Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Kiedyś to było, teraz to nie ma... 😂
  3. Dzisiaj
  4. Przez chwilę jeszcze przyszło mi do głowy czy suport nie robi mi tu kreciej roboty, czyli że łożyska nie pracują równo i przy mocniejszym naciśnięciu na pedały układ nie pracuje w osi i przez to korba się przekrzywia i zaciąga ten łańcuch. Zrobiłem podmiankę suportu z mojego sprzętu i nic to nie dało, więc.. wleciała nowa korba ta o której pisałem czyli Deore FC-M5100 i jak ręką odjął. Sprawdziłem sobie przy okazji po katalogach - w 2025 Kellys dalej pakuje do whip-a 50 korbę samox i powiem, że straszne to śmieciarstwo jest.. żeby podmienić to nie kupisz, nowego nigdzie. Blat w samoxie jest zintegrowany z całością. A w Deorce przynajmniej da się ring wymienić.
  5. Wczoraj
  6. Oczywiście, że tak Niby zdziwiło mnie, że wspomniałeś o maszynach, ale specjalnie nie dało do myślenia - widocznie zmęczony jestem...
  7. Udało mi się znaleźć od razu. Tak wygląda - powinien pasować. Skąd jesteś? Bo ja z okolic Wrocławia - to na pewno bliżej niż Kalifornia 😀. Już znalazłem że jesteś z .... Wrocławia. Ja - spod Strzelina. Napisz na priv to się jakoś umówimy. Przy okazji znalazłem zabytkowy skuwacz do łańcucha.
  8. Sprzedam komplet kół mtb zbudowanych w firmie koło-koła. Specyfikacja: Tył piasta 350, 12x148, z bębenkiem SRAM XD, centerlock, straightpull, ratchet 36. Bębenek jest nowy, nie była na nim do tej pory montowana kaseta. Szprychy sapim race, podkładki PHR i nyple mosiężne sapim polyax. Obręcz DT Swiss XM481 28h. Masa 1011g. Przód piasta 370 (choć w kwestii przodu to 350 i 370 różni jedynie grafika) 15x110, centerlock, straightpull. Szprychy sapim race, podkładki PHR i nyple aluminiowe Sapim Double Square Secure Lock. Obręcz DT Swiss XM481 28h. Masa 922g. Koła przejeździły dwa pełne sezony. Po drugim sezonie zostały prewencyjnie wymienione wszystkie nyple na nowe, szprychy skontrolowane, bębenek wymieniony na nowy. Tylna obręcz miała niewielką wgniotkę, została wyprostowana podczas serwisu. Po serwisie koła były używane w sumie przez około 200km. W zestawie z kołami daję zapasowe szprychy i nyple, przydatne w razie wkręcenia gałęzi lub innej przygody podczas wyjazdu. Obręcze na zdjęciach nie są oklejone taśmą by uwidocznić numery seryjne, przed sprzedażą okleję je taśmą tubeless. Do przedniej piasty mam standardowe endcapy oraz torque caps`y pod rockshoxa. W cenie daję komplet standardowych, za +50zł dorzucę torque capsy. Do kół mogę założyć opony specialized ground control grid T7 soil searching 29x2,35 w cenie +100zł (na dętkach) lub +120zł (tubeless). Do kół mogę dołożyć komplet tarcz shimano XT (do wyboru 2x180mm lub 203+180mm) w cenie +100zł. Tarcze mają jeszcze zapas grubości do limitu, przed sprzedażą mogę je pomierzyć. Załączam filmy prezentujące jak się te koła kręcą: photos.app.goo.gl/bcGgCvwDTjUEXP9C9 Możliwa wysyłka kurierem lub odbiór osobisty w Kielnie lub Gdańsku. Cena bazowa 1000zł. Zdjęcia: https://photos.app.goo.gl/Xa2xQNPzuFihggXp9
  9. Patrząc na zdjęcie wygląda że to się da odkręcić kluczem do wolnobiegów sprzed kilkudziesięciu lat, powinienem mieć w piwnicy wyrób rzemieślniczy sprzed ok 50 lat, jutro poszukam i zrobię zdjęcie - wykorzystuje on tylko dwa wcięcia te naprzeciw siebie , taki z czterema widzę pierwszy raz w życiu .
  10. A czy Ty czasem nie pomieszałeś 400 i 410? Bo 410 jest na maszynach a 400 na kulkach.
  11. No to moja przednia prawdopodobnie była zbyt mocno skręcona fabrycznie - odkupiłem rower po pół roku od 1 właściciela, jeździł na nim kilka razy i kręci się kwadratowo. Kupiłem więc drugą nową, by przełożyć całe bebechy do starej i... nowa też kręci się kwadratowo...
