Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Cześć, w trakcie treningów interwałowych doznałem ataku bólu w klatce, który zakończył się diagnozą: zapalenie mięśnia sercowego. W efekcie na najbliższe kilka miesięcy muszę ograniczyć aktywność a przede wszystkim monitorować pracę serca żeby nie wychodzić poza graniczne parametry wysiłku. Z tego powodu potrzebuje kupić smartwatch, chociaż przez wiele lat patrzyłem na te urządzenia bardzo sceptycznie i wydawały mi się zbędnym gadżetem odwracającym uwagę od radości z jazdy. Na dłuższą metę jednak wydaje się że w mojej sytuacji ciągły monitoring serca jest lepszą opcją niż zakładanie opaski do mierzenia pulsu itp. Równocześnie, skoro już i tak czeka mnie taki zakup to chciałbym do pełna wykorzystać jego możliwości. Przede wszystkim zależy mi, żeby mieć jak najlepszą integrację z Trailforks oraz móc podłączyć czujniki ANT+ (prędkość, kadencja, moc) których używam na moich rowerach i dotychczas podłączałem je do nawigacji iGPSPORT iGS630S. Czy jest taka możliwość zeby czujniki równocześnie raportowały do obu odbiorników? Mimo wszystko mapa na większym ekranie wygodnie umieszczonym na kokpicie to duża wygoda, a równocześnie chciałbym móc importować ścieżki do Trailforks bez ograniczeń nakładanych przez synchronizację poprzez Stravę. Czyli chciałbym mieć możliwość używać obu urządzeń zamiennie albo równocześnie w zależności od sytuacji i wygody. Czy istnieją zegarki które potrafią raportować parametry medyczne do licznika przez ANT+ albo BLE, zeby w przypadku korzystania z nawigacji dodatkowo rejestrować je na liczniku? Równocześnie fajnie byłoby mieć w zegarku jakąś funkcję nawigacji i rejestrowania tras przy łażeniu po górach itp. No i najważniejsze: cena. Nadal nie będąc fanem smartwatchy wolałbym nie wydać majątku, moj przewidywany budzet to maks 2000, ale im mniej tym lepiej. Proszę o porady.
  3. Rozumiem. 👍 Tylko chwila, bo dopiero zapaliła mi się lampka. Czy Judy w ogóle nadaje się charakterystyką do dirtu? Podkreślam, że nie znam się, ale w dircie trzeba chyba grubych lag, a tu są cienkie, no i amor musi być jeśli nie strikte do dirtu to chociaż mocno trailowy, a Judy to chyba takie bardziej XC - trail. A nowy X-fusion Slant RC 34? https://www.bike-discount.de/en/x-fusion-slant-rc-34-26-100-2pos-tapered Kojarzę znajomków, który jeżdzą na tym w dirtówach. Amortyzator solidny, prosty. Jedynie części do niego ciężko dostępne i drogie. Też nie jest to dirt/ostry trail, ale opcja wydaje się najlepsza. I masz nowy, więc nie ma ryzyka, że na start musisz kupić pakiet nowych części.
  4. Weź Deckasa i dołóż po 2 takie podkładki https://allegro.pl/oferta/podkladka-dystansowa-10x16x1-mm-stalowa-din-988-solid-linker-50-szt-17143730743 No i pewnie dłuższe śruby będą potrzebne. Takie do korby M8000 powinny być dobre.
