Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Nie masz czasem okraglego otworu na sztyce ? A sztyca w systemie D…. Zamontuj okrągła sztyce 30.9 może problem zniknie , nowsze ramy w revolt miały możliwość zamiany na sztyce zwykłą okrągłą w starszych tylko D..
  3. Siemanko. Potrzebuje informacji na temat zapadek do piasty tatto w bergamont enduro 7.9, gdzie je kupic. Nie mam wiecej informacji technicznych. Dziekuję z góry za pomoc.
  4. Wczoraj
  5. Moje wrażenia po jezdzie na kołach z szerokością wew. 30 mm. jest super. Tak samo sprawdza sie bardzo dobrze na nierównościach, korzeniach i kamieniach. Założona opona 2.25 po zmierzeniu suwmiarka ma 60 mm. spokojnie zrobiłem 100 km. trase. Koła które kupilem i złożył mi sklep nie wykazują rozcentrowania. Jak przyszly tak założyłem i wszystko dziala jak byc powinno 🙂.
  6. Dziękuję , sprawdzę wszystkie opcje!!!
  7. Pytanie czy to pierwszy rower od jakieś "przerwy" czy jest już coś obecnie objeżdżane? Dwie propozycje w "ciemno": Merida Silex 400 Kross Esker 6.0
  8. https://www.olx.pl/d/oferta/giant-trance-reign-150-150mm-raw-custom-mattoc-deluxe-rc3-slopeduro-CID767-ID13WQCF.html Do sprzedania moje oczko w głowie (to był rower mojej żony)! Całkowity CUSTOM! Z oryginału została tylko rama, reszta była sukcesywnie wymieniania na lepsze komponenty. Na ramę gwarancja! P.s. pamiętaj, jakość zawieszenia podstawowych wersji każdego modelu daleko odbiega od tego co jest tutaj - mamy tutaj już kompletny set do jazdy górskiej. Większość fulli Trek czy specialized oferuje mniej za więcej pieniędzy... Zrównoważona geometria, a praca systemu maestro od Gianta jest najbardziej uniwersalna ze znanych mi systemów zawieszenia. Sprawdzi się w w normalnym bike parku (bez kilometrowych lotów), w Alpach, Beskidach czy w pobliskim lesie. Bardzo zwinny, lekki, i przewidywalny. Od kilku lat służył żonie jako jedyny rower - od jazdy po płaskim lesie (bez utraty wydajności jak w ciężkim enduro), po włoskie i szwajcarskie Alpy. Fajny kąt podsiodłówki i główki. Nie wymaga nienaturalnego dociążania przodu i nie zapewnia komfortową pozycję na płaskim, gdzie nie staje się leniwy w prowadzeniu. - Rama: Giant Trance 2019 rozmiar M. Surowe Aluminium - każda rysa łatwo usuwalna wełną stalową. Waga minus 200g. Łożyska wymienione + solidniejszy smar. - Koła: lekkie, mocne. DT Swiss na prostych szprychach, Tubeless z mlekiem z tego roku + dobre opony. Przód Hutchinson Toro w miękkiej mieszance, tył Vredestian Bobcat po jednym wyjeżdzie do Livigno. Wyjazd małżeński, więc tripy prawie nie odbiły się na stanie opony - amortyzator przód: Manitou Mattoc Pro Boost - najwyższa wersja wraz z regulowaną komorą negatywną IRT - można ustawić mięcutki początek i fajną pracę w środku skoku. Do tego niezaelżna hydrauliczna blokada końcówki skoku. Wszystkie możliwe regulacje. Zobacz test na 1enduro.pl (mattoc i mezzer) Moim zdaniem najfajniejszy wideł w normalnych pieniądzach. Czuły, trwały i dla każdego. Serwis jest prosty ,a wykonanie na najwyższym poziomie. Nawet interwał serwisowy jest dłuższy niż w innych markach Fox rhythm 34 i RS Yari to przy nim zabawki dla początkujących. Pike i Lyrik też go nie przewyższają. - Damper: RockShox Deluxe RC3 z dodatkowym zbiorniczkiem - wybitnie czuły damper. Idealnie dopasowany do tej ramy - . Zmienił pracę ramy nie do poznania. 3 tryby pracy. Świetnie podjeżdża w terenie (tryb środkowy), a na zjeździe, w pełni otwarty daje wrażenie niekończącego się skoku. - Lekka korba XT 170mm - kierownica Nukeproof Horizon 780mm - hamulce P/T Shimano XT, P 203mm T 180mm (nowe klocki Galfer). 2 komplety klocków na zapas(jedne przód/jedne tył) - napęd - 1x12 zakres 10-51T, zębatka 28T OVAL narrow wide od GARBARUK - piękna biżuteria, nowy łańcuch założony na kilkadziesiąt kilometrów temu - sztyca regulowana Giant, -prawie nowe pedały spank Spoon - wersja aluminiowa czyli mamy lżejszego Reign snabb habit jeffsy jam dirt jibb slopeduro Dla zdecydowanych możliwa wysyłka pocztą polską, choć wolałbym odbiór osobisty. Mogę też pomóc w transporcie - wszystko do dogadania.
