Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. nie wierzę że to przeczytałem. Myślałem, że jestem jedynym człowiekiem na świecie, który robi się blady nawet na widok fajnej centralnej lampki, ale na na tyle wąskim ramieniu, że nie jest idealnie na środku mostka. Latarki cylindryczne montowane gdzieś na kierownicy to dla mnie najgorsze estetycznie zło w rowerach Kupiłem manetkę cues w wersji z krótkim skokiem (dodatkowo jest to wersja z ekranem). Zawsze mnie drażniły długie skoki manetek, dlatego dla mnie jest to jedyny argument za elektrycznymi przerzutkami. Ciężko to dostać, ale pojawiło się na bike24. Faktycznie pomiary wychodzą jak w opisach. Poza tym też trzeba dodać, że skok jest krótszy o chbya kilkanaście procent i (ale) górną dźwignią zmieniamy maks 2 zębatki, a nie 3. W p raktyce miałem nadzieję na bardziej spektakularny efekt. A jest tak... "chyba lepiej".
  3. Co to jest rozsądna kadencja? Dla mnie jest to zakres z grubsza 60-100 obr/min. No, może do 120 obr/min przy dokręcaniu, ale na pewno nie na dłuższą metę. Taki najczęściej używany to raczej 75-90 obr/min. Rower górski ma mi dawać możliwość wdrapywania się na strome podjazdy z prędkością nawet poniżej 10 km/h, ale i pozwalać pociągnąć po asfalcie 40-50 km/h bez konieczności przebierania nóżkami jak chomik na kołowrotku. Dlatego nie kupiłem roweru z napędem 1x, ani nawet 2x, tylko 3x, gdzie nawet w góralu 29" mam zakres 521%, czyli więcej niż najszersza kaseta w napędzie x1. No i co to jest ta prędkość przelotowa? Bo czasem przelotowe może być 20 km/h (pod wiatr i lekkie wzniesienie), a czasem 50 km/h (z wiatrem i lekko w dół).
  4. Bliitz - 15036 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 14806 km (mtb, szosa + trenażer) [9696 km outdoor] SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) bashey_pl - 6803 km (cross 3.3kkm, gravel 2.3kkm trenażer 1.2kkm) michalr - 6058 (terenówka, mieszczuch) przeciętny - 6000 km (mtb,grv) provayder - 5542km (szosa, MTB) Jacekddd - 5051 km (velomobil - rower poziomy) wojtbike - 4059 km (cross) bubulin - 4054 (mtb 27.5 full ciężki / mtb 26 carbon semi slick) smw44199 - 3835km (cross) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 3625 km dfq - 3558 km (MTB, gravel, trenażer) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Lextalionis - 2680 km (gravel) thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) Grochu86-2496km(gravel,szosa) CoolBreezeOne - 2419 km (MTB) revolta - 2340 km ( MTB ) spidelli - 2085 km (szosa: 790 gravel: 1263, MTB: 32, trenażer: 1498 - nie liczę do dystansu) Sansei6 - 2001 km (MTB) JWO - 1966 km (MTB) Cross90 - 1304 km (Szosa, MTB, Cross, Trenażer) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) DickSteele (1096 km szosa, 1411 km trenażer) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) NeefMe - 183 (MTB) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  5. Mój rower przystosowany do prędkości 12km/h odpowiednio kręcąc korbą osiąga bez problemu 28-30 przelotowe. Odpowiedź jest więc bardzo prosta - należy szybciej pedałować. Inwestycja w siebie, to najlepsza z inwestycji.
