Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. No właśnie xt czy sainty to rozwiązanie z lekka ekstremalne Patrząc na to że to trekking jest . Shimano są znane z tego że działają raczej 0:1 , co chyba nie do końca się sprawdzi w tym wypadku. Sam co prawda jeździłem z 9 lat na Saintach , ale u mnie waga zespołu to tak z 100kg , i jazda mocno grawitacyjna . Zerknąłbym na coś, co siłę dozuje naciskiem na klamkę a nie wkłada kij w szprychy . Coś w stylu magura mt5/7 , dominiony . Sramow nie polecam bo nie lubie
  3. @Maciek_Z_Mazur my to się chyba spotkaliśmy w górach 🙂 Pozdrawiam
  4. Moim zdaniem nie do końca warto, bo ta Judy też ma metalową sprężynę. Zamiast potencjalnie marnować 300 zł, odłóż je i zacznij zbierać na Raidona: https://activia.sgl.pl/cena/amortyzatory/raidon/29-cali_amortyzator-raidon-xc-lo-r-air-29-cali-czarny-mat-2024/761
  5. O ile ten uchwyt nie jest z jakiegoś "kosmicznego" materiału, to cena mimo wszystko jest ostro przesadzona. Za kawałek plastiku dać ponad 200 zł!! Dla czystej zasady bym tego nie kupił Jest też zasadnicza różnica między zarobić a dać się zrobić .
  6. Można jeszcze poprosić Was o ocenę tego roweru: https://www.pro-mstore.com/en/focus-paralane-88-bike-88988756 Co w nim jest nie tak: - dowiedziałem się, że osie do wymiany na te: https://www.bike24.pl/produkty/278760?sku=973816&gad_source=1&gad_campaignid=22379058404&gbraid=0AAAAA-9Kvr1dNZpocnLVc2goAYnyF62HR&gclid=Cj0KCQiAiqDJBhCXARIsABk2kSnrTtsckXQ4zSBEHNq0WCgJmpvG-AXADOlg4SR4ahVBbJbaKV8kSk4aAiufEALw_wcB Czy to się tyczy tylko tylnej osi, a co z przednią? Czy coś jeszcze w nim "brzydko pachnie"? Podziękował z góry Pozdrawiam
  7. Dzisiaj
  8. Zamówiłem według formularza rozmiaru, który jest dostępny na stronie Lake'a i wyszło mi, że rozmiar większy względem letnich (które też mam z Lake) i wychodzi na to, że są w sam raz. Z początku ciasne z grubą skarpetą, ale nosiłem je przez pół dnia i ładnie się rozbiły w przedniej części. Zakładając cieńszą skarpetę jest nawet więcej luzu niż chciałbym mieć.
  9. Witam 😁 tak wiem dlugosc rury jest odpowiednia 😁 dzięki 😉 a też chodzi mi o tą bieżnie czy jest odpowiednia albo czytałem że można ją wymienic 🤔😀I czy jest to możliwe w tym właśnie modelu z ogloszenia 😃🙃 i czy po wymianie będzie to wszystko jakoś wyglądać i śmigać 😁 dzięki wielkie 😁😁
  10. Ja w takich nawet po górach chodziłem, np. w tym roku bez problemu wszedłem na Halicz w Bieszczadach (od parkingu w Mucznem w 2h30 min). Podeszwa z czasem się wyciera od pedałów (mam tylko pedały plastikowe, z ramkami lub plastikowymi pinami), ale i tak starczają na kilka sezonów. Jak się je popryska impregnatem to nawet w deszczu od razu nie przemokną, bo wierzch jest z dosyć gęstego materiału (to nie jest typowa szmatka z butów sportowych). Jest też chyba wersja powyżej kostki (nieco droższe).
  11. ........ pewnie , po cholere producent ma zarobić . Niech chińczyk zarobi .......
  12. Służbówki jedżą więcej i wtedy kiedy muszą... Standard średni na pewno też się poprawił aczkolwiek dalej skody fabie z branży chipsów, piwa czy podpasek to jedne z szybszych obiektów na drodze. SUVy jak najbardziej też się zdarzają i będą zdarzać - warto zauważyć że nie ma już w ofercie np. Forda Mondeo czy S-Maxa/Galaxy - z typowo flotowej marki zostały Focusy i Kugi...