  12. Przerzutka działa, przynajmniej na stojaku, jeszcze raz dzięki za pomoc!
  13. Ja wiem, czy te piasty takie beznadziejne - moje mają 10 k km przebiegu z jednym serwisem, i są OK (pewien serwis na yt też pozytywnie je oceniał)... Jeżdżę w każdych warunkach pogodowo - terenowych, ale nie korzystam z myjki wysokociśnieniowej.
  14. Na miasto wolałbym mieć raczej coś w okolicy 45C. Zresztą nawet w rozmiarze 40C jest dużo opon bardziej komfortowych niż te Pirelli. Choćby Terra Speed na których trochę jeździłem. Pirelli to jednak opona szosowa - bardzo szeroka ale szosowa z możliwością bezproblemowego zjazdu (od czasu do czasu) na tego typu nawierzchnie jak na fotkach poniżej:
  15. No. 10 lat temu każdy producent miał w wielu różnych wersjach, a dziś wymienisz kilku z jednym modelem, bo przyszły grawele i zjadły.
  16. Z mojego punktu widzenia, to w większości przypadków przysłowiowy Kowalski powinien się zadowolić (jakkolwiek to nie brzmi ) właśnie rowerem typu cross, albo fitness - przynajmniej w teorii, bo tyle jest teraz sprzętu do wyboru, że niektórzy głupieją, i a to baranek, a to elektryk U mnie póki co tylko MTB, bo lubię się pokręcić w miejscach (np. leśne single, czyli wąsko i kręto między drzewami, po ściółce, piachu i korzeniach, charakter góra -dół), gdzie nie widziałem ani cross'a, ani grawela, i których napędy byłyby jednak nieco upośledzone, a gorszy amor/sztywny widelec dałby tylko bardziej popalić (nawet jako nielot wykorzystuję 60 -80% skoku 100 mm amora, przy wartości SAG ok. 20%). Jak ktoś jest zapalonym przełajowcem, to może obleci, a reszta jest zbyt wygodnicka i boi się pobrudzić (czasem nikogo nie spotykam przez 20 km, co mi akurat odpowiada - prawie jak prywatny las ). Prędkość na nudnych 10 -20 km dojazdach przy blatach 32 i 36 jest wystarczająca (przelotowe 25 -30 km/h), a nawet jest jeszcze zapas w napędzie (bicie rekordów na asfaltowych zjazdach mnie nie interesuje). Co do młodych na MTB (czasem pewnie bardziej ATB), to chyba 99% interesuje miejski "stunt", lub pumptrack, a pewnie większość nie przejechała jednorazowo więcej jak 20 -30 km (choć to akurat może mniej istotne). Poza tym, to teraz w modzie są hulajnogi, a nie rowery...
  17. @luckytheluke 3 otwory +ten czwarty poprzeczny! Zamocuj dopasowaną blachę w duże imadło i kręć kołem.
  18. Kupiłem, założyłem i zamleczyłem nową tylną oponę (wczoraj przedziurawiłem starą, która była i tak łysa, trzy robaki były potrzebne by ją pozatykać). I teraz najlepsze - nową oponę zamówiłem w Centrum Rowerowym wczoraj po 18, nową odebrałem w Żabce w Bielsku dziś przed 17 - dostawa z Bydgoszczy do Bielska w mniej niż 24H! I jeszcze fajna wycieczka (wyciąg na Czantorię i dalej Rockendrola, Twister, Cyganka) się zmieściła, choć już słońce nisko było.
  19. Czy ten riverside w rozmiarze XL ma większą ramę niż giant roam 2 disc xl? Nie mogę znaleźć dokładnej geometrii riverside. Podepnę się pod pytanie.
  20. Dołożyłem taki uchwyt na telefon, tylko się zastanawiam czy tak trzymając na rogach telefon nie pęknie od wibracji, naprężeń na jakichś bezdrożach, wertepach
  21. Dzięki. Do mojego mieszczucha powinny się sprawdzić, do gravela to jednak nieco chyba za wąskie.
  22. 22 na pewno będzie za duży.
  23. A też wziąłem na spróbowanie Żele mają całkiem fajne, też zobaczę
  24. @Mihau_mordka ja bardziej pytam o to doświadczenia ludzi z procesem gwarancyjnym krossa. Jakbym napisał że skrzeczy podczas pedałowania myślę że nic nowego bym się nie dowiedział. W sensie co można sprawdzić. Plus yak jak pisałem wyżej no zakładam że to nie jest wada mechaniczna.
  25. @Greg1 dokładnie o to tylko w opcjach masz wybór odpowiedniego.
  26. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  27. Tłumaczyłem jednemu takiemu, że jak tylko wyczuje problem w sterowaniu kierownikiem to ma się natychmiast zgłosić a nie dopiero po ucałowaniu chodnika. Zapamięta, mam nadzieję, niestety o jeden dzwon za późno.
  28. Zaiście, że przedstawiłeś istotę problemu, dzięki temu możemy wszyscy rzeczowo odnieść się do tematu.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...