  5. Mam za sobą kilka zakupów w tym sklepie więc kilka uwag: - niskie ceny, w sumie to chyba domyślny sklep do sprawdzania cen dla mnie - czas dostawy: u mnie typowo ok 10 dni, przy czym ja płacę przelewem którego realizacja zabiera ze 2 dni robocze - niestety opisy czasami są niepełne/mylące ( np. w ramie alu skeen trail poprzedniej generacji początowo dali dane ramy obecnej generacji). - ceny się zmieniają, gdy pojawia się w ofercie atrakcyjny produkt w super cenie to albo szybko jest wyprzedawany albo za dzień dwa cena rośnie 10-20% - pakowanie w sumie standardowe dla zagranicznych sklepów -zazwyczaj do pudełka wrzucają towar tak jak leży na półce i dorzucają trochę papierowego wypełniacza. Przy ostatniej dostawie się postarali i obręcze były w pudle po kołach DT a drobnica w osobnym małym pudełku wewnątrz). - na pytania odpisują ale nie tego samego dnia,
  6. Dzisiaj
  7. Cześć Kupię rower szosowy dla 8 latka na około 140 cm wzrostu. Rozmiar koła 24". Najlepiej gdyby posiadał zdublowane hamulce.
  8. Bo taka chmura nie wróży niczego dobrego:
  9. Na olx jest kilka fajnych ofert a amory wybrałem bo są jedynymi sensownymi opcjami, bo raczej nie ma co patrzeć na rst dirt. Budżet to 500-600, celuję raczej w używane bo nowego w tej cenie nie znajdę
  10. @kaido2 napisałem: oraz: więc dzięki za podanie odległości i rozwianie wątpliwości chodziło mi o kasetę
  11. Na GT masz sporą wyprzedaż rower z High pivotem i fajną geometrią w doł powinno być naprawdę dobrze. https://www.gtbicycles.pl/rowery/amortyzowane-gorskie/all-mountain/force-carbon-pro-g22202u
  12. Z tego co czytam to muszę celować 49-50mm wiec banless czy deckas odpada. Czyli jak mam 50,4 to aby zmniejszyć wartość muszę brać z ujmenym offsetem?
  13. Poszedłem do wulkanizacji i tam mi dobrali pasującą gabarytem i sztywnością.
  14. Wczoraj
  15. Jedyne hooklessy jakie mam to właśnie karbonowe 30mm w mtb i na razie ok. Ograniczenie i największe obawy miałbym właśnie dla węższych opon i większych ciśnień. Tutaj byłyby rozmiary gravelowe (38-45 max) i tutaj dochodzą jeszcze zalecenia producentów opon. Taki Maxxis np. dla Receptora pisze że nie do stosowania z obręczami hookless a przy Reaverze czy Ramblerze takich obostrzeń nie ma... A u mnie w szafie leży jeszcze komplet Receptorów 40 i Reaverów 45 z pamiętnej akcji Amazona z zeszłego roku...
  16. Nie no, z dwojga to jednak bardziej Judy Gold. A to masz jakieś okazje/konkretne oferty, czy tak ogólnie z jakiś przyczyn spojrzałeś na te dwa amortyzatory? Jeśli to drugie to jaki budżet?
  17. Jak nie masz parcia na amortyzator to tylko się z tego cieszyć 👍 Jak będzie amortyzator to będzie, ale jeśli masz wybór i masz takie podejście to spoglądaj bardziej w sztywniaki 👍
  18. Pomysl nad radon skeen trail 10 lub 10hd Mam cube na prawie identycznym osprzecie jak 10hd i jedyne co chce wymienic to opony na cross country a tak to komfort niesamowity. Zjazdy idziesz na maksa z wielka frajda. Ale dochodzi droper i damper do serwisu wiec serwis x2 podstsawowy serwis jeszcze spoko ale pelny to juz spore koszty Ale do ht juz bym nie wrocil. Jeszcze go trzymam ale nie jezdze na nim. Z wiekiem coraz bardziej spina plecy Podstawowy serwis foxa tez sam ogarniesz
  19. Ja potrzebuję wygody. Full to dla mnie optimum. Nie wykorzystywałbym go zgodnie przeznaczeniem sportowym. Chodzi wyłącznie o komfort tyłka. Jeżdżę po płaskim, ale są tam Kamole, i wyboiste ścieżki. Plus asfalt i szkło . Mam swoje problemy kręgosłupowe. Jedynie koszt serwisu amorów mnie na razie powstrzymuje od Fulla. Najlepiej gdyby oba amory były od Rockshox. Sam bym je ogarnął. Jednak coraz trudniej o nie. Fox się natomiast rozpycha Wkrótce będę miał okazję przetestować Giant Trance 1. Przekonam się. Choć wolałbym Giant Trance X 2.
