Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Miał ktoś przyjemność testować takie ustrojstwo? https://www.tarflow.shop/products/livall-pikaboost-2-bicycle-booster-specjalna-cena-z-okazji-otwarcia-nowego-sklepu-pozostalo-tylko-30-sztuk-t3 Nie wiem co myśleć o tych 45km/h i 100km zasięgu za jedyne 260 ziko, które mają w ofercie.
  3. Witam, czy zna ktoś może obręcz 26 która jednocześnie jest vbrake oraz posiada kompatybilność z systemem tubeless? Dodam jeszcze że koniecznie musi być 36h... byłoby super gdyby miała z 21-25 szerokości wewnętrznej.
  4. Jak jeszcze nie zdecydowane: To na pewno na rowerze crossowym 100km przejedzie się sprawniej, ale jak na co dzień i systematycznie jeździ się trasy do 50km, to można rozważyć jeszcze rower MTB ,ale o mniej sportowym charakterze, na którym od czasu do czasu też da się przejechać 100km, a na tych 30km będzie można wjechać wszędzie . przykładowe MTB do podglądu: MTB Focus Whistler 3.8 Cube AIM EX
  5. Pozytywnie....choć sprzedałem bo nie lubię kręcić w domu, nawet jak zimą to wolę przelaje.Sam trenażer spoko, jak sobie kupisz czujnik misuro b+ to masz estymowany pomiar mocy i nawet do 200-250 wat w miarę dobrze i powtarzalnie pokazuje. Dodatkowo przez miesiąc miałem darmowa apke z trasami i ciekawie to działało.
  6. I tu jest cały zgryz bo to dwie różne "kategorie" jazdy. Przy takim zastosowaniu (w zależności ile tego miasta w mieście) używanie takiego roweru jak Sensa na co dzień może być "uciążliwe". A nie lepiej zostawić obecnego Marin Muirwoods jako rower na co dzień( i spokojne/leniwe wycieczki, lub na małe dystanse), a na "szybkie wypady" na letko, trasy 100-150km wybrać "odpowiedni" rower( i od tras rozważyć węższe opony, czy też jakieś szutry i opony trochę szersze)? A pozostałe pytania. W zależności co to za "leciutki szuter" to i 23mm można przejechać, ale wiadomo, że powyżej, tak do 35-45mm jest bardziej uniwersalne ,co daje plusy na szutrach, a nie przeszkadza jeszcze na asfaltach. W takich rowerach bardziej niż "wygoda"(bo z natury to projektowane jako niewygodne) to większą uwagę należy zwrócić aby dopasować do siebie rozmiar, ustawienia itd. Bo to męczy na dłuższych przejazdach. I nie raz jest tak ,ze rower nowy, a trzeba cos wymienić, bo idealnego w gotowych konfiguracjach nie znajdziemy.
  7. Najtaniej to mi się go udało znaleźć za 3989zł https://e-velomania.pl/rower-gravel-giant-revolt-2-bay-leaf?gad_campaignid=22276350414
  8. Dzisiaj
  9. Miałem w plecaku czerwone, poszły na tył. Zobaczymy. Na zapas idą Sinteri w wersji black i blue . Zerknąłem na Strave. U mnie 10 dni to 30 km w pionie. W sumie się nie dziwię że się skończyły
  10. Ja mam zestaw zielony przód i czarny tył zakładane tego samego dnia i z przodu mam połowę grubości okładziny, a z tyłu ledwie co ruszone, a w górach dużo więcej używam tyłu do kontroli prędkości:)
  11. No właśnie zielone mam z przodu . Razem z tyłem wymieniane , tyłu zero , przód pojezdzi jeszcze nastepne 10 dni
  12. @marcin_ostrów to nie kupuj zielonych Galferów na podmiankę;)
  13. To jak tak, to poza analizą na papierze wszystkich części, przede wszystkim musi się podobać (chyba, że ktoś nie zwraca uwagi na wygląd, a parametry są najważniejsze) Propozycje do obejrzenia: Merida SCULTURA DISC 200 MERIDA SPEEDER 200 CUBE ATTAIN RACE CUBE ATTAIN PRO Trek Domane AL 2 Gen 4
  14. „Kocham się sam w sobie, ale miłością bez wzajemności” – Zdzisław Beksiński
  15. Wróciłem do domu i znowu musze klocki kupować ... Za stary już jestem i za dużo hamuje ...Fioletowe Galfery do elektryków zjechałem do 0 w 10 dni jazdy ...
  16. Czyli tak(?): 1.Oryginalny amortyzator: Judy Silver - łożysko maszynowe. 2."Nowy" amortyzator: Rockshox SID - koronka. Jak to są dwa amortyzatory na różny system łożyskowania: 1.Zakupić zestaw sterów jaki jest w nowym amortyzatorze i wymienić komplet. 2.Zakupić zestaw taki jaki jest obecnie w rowerze i co potrzeba użyć do "nowego amortyzatora". Osobiście jak pasuje to użyłbym bieżni z "starego" amortyzatora i złożył całość z "nowym amortyzatorem". A "stary amortyzator" jak bym chciał użyć w innym rowerze to zakupiłbym odpowiednie stery do ramy. Stery, może takie: link, link
  17. Nie do zrobienia przez internet. Można udać się do zaprzyjaźnionego serwisu celem pogrzebania w kartonie z złomem. Kup kompletne stery żeby mieć pewność że pasuje, ich wartość będzie zapewne mniejsza niż wartość czasu i zaangażowania w szukanie samej bieżni.
  18. @Maciorra ja nie świadom był tego W każdym razie podczas zjazdu koło dostało strzała od strony tarczy tak, że szprychę wcisnęło w przerzutkę, między wewnętrzną stronę wózka a kółko. Po tym koło biło, ale naciągnąłem luźną szprychę i było nawet spoko. Nie na długo, bo po pewnym czasie znów zaczęło bić, ale tak, że przenosiło się na cały rower. Biło właśnie, bo oponę szlag trafił. Przy okazji nabyłem drogą kupna: - PEATY'S X Chris King MK2 - nakrętki do kół w gravelu
  19. Wybierz sobie coś https://www.gt2.bike/rahmen?Kategorie=Mountainbike%20Rahmen
  20. Nie, Jezioro Solińskie, widok z Polańczyka, z punktu "Na górce".
  21. Haha, przez pomyłkę napisałem mc34, a chodziło mi właśnie o mc38. W takim razie rozwiałeś moje wątpliwości. Dzięki. rd-mc34 chyba by nie dała rady.
  22. Bo mi się Marin w liście schował
  23. @Roballinhoco prawda takiej nie mam ale mam stx rc czyli chyba rd- mc38 i pamiętam,że tak. Działała z kasetą 9 rzedów, tj do dziś działa i obsługiwała kiedys kasete 11-34.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...