  9. Do sprzedania części w bardzo dobrym stanie: 1. Tarcza Magura MDR-P 220mm, znikomy przebieg, zdemontowana z ebike żony. W komplecie śruby i adapter Magura qm-45 czyli pm +40mm Cena: 99 PLN https://www.olx.pl/d/oferta/tarcza-220mm-magura-mdr-p-bardzo-dobry-stan-CID767-ID16ybtt.htm 2. Tarcza Sram Centerline 200m, mocowanie center lock. W komplecie nakrętka Magury. Cena: 50 PLN https://www.olx.pl/d/oferta/tarcza-sram-avid-centerline-200-nakretka-w-komplecie-CID767-ID13zBYD.html 3. Amortyzator Rock Shox 35 GOLD RL z roweru żony. 140mm, DebonAir, 15x110 boost, dopuszczenie do ebike. Maksymalna tarcza 220mm. Sterówka 19.5cm Cena: 450 PLN https://www.olx.pl/d/oferta/rockshox-gold-35-rl-debon-air-140mm-29-boost-dluga-sterowka-CID767-ID16zKSj.html 4. Haki do Giant trance 27.5 2014-2016 rok. Do sztywnej osi 142mm. W komplecie haki i oś dtswiss. Cena: 50 PLN 5. Opona Hutchinson Toro 27.5x2.35 Hardskin RR. Świetna opona w miękkiej mieszance (najwyższy model), założona na jedną wycieczkę w góry. Stan bardzo dobry. W dwóch rowerach mam taką na przodzie, ale zmieniam rozmiar koła. Cena: 70 PLN 6. Skręcanu suport do konwersji pressfita w Giant trance. Nowy Cena: 30 PLN
  10. Z podanych propozycji (bez danych o szczegółowej specyfikacji/rocznika) najlepszą konfiguracja wydaje się Kross Evado 7.0. Ale, każdy z nich to przyzwoity rower do codziennej jazdy na szutry, polne drogi i asfalt. W tym przedziale cenowym i preferowanym typie roweru trzeba się liczyć z wagą w okolicy 13,5-14,5kg. Alternatywą mógłby być rower z sztywnym widelcem, np. Marin Fairfax(z samej natury moze być mniej wygodny). A sam amortyzator montowany w rowerach crosowy ma za zadanie poprawić komfort na typowych drogowych nierównościach, bez wyszukanej konstrukcji w budowie(co też ma plus bo nie wymaga specjalnego traktowania i serwisu). Poniżej jeszcze kilka alternatyw: Marin San Rafael DS2 Tabou Flow 3.0 Tabou Flow 4.0 Merida crossway 40 Kellys phanatic 20
  11. Wszystkiego najlepszego, Panie Czesławie.
  12. Tki

    [Rama] Jaka rama pod budowę MTB 29?

    Gdyby ktoś rozważał podobnie jak ja gotowiec w postaci Giant XCT SLR, polecam, poza amortyzatorem. Same przygody. Początkowo luzy na lagach, złożona reklamacja - przyjęta. Po 10 dniach nowy amortyzator i zamontowany po dniu u dealera. Odbieram i po przejechaniu 500m blokuje z manetki skok amortyzatora. Coś się zapada, sprawdzam i dociskając mocniej. Wpada do połowy na blokadzie… powrót na serwis do dealera…odpowiedź to tylko linka. Pokręcone śrubkami, dostaje rower z powrotem, po chwili sprawdzam, zapada się tak samo… kolejna reklamacja poszła. Coś czuję że to będzie długa przeprawa, która skończy się wymiana na inny amor. Coś jest faktycznie na rzeczy z tymi amortyzatorami Cresta 34. Dzięki koledze wcześniej raz jeszcze za podrzucenie linka, szkoda że nie posłuchałem.
  13. Skoro brałeś się na zakupy u Chińczyka to raczej ogarniesz sobie bike-discount; https://www.bike-discount.de/en/radon-render-9.0-750-2. Pełne 29er, Bosch, Fox'y Performance i najważniejsze nie ma zakichanych kabli w sterach. U nas jak byś gdzieś namierzył poprzednią generację Treka Rail +8 to też warto nawet z lekką dokładką finansową.
  14. Lekko podniosłem siodełko, przesunąłem do przodu i pochyliłem, podłokietniki lemondki cofnąłem pół cm, dopompowałem koła. Oswoiłem się z rowerem i lepiej brałem zakręty nie wypadając już z nich. Do tego pogoda była dobra bo 14C i wiało mniej choć wciąż. To wszystko zaprocentowało średnią 33,1 km/h na dystansie 20km. Czyli poprawa o 1,4 km/h w stosunku do pierwszej jazdy. Pulsometr nadgarstkowy niestety z błędami tym razem także nie jestem w stanie porównać. Asfalt mokry był a mimo to czułem się bardzo bezpiecznie na tych wymienionych oponach. Wszystkie korekty roweru bardzo spasowały bo przez moment nie miałem myśli, że jakieś ustawienie mi nie leży.
