanetek, siła hamowania jest według mnie o 50% większa. Do BB5/7 nie mam porównania. Kaseta to M8000 11-40 z zębatką 34T, dla mnie taki układ do jazdy w terenie jest optymalny. Ramka mieści oponę 47 tak z przodu jak i z tyłu. U mnie są oponki do cyklocrossu 35 bo to jest rower przełajowy. 
    • Octane One Kode
      Przez: RafalxM · 23.11.2023
      @leejoonidas bardzo ładnie 1. widzę heble TRP SPYRE -  masz porównanie do BB5/BB7 w sile hamowania?  2. jaka to seria klamkomanetek? 3. kaseta na oko 40T?  jaka tam przerzutka jest z tyłu?  4. ile ta rama mieści fizycznie gumy z tyłu?
    • GIANT XTC ADVANCED 29 3 GE 2018
      Przez: grzechu1984 · 18.11.2023
      Nareszcie udało się wywalić starego Suntoura Raidona w jego miejsce wleciał Rock Shox SID Select, oby moja sztuka działa dobrze, zdziwiło mnie że opinie nowych rock shoxów są takie jakie są, miałem Tore 26" , Recona gold 26" i oba amortyzatory były idioto odporne i nigdy nie zawiodły. Raidon przeszedł ze mną trochę przygód ale nadszedł  jego czas, wraz z wycieraniem anody działał coraz gorzej, najgorsze były luzy powodujące drgania przy hamowaniu.  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...