Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Jak chcesz poprawne hamowanie, to chińskich wytłoczek się nie dotykaj. Miałem chińskie rt-66 mam obecnie japońskie mt800 i różnica jest zasadnicza. Pierwsze niby działały, obecne po prostu działają. Nie znam się na 4-tłoczkowych ale upewniłbym się, że klocki są kompatybilne z wyższymi grupami tarcz shimano. Przy 2-tłoczkowych jest różna wysokość tłoczków i części ciernej tarcz, niższe grupy mają wyższe klocki, więc mogą wystawać poza obrys tarczy.
  3. Rozumiem wiesz mieszkam w Irlandi i czasem zjazdy są kilometrowe lubię te drogi tutaj bo można wjeżdżać zjeżdżać i dla tego takie hamulce i o tarcze się pytam bo ostatnio na tych tektro jak zjechałem z gury to przednie koło coś mi wolno się kręciło jakby było przyblokowane Dziękuję ci za odpowiedź wiesz co kupuje części z ebay mam sklep rowerowy z częściami i z dobrymi cenami właśnie wysłałem wiadomość do nich czy to Chiny czy Japonia, ogólnie miszakam w Irlandii i tutaj są drogi zjazdowe wjazdowe po Asfalcie i naprawdę nie kture zjazdy potrzebują hamowania a boje się że te tektro nie wytrzymają tego Zapomniałem dopisać o zjazdach sorry 😉😂
  4. Obczaj Komoota, ja tam tylko rysuje. Bardzo duża baza użytkowników, można podejrzeć odcinki bo wielu wrzuca fotki, na bieżąco wyszczególnione remonty dróg i tp... jak dla mnie nie ma lepszej platformy do robienia własnych tras, idzie też oczywiście podejrzeć trasy od innych. Ważne jedynie byś sobie zaznaczył kolarstwo szosowe, bo jest też zwykłe kolarstwo tyle że lepiej już do tego mieć gravela.
  5. Jeśli te rt86 będą produkcji japońskiej to możesz śmiało brać. Jeśli chińskie to odpuść i zainteresuj się raczej rt-mt800.
  6. Pytasz na największym forum rowerowym w kraju, czy ktoś zna tarcze Shimano Ice-Tech, serio? Zakładam, że co najmniej połowa z nas jeździ na takich tarczach. Nie kojarzę, żeby komukolwiek się rozpadła na "nitach". A porównywanie RT26 z RT86 to jak porównywanie Trabanta z Mercedesem. No i na cholerę ci na proste utwardzone drogi hamulce czterotłoczkowe z tarczami IceTech?! Załóż sobie MT200 lub MT400 ze zwykłymi tarczami i nie kombinuj za mocno, bo przekombinujesz.
  7. Tam sie obijają w ramie nie linki od przerzutek, tylko pancerz od hamulca. Tak jak już jedna osoba napisała można włożyć taki kokon piankowy. Żeby nie zlewać oleju, można spróbować rozciąć tą otulinę wzdłuż i odcinkami nakładać na pancerz, analogicznie jak otulina na rury co.
  8. Dzisiaj
  9. Na topbike za 4300, czyli jakoś mniej niż esker 5.0 gen 1. Też się nad nim zastanawiam
  10. Witam serdecznie wszystkich zacznę od tego że zmieniam napęd w rowerze i niektóre rzeczy tz Hamulce, mam w rowerze hamulce tektro nie mogę znalesć jaki to model ale są dwu tłoczkówe chcę je zmienić na BR-MT420 są to hamulce 4 tłoczkówe I szukam tarcz a właściwie znalazłem na stronie shimano jest fajnie opisana kompatybilność ( od razu wspomnę że mam montowanie na 6 śrub) I zależy mi na wyglądzie i spodobały mi się dwa modele : SM RT26 I SM-RT86 wiem że modele różnią się jakością wykonania i klasą grupową ale SM-RT86 jest na tzw nitach I tzw kanapka stal nierdzewna aluminium i stal nierdzewna czy to jest bezpieczne takie montowanie na nitach? czy ta tarcza się szybko sciera? Jeżeli ktoś miał do czynienia z tymi tarczami proszę o wypowiedź. Jeżdżę 70%drogi utwardzone proste czasem podjazdy i 30% po lasach, być może wielu powie ze po co się za to bierzesz rt26 ci wystarczą ale rt86 mam w fajnej cenie a mam wątpliwości co do budowy SM RT86 proszę o pomoc dziękuję
  11. W moim Roamie 2021 wyglądało to tak, że linki od przerzutek od manetki do główki ramy miały pełny pancerz, następnie wchodziły w ramę gdzie linka miała cienką otulinę coś jak wkład od długopisu aż do suportu gdzie następnie była goła linka na ślizgu i dalej znowu pełny pancerz do samej przerzutki. Tylni przewód hamulcowy też się obija w ramie. Gołe linki szły po ślizgach widocznych na zdjęciu (na zdjęciu jedną linkę puściłem w pełnym pancerzu).