  13. @wr81, ma to sens, duży sens. Ale wielokrotnie są to większe auta, suvy. Może ja zatrzymałem się na czasach jak służbówki to były bieda wersje skody 🙂.
  14. Jest aktualnie mega promka na Mallet Trial na sklepie Canyona - 75% https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-wyprzedaz/akcesoria-rowerowe/crankbrothers-mallet-trail-pedals/10011916.html są też inne Cranki.
  15. Obserwuję ostatnio sporo grup na FB i YT i widzę, że po pierwszych lekkich opadach śniegu w rowach leży zdecydowanie więcej nowych samochodów (i to zarówno osobowych jak i ciężarowych) niż starszych. Ciekawi mnie czym to jest spowodowane...? 🙂
  16. @smw44199 sporo szukałem do sztycy Scotta i nie ma żadnych projektów. Zresztą pod Flare też za dużo nie ma
  17. 50euro to mój chiński radar mniej kosztował 😁, ale samo mocowanie faktycznie fajne, poczekam aż ktoś wrzuci coś podobnego do druku 3D
  18. Dzięki. Oczywiście chodzi o te bezprzewodowe. Nie no, nie żałuję kasy na swoje hobby, ale jeszcze na łeb nie upadłem, żeby za lemondkę zapłacić 5k zł Chyba to rozwiązanie będzie najbardziej optymalne: https://veloteam.pl/pl/p/Fast-TT-Blip-cradles-for-SRAM-AXS/209?srsltid=AfmBOoqJy58Z-7w1b4OJxSNc_FXO5LkO63E8jmOoePM73mASa9LFnums W zasadzie dwa w lemondce załatwiają sprawę, ewentualnie gdzieś w przyszłości dwa przy dolnym chwycie, tylko teraz oglądam rowery, bo oczywiście żadnego gotowca dla mnie nie ma. Wszystkie wymagają większej lub mniejszej adaptacji do płaskopolski. Właśnie wróciłem z Centrum Rowerowego W-wa i tam nawet mechanicy nie są w 100% pewni co i jak. Coś się pomału klaruje na szczęście... Pozdro
  19. @marcesco taka ciekawostka: 1. Adapter do sztycy dla Varia => https://sloperoad.com/sr-garmin-varia-mount-515-model-scott-addict-gravel-2025-sp-r101-cf Są modele dla wielu sztyc. W tym dla Scotta w wersji mocowanej w miejsce tej nowej lampki integrowanej ze sztycą albo klasycznie na sztycy. 2. Przejście z mocowania Varia na Trek Flare => https://sloperoad.com/sr-garmin-varia-mount-515-to-bontrager-flare-rt-adapter
  20. Pewnie znacie, ale może komuś się przydać. Na stronie https://sloperoad.com/sr-garmin-varia-mount-515-model-scott-addict-gravel-2025-sp-r101-cf możecie wybrać zaczep dla Garmina Varia na sztyce o profilu D. Natomiast na stronie https://sloperoad.com/sr-garmin-varia-mount-515-to-bontrager-flare-rt-adapter do zaczepu powyżej można dobrać adapter do Flare. Całość wygląda bardzo solidnie.
  21. Mi się też te LAKE'i podobają, naturalna skóra i to w tej wersji Pittards WR100, ponoć rewelacja na buty tego typu. No i jest Vibram. Tylko 44ki nie mogę znaleźć w polskim necie by jak coś łatwo odesłać. Jak Twe doświadczenie z rozmiarówką - pod grubszą skarpetkę trzeba brać rozmiar więcej czy uwzględnili to w jej podawaniu?
