Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Ja mam zestaw zielony przód i czarny tył zakładane tego samego dnia i z przodu mam połowę grubości okładziny, a z tyłu ledwie co ruszone, a w górach dużo więcej używam tyłu do kontroli prędkości:)
  3. No właśnie zielone mam z przodu . Razem z tyłem wymieniane , tyłu zero , przód pojezdzi jeszcze nastepne 10 dni
  4. @marcin_ostrów to nie kupuj zielonych Galferów na podmiankę;)
  5. To jak tak, to poza analizą na papierze wszystkich części, przede wszystkim musi się podobać (chyba, że ktoś nie zwraca uwagi na wygląd, a parametry są najważniejsze) Propozycje do obejrzenia: Merida SCULTURA DISC 200 MERIDA SPEEDER 200 CUBE ATTAIN RACE CUBE ATTAIN PRO Trek Domane AL 2 Gen 4
  6. Dzisiaj
  7. „Kocham się sam w sobie, ale miłością bez wzajemności” – Zdzisław Beksiński
  8. Wróciłem do domu i znowu musze klocki kupować ... Za stary już jestem i za dużo hamuje ...Fioletowe Galfery do elektryków zjechałem do 0 w 10 dni jazdy ...
  9. Czyli tak(?): 1.Oryginalny amortyzator: Judy Silver - łożysko maszynowe. 2."Nowy" amortyzator: Rockshox SID - koronka. Jak to są dwa amortyzatory na różny system łożyskowania: 1.Zakupić zestaw sterów jaki jest w nowym amortyzatorze i wymienić komplet. 2.Zakupić zestaw taki jaki jest obecnie w rowerze i co potrzeba użyć do "nowego amortyzatora". Osobiście jak pasuje to użyłbym bieżni z "starego" amortyzatora i złożył całość z "nowym amortyzatorem". A "stary amortyzator" jak bym chciał użyć w innym rowerze to zakupiłbym odpowiednie stery do ramy. Stery, może takie: link, link
  10. Nie do zrobienia przez internet. Można udać się do zaprzyjaźnionego serwisu celem pogrzebania w kartonie z złomem. Kup kompletne stery żeby mieć pewność że pasuje, ich wartość będzie zapewne mniejsza niż wartość czasu i zaangażowania w szukanie samej bieżni.
  11. @Maciorra ja nie świadom był tego W każdym razie podczas zjazdu koło dostało strzała od strony tarczy tak, że szprychę wcisnęło w przerzutkę, między wewnętrzną stronę wózka a kółko. Po tym koło biło, ale naciągnąłem luźną szprychę i było nawet spoko. Nie na długo, bo po pewnym czasie znów zaczęło bić, ale tak, że przenosiło się na cały rower. Biło właśnie, bo oponę szlag trafił. Przy okazji nabyłem drogą kupna: - PEATY'S X Chris King MK2 - nakrętki do kół w gravelu
  12. Wybierz sobie coś https://www.gt2.bike/rahmen?Kategorie=Mountainbike%20Rahmen
  13. Nie, Jezioro Solińskie, widok z Polańczyka, z punktu "Na górce".
  14. Haha, przez pomyłkę napisałem mc34, a chodziło mi właśnie o mc38. W takim razie rozwiałeś moje wątpliwości. Dzięki. rd-mc34 chyba by nie dała rady.
  15. Bo mi się Marin w liście schował
  16. @Roballinhoco prawda takiej nie mam ale mam stx rc czyli chyba rd- mc38 i pamiętam,że tak. Działała z kasetą 9 rzedów, tj do dziś działa i obsługiwała kiedys kasete 11-34.
  17. Bliitz - 18474 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 17296 km (mtb, szosa + trenażer) [11965 km outdoor] bashey_pl - 8701 km (cross 3.3kkm, gravel 3.5kkm trenażer 1.9kkm) provayder - 7990km (szosa, MTB) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) michalr - 7135 (terenówka, mieszczuch) przecietny - 7100 km (mtb,grv) bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) Jacekddd - 5051 km (velomobil - rower poziomy) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 4536 km Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) Cross90 - 4114 km (Szosa, MTB, Cross, Trenażer) wojtbike - 4059 km (cross) smw44199 - 3999km (cross) dfq - 3558 km (MTB, gravel, trenażer) Lextalionis - 3297 km (gravel) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) spidelli - 2833 km (szosa: 863 gravel: 1938, MTB: 32, trenażer: 1498 - nie liczę do dystansu) D!ckSteele 2779 szosa, 2364 trenażer thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) JWO - 2517 km (MTB) Revolta - 2502 km ( MTB) Sansei6 - 2435 km (MTB) CoolBreezeOne - 2419 km (MTB) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  18. Eeee jak ten giant 4300 kosztuje to się nawet nie ma co zastanawiać tylko brać rometa
  19. Witam. Posiadam Scott Spark 970 z 2020r. Zakupiłem używany amortyzator Rockshox SID i potrzebuje teraz bieżnie pod łożyska w dolnej części sterów. Tam jest niestety koronka a nie łożyska maszynowe. Przeszukuje internety i zgłupiałem, bo wszystko co podobnie wygląda do tej bieżni, która jest zastosowana na starym amortyzatorze w opisie pasuje ale nie pod koronki... Stary amortyzator to Judy Silver oczywiście tapered 1.5 czyli 39,8mm. Nie chce wybijać bieżni bo jeszcze mi się stary amor przyda. Średnica wewnętrzna wianka koronki ma według moich pomiarów 44.6 mm (plus minus 1mm). Zewnętrznie 50mm. Proszę o pomoc w doborze odpowiedniej bieżni.
  20. Do gianta możliwość włożenia oponki ponad 2.0
  21. Czy budżet to ~4500zł ? (w takiej granicy ceny obecnie jest dostępny GIANT Revolt 2) A na szybkie porównanie dwóch rowerów z tematu, a rowery oba znajdą swojego odbiorcę, w zależności od terenu(ukształtowania, podjazdy, % asfaltu itd.) i osobistych preferencji(średnia prędkość, jazda treningi/rekreacja) Rower Giant Revolt 2: -napęd 2x9 32T/48T : 11-34T (uniwersalny, wyższa maks. prędkość, najniższy bieg trochę "twardszy" niż w Esker 2.0) -korba to tylko na kwadrat; -karbonowy widelec - niższa waga od Kross-a; -napęd sora -sprawdzony; Kross Esker 2.0 Gen 2: -napęd: 1x10 40T : 11-48T (niższa prędkość mak., ale lepszy do podjazdów) -korba HT2; -osprzęt Microshift Sword - różne opinie;
  22. Pytanie jeszcze jak ten rower ma być użytkowany, np. codzienne jazda po mieście i okolicy, dojazd do pracy, czy jakieś dłuższe wycieczki? Nieraz jest lepiej wybrać rower "lepiej dopasowany do siebie i przeznaczenia", niż ten "najlepszy w cenie". Dwie propozycje do porównania: KELLYS Soot 20 MARIN Fairfax 3
  23. Bo rower niejedno ma imię..
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...