  15. Czemu nic nie znajdziesz na Foxie? A od czego są Niemcy czy inni Hiszpanie? Tylko trzeba się w cierpliwość uzbroić. https://www.bike-components.de/en/Scott/Patron-eRIDE-910-E-Mountain-Bike-p85321/?v=480-prism-misty-grey-matt-black Wprawdzie brzydki jak noc i tylko rozmiar S ale mieści się w budżecie nawet z wysyłką do PL.
  16. A kiedy była aktualizacja? 26 czerwca wyjąłem dwa komplety pedałów z paczkomatu, 2 - 3 dni później oddałem je w CR we Wrocławiu, 1 lipca miałem zwrot na karcie... Może zbyt gorliwie czyszczę pocztę ale nie zarejestrowałem takiej zmiany regulaminu/wzmianki o tym - co nie oznacza, że nie masz racji i faktycznie coś spaprali od tego czasu...
  17. Pytanie raczej z tych jak jeździsz, ile jeździsz i gdzie jeździsz , bo bez najmniejszych problemów wsadzisz jaką chcesz 45 na bezdroża jest świetna ale to też sporo zależy jaka to opona, na pewno w komforcie czym szerzej tym lepiej.
  18. O dzięki, czyli podsumowując: golenie górne: 150ml strona blokady i 2ml strona z wentylem. golenie dolne po 6ml ?
  19. To jest stwierdzenie po próbie "praktycznej" czy tylko "teoria"? Ogólnie: -lemondka może być zainstalowana blisko mostka(w zestawie prawdopodobnie będą dedykowane podkładki), praktycznie przy samym mostku; -wybrane modele mogą mieć regulacje szerokości podpórek + profilowanie ramion, aby ustawić odpowiednią szerokość chwytu. Tak czy inaczej każdy sam odpowiada za swoje bezpieczeństwo i mocowanie musi być naprawdę solidne, aby przy wjechaniu na jakąś nierówność nie wystąpiło obluzowanie się i w efekcie "fikołek". Zdjęcie z przykładowej instrukcji:
  20. Tam kolega chcial sylwetke mniej wyciagnieta, to Emilia ma mniejszy reach niz ta Romagna. Tyle tylko napisalem a ze niby wersja damska, kto na to patrzy jak ma byc wygodnie. najwazniejsze w szosach jest prowadzenie pancerzy tak zeby przy skretach nie ocieraly o glowke ramy. A sensa naprawde posiada przemyslane konstrukcje pod tym wzgledem.
  21. Mądrzy ludzie mi pisali o sztycy w Dżajancie O dziwo w Contend nic nie trzeszczy ale tam ramia jest D-Fuse i sztyca takoż. W Revolcie ramia jest owalna, sztyca - nie. Docohdzi blaszka, która która jest przejściówką - zmienia przekrój na D-Fuse - oraz ten rozpierak - trzy kawałki amelinium połączone śrubką, której dokręcanie rozpiera tę konstrukcję w sztycy. 800 km nad Bałtykiem słuchałem cykania, no może z przerwami, kiedy głośniej chrzęścił szuter Przyjechałem, wyczyściłem, zmontowałem - błoga cisza. Przez kilkadziesiąt km. Wczoraj znów cykało... Zdążyłem już na YT odradzić Revolta w komentarzu pod filmikiem, który wrzuciłem I pomyśleć, że zdradziłem Marina jak Szymek Donka....
  22. Jak zamawiasz przez internet to juz nie mozna zwracac stacjonarnie, przynajmniej wedlug tego co jest na stronie w zaaktualizowanych warunkach zwrotu/wymiany.
  23. Za miesiąc wybywam znów nad Wigry, Wiżajny mam w planach, generalnie Trójstyk - będę tam zaglądał z bazy nad Wigrami. Żona męczy o Wilno ale to raczej już autem, bo mamy noclegi opłacone nad jeziorem, "duży urlop" sierpniowy zawsze bardziej stacjonarnie niż krótki czerwcowy, typowo rowerowy Szlak "bałtycki" pewnie jeszcze kiedyś zaliczę, może od strony Wiżajn jakiś rekonesans zrobię Twoim tropem? My na sakwy - mimo że nastawiamy się na noclegi pod dachem, co prawda nie rezerwowane tylko wydzwaniane z trasy - zawsze mamy po dwa dyżurne liofy na głowę - ratują życie, nawet zalane z czajnika w pokoju hotelowym jeśli akurat zamknęli restaurację hotelową podczas naszego domywania się z kurzu
  24. Do mierzenia różnic naciągu wystarczy ucho.
  25. Same ramy do elektryków występują czasem na rynku, np: https://www.gt2.bike/rahmen?sort=price_ascending&page=3 -dość duży wybór ram e-b ikeGas-gas i Husqwarna w cenie od 200eur za fulla (ht od 99). Natomiast składanie od podstaw wiąże się z wieloma niewiadomymi, ew. koniecznością dokupywania brakujących specjalnych części, dopasowanego akumulatora itp.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...