  6. A łatki samoprzylepne na tym nie działają ? Pytam, bo nie miałem TPU.
  7. Tak. Jesteśmy forum rowerów analogowych. Po prostu się na tym nie znamy dobrze.
  8. Nie wiem co dokładnie chce uzyskać autor, bo na razie cicho siedzi... Ja wiem, że mi prędkości nie brakuje (przedział 25 -30 km/h na kilkukilometrowych odcinkach pożarówkami, lub od biedy dojazd w teren DDR, lub ulicą) - gdybym jej szukał, to kupiłbym szosę (to mi już nie grozi). Mam blaty 32 i 36, gdzie jadąc w taki sposób używam najczęściej biegów 9 i 10 (kasety 10 -51). 12 bieg w moim przypadku jest sporadycznie wrzucany - albo na jakimś asfaltowym zjeździe (w terenie to się raczej hamuje, a nie bezmyślnie rozpędza), albo od wielkiego dzwona na płaskim w sprzyjających warunkach wiatrowych, i jak mnie wyjątkowo najdzie - jak niedawno, ale wtedy i tak w okolicach 40 km/h uznałem, że nie mam ochoty na tym jechać, bo wygodniej i sensowniej obrotowo było na 11 -tce (wyszło 37 km/h średniej na 1.3 km po wyjeździe z polnej drogi i rozpędzaniu). Ale co ja tam wiem - żółw na MTB
  9. Dziś teścik. Nie musiałem usunąć parowania. Aplikacja wystarczyła. Teraz jest baja. No i jest kafelek którego mi brakowało. Prędkość zbliżającego się pojazdu 😎
  10. Chodzi ci o zupełną zmianę forum? Nie chodzi o wątek? Wiesz może gdzie się wypowiedzą ludzie o elektrykach? @smw44199akurat kradzieżą się nie przejmuje, bo mam dobre ubezpieczenie
  11. Ale po co węższą? Tam jest 40c, optymalny rozmiar do rekreacyjnej jazdy po mieście
  12. Dzisiaj
  13. @smw44199 mz922 vs 926 różnią się dokładnie tak jak masz w opisie u tego sprzedawcy - korpusem, osią i łożyskowaniem. Moje wszystkie mz926 są zbudowane dokładnie jak pokazuje to to opis w twoim linku - 3 łożyska - 2 większe i jedno mini na końcu osi.
  14. Chwytną częścią kończyny górnej u człowieka jest dłoń, a nie łokieć.
  15. Dętkę oraz łatkę musisz zmatowić papierem ściernym (gradacja np. 120 lub 200) po tym zabiegu łatka powinna się dobrze trzymać Bardzo ważny jest też klej, którego się używa - do łatek dołączony jest klej dedykowany do TPU, alternatywnie można kupić u chińczyków taki klej
  16. Jak jesteś kurierem, to zamontuj jakiegoś tongshenga tsz2b do starego roweru, to przynajmniej nikt tego nie będzie chciał ukraść.
  17. Teraz rozumiem. Jednak zupełnie nie o tym rozmawiamy. Nie jest to temat o wyższości napędu 2x na nad1x. Jest to temat o tym jak wydusić jakąś normalną prędkość z roweru przystosowanego do jazdy 12km/h.
  18. В данной обзорной статье представлены интригующие факты, которые не оставят вас равнодушными. Мы критикуем и анализируем события, которые изменили наше восприятие мира. Узнайте, что стоит за новыми открытиями и как они могут изменить ваше восприятие реальности. Получить дополнительную информацию - https://vyvod-iz-zapoya-1.ru/
  19. Ta manipulacja polega na tym, że wybrałem napęd z NAJWIĘKSZĄ rozpiętością dla napędów dwurzędowych w MTB. Szczyt popularności 2x to były kasety 11-36. Właśnie dlatego zrezygnowano z niepotrzebnej przedniej koronki i przerzutki, manetki, bo 1x12 całkowicie zastąpił przełożeniami 2x10 z kasetą 11-36 za którym niektórzy tutaj tak płaczą. Zakładanie młynka 24T do kasety z 51 ząbkami potrzebne jest do czego, do wciągania samochodów na Śnieżkę?
