Skocz do zawartości

Jakubas

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    113
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Jakub
  • Skąd
    Włocławek

Osiągnięcia użytkownika Jakubas

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Koszyk na bidon meridy waga 32gr cena 25zł Pancerze TURBO PLUS 17gr / metr Siodło token 210 gr prawie nie zniszczalne lub Selle Italia SLR gel flow ~180g Przerzutkę tylną i manetki wolał bym ze stajni srama pod 9 biegów wtedy na gripschiftach się sporo oszczędza a moim zdaniem są wygodniejsze(o działaniu nawet nie wspomnę) Zaciski koł albo Dartmor ewentualnie jak chcemy polecieć bardziej po bandzie to ja mam KCNC 48gr i dają rade. Tarcze Dartmoor ale trzeba pamiętać ,że siła hamowania trochę na nich spada(choć w przypadku avidów 7 lub CR nie będzie tragedii xD) Opony to kwestia dość indywidualna i ja np większość sezonu jeżdżę na maxxisach fly weight 330 choć RS supersonica też sobie chwalę Dętki na pierwszy strzał schwalbe lub maxxis 130gr, nie ma z tym jeszcze problemów a za koszt łącznie 50zł obetniesz 140gr masy rotacyjnej Na koniec można się pobawić w śrubki np przerzutka przednia ma 4 i myślę, że każdą z nich można z powodzeniem zastąpić alu
  2. nie - korki do kiery - podobne tylko
  3. ładnie wygląda ale ja bym sobie takowych nie założył - zbędna masa:)
  4. nie rozumiem po co kupować zaciski areozina - kcnc mają więcej czerwonego:) - i zamiast podkładki pod mostek kcnc - swiss comp są lżejsze xD
  5. tak i tak (przeciwległe płaskie to te metalowe?) Sztywność sprawdzam również poprzez nacisk na pedał prostopadle do ramy. I na dodatek korba straciła prawie całą tą dziwną białą naklejkę - ale może to i lepiej bo teraz też nieźle wygląda.
  6. 72-74kg jeździłem na paru korbach i stwierdzam brak sztywności bocznej w mojej.
  7. na teraz opony mają przejechane 7 maratonów i ani razu nie udało im się mnie zawieźć.
  8. Ta ramka wygląda o niebo lepiej jak widzi się ten rower na żywo, nie ma już chyba wiele ram bardziej nie fotogenicznych. Cały rower wygląda świetnie na żywo i z tego powodu bardzo się cieszę ,że mogłem mieć w nim swój (na wpół skromny) wkład :zaciks sztycy, kominy do korby, przednia przerzutka, podkładki pod mostek, mostek, hamulce, i dzięki mnie nie ma białych pancerzy. Waga jest miażdżąca i przy tym rower jest w 100% funkcjonalny, był nawet w górach (przed modyfikacją) i Gleba nadążał za mną na zjazdach (ja miałem amor), co do sztywnego z przodu to jak teraz mam fulla (którego projekt postaram się na dniach umieścić na forum) to kolega odstaje mi tylko na ciężkich zjazdach z korzeniami.
  9. wg mnie najwięcej zależy od tego jak bardzo wycieniowane i wiotkie weźmie się komponenty setu... moje OS sztywnością nie grzeszy a mojego kolegi 25,4 jest troszkę cięższe ale sztywniejsze:)
  10. Jestem użytkownikiem tego "cudu" od paru miesięcy, kiedyś myśałem że "to coś" na ramie Mbika jest nieźemsko nie odparne na odpryski, odrapanie itp - ale muszę przyznać, że pod tym względem areozin stawia poprzeczkę naprawdę wysoko... waga zgodna z katalogową - i tu zaczynają się schody, montaż to jakieś od 30min do 1,5h zależy ile mamy szczęścia... i ile razy pryjdzie nam to poprawiać bo okarze się że albo zamocno ścisneliśmy korbę i łożysko ciężko się kręcą albo za lekko i korba zaczyna się odkręcać po 20km, łożyska są kiepsko zabezpieczone(same w sobie są bardzo dobre). Aluminium użyte do jej stworzenia jest kruche i nie radzę konfrontować go z kamieniami lub słabej jakości kluczem do soportu bo można zrobić kuku sprzetowi. Co do sztywności to na boki się giba jak szalona ale w stronę działania siły jest na pewno znacznie sztywniejsza niż mój poprzeni prawie kilogramowy zestaw stylo(porównywalne do xt). osobiście gdybym miał kupować korbę jeszcze raz to... Truvativ Noir 3,3 - z czerwonym:)
  11. Przesiadłem się z XT shadow na X-0 - od tamtej pory zrobiłem kilka tysiecy w terenie i regulowałem w ten czas przerzutkę 3x - na początku -> na zimę -> na sezon. Wynikało to bardziej z mojego przyzwyczajenia, że działa ona super szybko niż, że nie chciała wchodzić na jakieś biegi, wszystko chodzi łądnie i sprawnie nawet w błocie pod sporym obciążeniem. Mam jeszcze xt w drugim roweże i tam musiałem ją regulować kilka razy częściej jak chciałem zachować przyzwoitą charakterystykę pracy.
  12. Posiadam takowy komplecik w moim ht na dętkach fossa, Na przód z moim agresywnym stylem jazdy się za bardzo nie nadaje - potrafi płatać figle. Na tył jak najbardziej polecam - opona musi być dobrze napompowana bo ma dość mały balon który pod naciskiem (małym bo 70kg) ostro się ugina, ale nie jest to wada ale ukryta zaleta gdyż na podjeździe gdy mamy dociążony tył opona zachowóje się jak by miała conajmniej szerokość 2,25 i ciśnienie 1,8. Jak na tak mały bieżnik - nie, bieznik to złe słowo "bieżniczek", zachowuje się nad wyraz zadowalająco i pod górę traci trakcje jedynie na mokrej trawie. Opory - znikome Wytrzymałość - zrobiłem na niej z 300km w tym 2 maratony, jazda często w nie dedykowanym dla niej terenie dokłądając jeszcze miasto zjazdy i podjazdy na schody i jeszcze nie zdarzyło mi się na niej złapać kapcia - jak na wagę 325gr to naprawdę zadowalający wynik. W zezonie gdy będę pewny, że na trasie maratonu nie spotkam zbyt dużo błotka zarezykuje ją także na przód.
  13. 2 moich kolegów z teamu jeździ na tych obręczach - ogulnie nie do zabicia - ~0 decentry po 4k w terenie pod 90kg "człowieczkiem" + wypad w góry... drugi waży prawie 100 i używa ich od około 4 miesięcy - też 0 problemów:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...