  20. Rama alu sztyca i kierownica carbon z pedalami i wysylka to tak 8k niby sporo ale jednak sprzet konkretny pamietam jak na canyona dalem 6k 5 lat temu i dolozylem kilka k i dalej to nie bylo to. Lepiej kupic dobry gotowy niz pozniej dokladac Ale osobiscie i tak bym szedl w fulla na jakies wyprzedazy. Chyba ze jezdzisz jakis latwy teren. Po paru latach na ht jak kupilem fulla to po prostu bajka. Ostatnio robilem sprint na calej trasie na fullu z zablokowanym amorkiem (a i tak cos tam pracuje) to masakra. Plecy bola, za duzo nierownosci i traci predkosc. Ogolnie na ciezszych trasacy cross country na fullu ide znaczniej szybciej niz na ht
  21. zastanawiam się nad tymi widelcami do dirta, nie wiem który będzie lepszy do tego zastosowania bo oba mają swoje plusy i minusy. z tego zo wiem to manitou jest widelcem dawanym tylko w gotowcach i można kupić tylko używany a rock shox będzie całkowicie nowy. manitou jest sprężynowy ale jest przystosowany do takiego zastosowania w przeciwieństwie do rock shox który jest powietrzny, nie wiem na jaki się zdecydować. jaką macie opinię na temat tych widelców i który będzie lepszym wyborem?
  22. Jasne. Obręcz bardzo delikatnie dostała. Bez problemu bedzie trzymała. Ale kolega @KSikorski@KSikorski, to brzmi jak plan. Jaką łatkę użyłeś? Ogolnie Tip-top ma dużo sensownego towaru. Muszę do nich zadzwonić.
  23. Jaki karbon? Tam go nie ma. Co chwali sobie jeden Niemiec, i chwali też niską wagę - pomimo ramy Alu. Właśnie. Hamulce Magura. I GX oraz kaseta XG. Fajnie, że blat jest 32T a nie 30T. Tanio nie jest. Doliczając pedały - jakieś tam typu platforma - oraz ubezpieczenie plus koszt wysyłki otrzymuje kwotę 1.870 €. Co daje ok. 8 tys. zł. Sporo. PS. Klucze mam. Nawet dwa.
  24. Oryginalna tarcza SM-CRM70 lub SM-CRM81 daje linię łańcucha 50,4mm na korbie MT600. (Wartość 48,8mm dotyczy zestawu dwóch tarcz). Banless i deckas dają około 51,5mm linii łańcucha. Mają nieco mniejszy offset niż oryginał. Deckas kosztuje 45zł już z wysyłką z allegro, proponuję wziąć na próbę i przymierzyć. Uwaga - śruby mocujące tarcze w układzie 2x mogą być za krótkie do tarczy 1x. Zależy od konkretnej tarczy.
  25. Cześć, Planuję zmianę amortyzatorów w Cube Stereo 120 Pro, rozmiar ramy M. Fabryczny zestaw to jednak trochę za mało na moją jazdę. https://archiv.cube.eu/pl/2022/553100 Na przód chcę wrzucić: - RockShox Lyrik Select Plus 29" DebonAir+ 150mm 44mm-Off set - będzie +20mm skok vs fabryczny Na tył zastanawiam się nad: - Fox Racing Shox Float DPS Factory EVOL LV 190x45 - pasuje pod wymiar fabrycznego dampera w rowerze - RockShox RS Monarch Plus RC3 190x51 - kusi nieco większy skok +6mm oraz piggybag Ktoś jest w stanie podpowiedzieć czy te dodatkowe +6mm na tylnym damperze może sprawić, że tylne koło zacznie obijać się o rurę siodłową ramy? Może jakiś sposób w jaki można to przeliczyć? Pozdrawiam Marcin
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...