  20. Wyczytałem w necie - to chyba w ramach tzw. przeglądu zerowego konieczność. Wtedy zakupy on - line można prawie wszystkie wykluczyć z gwarancji. Pewno każda firma ma swoje ograniczenia. Tu kolejny problem: Przy zakupie roweru w internecie będziesz miał z tym problem. Większość sklepów wysyła rowery z odkręconymi kołami i kierownicą, po to, żeby zmieścić je w kartonach. Z naszym pakietem montażowym, twój nowy rower zostanie dostarczony prawie całkowicie przygotowany i gotowy do użycia. Będziesz musiał tylko: Montować/prostować kierownicę. Zainstalować przednie koło. Umieść siodło i dostosuj jego wysokość według własnych upodobań. Co zawiera montaż roweru: Przygotowanie tubeless dla E-MTB i MTB z oponami już przystosowanymi. Personalizacja mocowania kierownicy w celu zapewnienia optymalnej pozycji. Cięcie widelca w celu idealnego dopasowania do twojej konfiguracji. Montaż taśmy na kierownicę do rowerów szosowych lub gravelowych. Sprawdzenie centrowania kół dla płynnej i bezpiecznej jazdy. Kontrola układu hamulcowego dla doskonałych osiągów. Regulacja zmiany biegów dla precyzyjnej i płynnej zmiany biegów. Wybierając tę usługę, uzyskasz bezstresowe doświadczenie: twój rower przyjedzie prawie gotowy do akcji, z wszystkimi regulacjami wykonanymi przez doświadczonych mechaników, aby zapewnić ci maksymalną jakość i bezpieczeństwo. Nota bene: Z powodów związanych z pakowaniem, rower może być dostarczony w pudełku innym niż oryginalne pudełko zakupionej marki. Kupując usługę "Montaż roweru", czas przygotowania zamówienia może wydłużyć się do 7 dni roboczych. Także Spec bardzo szybko to podważy gdyż 98 % to nigdy 100%. Nie byłoby to wszystko takie ważne jak fakt że ramy rowerowe karbonowe są coraz niższej jakości - produkcja gdzieś w Azji nawet renomowanych marek . Także zakup za granicą nawet markowego i znacznie tańszego roweru niż w Polsce może być ryzykowny, chyba że ktoś ma szczęście i trafi idealnie a zignoruje zapisy gwarancji dotyczące obowiązkowych przeglądów. Bo zapewne czego też nie wiem- nawet mając gwarancję dożywotnią na ramę- nadal należy wykonywać po 2 latach przeglądy obowiązkowe /płatne w serwisie by tę usługę zachować- choć przegląd pogwarancyjny komponentów (są już zużyte i po gwarancji) nie ma nic wspólnego z jakością ramy/widelca - która albo jest cała i zachowuje swoje parametry lub wykrzywiona lub pęknięta co można stwierdzić absolutnie samemu. Prześlij opinię
  21. Tak to jest, jak się nie trzyma kierownicy:
  22. https://www.youtube.com/@Taba Posłuchaj tego gościa. I zmień forum, tutaj mało elektryków, ciężko podpowiedzieć coś rozsądnego.
  23. Chłopaki z podlasia mają spory wybór rozmiarów: https://sprint-rowery.pl/rower-fitness-trek-fx-3 -> ja wziąłem od nich Na Good-sport został chyba tylko rozmiar S... https://goodsport.pl/rowery/turystyczne/crossowe/trek-fx-3-disc-2025/ jeszcze niedawno było więcej rozmiarów.. Dokładnie tak jak piszesz @radoo: https://sprint-rowery.pl/rower-fitness-trek-fx-3-gen-4-1x10 Można już zamawiać modele na 2026 ale z tego co rozmawiałem z przedstawicielem sprint-rowery, to różnica jest wyłącznie w malowaniu względem poprzedniego roku modelowego - przynajmniej jeżeli chodzi o model FX3 https://sprint-rowery.pl/rower-fitness-trek-fx-3
  24. Koszt dętki to ok 15-18zł w sumie grosze, ale wkurza mnie to, że nie mogę sobie poradzić z klejeniem. Teraz przemyłem miejsce klejenia acetonem i na to łatka, zobaczymy, czy będzie trzymać.
  25. Komfortowy i możliwie lekki to dobry kierunek. Jeżeli macie jakieś konkretne propozycje to chętnie przejrzę. oglądam wlaśnie: https://www.merida-bikes.com/pl-pl/bike/3203/bignine-500-lite-2223
  26. W tym porównaniu jest manipulacja gdyż porównujesz do innej kasety, z węższym zakresem. Zresztą przecież ja nie doradzam, żeby przesiadać się na napęd 2x. Tylko wstawić korbę 2x. Nie montować przerzutki, i niech sobie te mała zębatka tam tylko dla picu siedzi. Chodzi, żeby odsunąć blat od ramy. Można alternatywnie podkładek pod suport naładować. Inna kwestia, że pewno faktycznie łańcucha nie starczy, żeby objąć 51kę z tyłu - no ale cóż, coś za coś. No i dym z uda gwarantowany - mie ostatnie w stopie coś chrupnęło. 😛
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...