  22. Super ceny na kilka modeli pedałów Crank Brothers, taniej niż same bloki: https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-wyprzedaz/akcesoria-rowerowe/?prefn1=brand&prefv1=Crankbrothers&srule=bestsellers
  23. Chyba jeszcze bardziej przecenili IXS Trigger bez MIPSa, tylko ten kolor, rozmiar M/L https://www.gt2.bike/product-page/ixs-trigger-ff-helm-black
  24. Ale o co pytasz? W SRAMie masz dwa rozwiązania: -starsze, kabelkowe, gdzie kliki (etap clics), blipy (etap blips) lub multikliki (etap multiclics) łączysz z kabelkiem z portem w manetce (jeśli Twoje manetki mają porty) lub z portem w kontrolerze BlipBox. Z trzech wymienionych rozwiązań (clics, blips, multiclics) każde da się zamontować w innym miejscu i w inny sposób na kierownicy (zgięcie baranka,, góra lub dół kierownicy przy mostku, a przewodowe clics mają postać pozwalającą zamontować je na końcu rurek lemondki; -nowsze, bezprzewodowe, gdzie SRAM w zasadzie ograniczył możliwość wykorzystania przycisków satelitarnych do dwóch produktów - czyli wireless clics (które pokazujesz w swoich wpisach) oraz lemondkę Zipp Vukka Shift AXS i to w zasadzie wszystko, bo większość nowych manetek od SRAMa nie ma w ogóle portów, więc nie podłączysz do nich guzików przewodowych. Według SRAMa wireless blips mają zastąpić przewodowe blips (i wtedy montuje je się gdzieś na zgięciu baranka) oraz przewodowe multiclics (i wtedy możesz je zamontować np. na górze/dole poziomej rury kierownicy). Wireless clics są chyba sprzedawane w komplecie z taśmą dwustronną do przyklejenia do kierownicy oraz prymitywnymi uchwytami do montażu w wymienionych wyżej miejscach (które wyglądają bardzo "jednorazowo", co w sumie .jest zbieżne z "jednorazowością" samych wireless blipów). Nie ma chyba oficjalnego rozwiązania pozwalającego na umieszczenie wireless blips na końcach lemondki. Po prostu SRAM zakłada, że jak chcesz sterować systemem AXS z lemondki, to kupujesz ich Vukkę Shift AXS i tyle... Tylko to jest pieruńsko drogie (katalogowo chyba z 1000 EUR, a w sklepowych promocjach z połowę tej kwoty). Więc pojawiły się różne aftermarketowe rozwiązania, żeby kupić zwykłego wireless blipa i jakoś go umieścić na tych końcach posiadanej lemondki - jak pokazane przez Ciebie przykłady. Widać, że są to rzeczy odpowiadające tej samej potrzebie, ale różniące się szczegółami pomysłu i wykonania. Ten z Ali to chyba jakiś wydruk 3d, który (albo podobne) pewnie znajdziesz na stronach z projektami i jakbyś miał dostęp do drukarki, mógłbyś samemu wydrukować. Ten drugi wygląda na masową produkcję z formy... Żadnego w rękach nie miałem, więc nie mam więcej do dodania. Jak nie przeszkadza Ci druciarstwo, to takiego wireless blipa możesz po prostu zamocować na lemondce nie na na samym końcu, ale tuż przed - podobnie do tego na kierownicy czasowej ((tylko u Ciebie zamiast klamki hamulca byłby korek zatykający lemondkę):
  25. Wyprzedany, chciałem zamówić. Jednak w komentarzach jest, że ciężki (zgadzam się) i że podrażnia plecy. https://www.bike24.pl/produkty/694646?sku=2375363 ten jest jeszcze na promocji, lżejszy, z ciut gorszą ochroną ale nie opłacalny wg. mnie https://www.bike24.pl/produkty/103096?source=SRP&indexName=production_SEARCH_INDEX_PL&objectId=103096&queryId=ba2abde5f5bafa6a90bed56f473fcbcb&userToken=7384afca-9886-4dd8-af62-7d98e506be21&sku=383529 ten fajny 20 litrów, endurofina go używa - ale niedostępny. Zastnawiałem się też, jaki litraż mi potrzebny i jednak z decathlonu 17 litrów jest za mały dla mnie.
  26. Recony znam , bo mam i przy chińskim avitusie to one są wąskie . Wersja pod piny jest szersza jak wersja pod bloki. Koszt zimowych to jakieś 350pln z przysyłką
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...