  12. Bliitz - 24321 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 21971 km (mtb, szosa + trenażer) [14086 km outdoor] bashey_pl - 12460 km (cross 3.3kkm, gravel 6.3kkm trenażer 2.6kkm) provayder - 11349 km (szosa, MTB) michalr - 10341 km (terenówka, mieszczuch) przecietny - 8000 km (mtb,grv) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) dfq - 7109 km (MTB, gravel, trenażer) Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) smw44199 - 6588km (cross) szamysz83 6401 km (MTB, trochę chomik) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 6230 km bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) Lextalionis - 4212 (gravel) wojtbike - 4059 km (cross) spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) CoolBreezeOne - 3450 km (MTB) JWO - 3266 km (MTB) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Revolta - 3186 km (MTB) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Sansei6 - 3003 km (MTB) D!ckSteele 2779 szosa, 4221 trenażer thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  13. Myślałem o tych wentylach, ale to raczej byłaby moja fanaberia. Nie mam absolutnie żadnych problemów z prestą, używam pompek na wkręcanie i może dlatego mam spokój 🤔
  14. Próbowałeś nie bycia tęczowym Na Asnyka jest stadion, tam można jeździć w kółko a tak, to zawsze będziesz trafiać na 'coś'
  15. W ramę są wspawane przelotki, o które opiera się pancerz, dalej linka wchodzi mniejszym otworem i leci "luzem" wewnątrz. Potem linki wychodzą zazwyczaj pod suportem do ślizgów i dalej to już zależnie od wizji producenta. Baaardzo często jest jeszcze tak, że linki się wewnątrz ramy krzyżuj trąc jedna o drugą. W tym modelu to widzę w ogóle popłynęli z umiejscowieniem otworów na kable...
  16. Tylko ty! Inni są na to za słabi, zbyt tchórzliwi 🙇
  17. Pewnie wyjdę na ignoranta, ale nie miałem do czynienia z czymś takim. @TheJW, jak jest wtedy rozwiązany opór pancerza który dochodzi do ramy? EDIT po odpowiedzi @TheJW. Dobrze, że ja w żadnym nie mam takiej kupy 🙂.
  18. Na mtb tak sobie jeżdzę, na szosie nienawidzę jak wpadam w ślepą uliczke/remont ulicy/DK. Psuje mi to flow i wysysa cały fun z jazdy.
  19. mój entuzjazm właśnie opadł, uff, dzięki 😅
  20. Czyli co pomoże? Bo ewidentnie dźwięk dochodzący z ramy i idealnie mi pasuje pod stukanie takiej gołej linki o aluminium. Popróbuję jeszcze nią poruszać itp
  21. A ja przypomnę sprawne i ekonomiczne pompki "po taniości", które sprawdzają się znakomicie👍. Polecam! Ta mała i lekka, którą bez problemu dopompowuję opony MTB średnio co 2-3 miesiące, stale wożę ją ze sobą i wielokrotnie dopompowywałem opony kolegom, a szczególnie koleżankom😉 Ta jest jeszcze mniejsza, ale pompuje nawet do 7 bar. Podarowałem ją osobie, która dobijała ciśnienie w swoim mieszczuchu na stacjach benzynowych, zirytowany, gdy kolejny raz namawiała nas na zmianę trasy, bo potrzebuje dojechać na stację☹️ 😂
  22. Kupiłem kilka dni temu lampkę na tył XOSS XR Pro z funkcją światła stopu. Działa jak należy, solidna aluminiowa obudowa, kilka trybów świecenia, możliwość zamocowania do rury pod siodłowej albo do prętów siodła, ładowanie USB-C. Zobaczymy ile wytrzyma.
  23. Nie skusiłem się na te wentyle, bo nie widzę wystarczającej przewagi nad zwykłą prestą, a dodatkowo są duże minusy tego rozwiązania. Jakbym miał je za darmo to bym został przy presta… Można kupić TPU z wymiennymi wentylami na Ali, ale są droższe od wklejanych…
  24. ja mam i zrezygnowałem: - dętki TPU z ali nie mają wykręcanego wentyla - wymaga dodatkowego adaptera do zaworu samochodowego Finalnie kupiłem adapter presta--> samochodowy i w moim przypadku to robi robotę.
  25. @Thomass13 Ty mówisz o osłonie pancerzy, a tu w ramie idą gołe linki, już to ustaliliśmy. Na linkę możesz sobie co najwyżej teflonową rurkę nałożyć, ale to nic nie zmieni w kwestii wygłuszenia. A tak w ogóle, to niektóre te piankowe osłony w zimne dni też potrafią nieźle stukać, bo twardnieją.
  26. w większości marek trzeba rejestrować rower/ramę na stronie www producenta. Ciekawi mnie jak jest z realizacją gwarancji, np. problemy z rama, gdy rower był kupiony za granicą, a chcemy to ogarnąć w kraju. Ktoś ma jakieś doświadczenie? co nie zmienia faktu, że w dzisiejszych czasach odesłać ramę do Niemiec czy Hiszpanii żaden problem. Ale chętnie poczytam doświadczenia osób, które to przerabiały.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...