Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Nie chcę nikogo krytykować za jego wybory życiowe - ale nie OSOBIŚCIE nie widzę sensu w zakupie kolejnego elektrośmiecia. Do okazjonalnych gum mam zwykłą pompkę a jak by mi się nie chciało pompować to zawsze są naboje - które zajmują mniej miejsca i mają większą szansę na napompowanie. Tutaj wozisz "elektronikę" ze sobą - która to jest nieustannie narażona na działanie natury - wilgoć, niska i wysoka temperatura. Jak nie zje ją od środka korozja to rozwali baterię wahania temperatury.
  3. Gruby zawodnik dobiera siodełko tak samo jak zawodnik chudy - rozstaw kości kulszowych poczytaj w internecie. Nie wiem po co psikać wdkiem.
  4. Za dużo kombinujesz - kup normalny rower do normalnej jazdy na normalnym asfalcie. A jak już chcesz kombinować to nie przejmowałbym się tym "maksymalnym ciśnieniem" na obręczach i kupił marathony. Będzie szybciej ale to nadal rower 26'' mtb którym chcesz szybko jeździć po asfalcie.
  5. Sam już nie wiem. Na stronce bicyclerollingresistance najniższe opory, jakie znalazłem dla mtb mają opony Continental Race King Protection, które wyglądają tak, czyli podobnie do Schwalbe Rocket Ron, które mam obecnie. Oraz są o 100g cięższe. Na chłopski rozum nie jest to nazbyt przekonujące, co do ewentualnego zysku szybkości Schwalbe Marathon Supreme też są o 100g cięższe od Rocket Ron, ale wyglądają już mniej opornie. Za to testy słabsze od Continentali o kilka watów Schwalbe Kojak najbardziej gładkie i najlżejsze, a testy najsłabsze. I co tu robić ;]
  6. @KNKS Defy to Road+ A tak na serio, nie potrzebuję szosowych. Często faktycznie zapuszczam się na jakieś szuterki i inne leśne dukty, do tego uprawiam kolarstwo romantyczne i często gdzieś podchodzę. Żeby nie było że offtop, Bo i takie sytuacje czasem
  7. Czy jest sens połączenie zacisku hamulcowego Shimano XTR BR-M9100 (2 tłoczki) z dźwignią hamulca Shimano XTR BR-M9120 z servowave. W połączeniu z dźwignią z technologią servowave będą dziać lepiej czy nie będzie różnicy względem dźwigni hamulca BR-M9100.
  8. Powitoł Myślę, że prędzej ci się rama zutylizuje niż stare QRy wyginą Zestaw kół deore 500 to teraz 350zet na allegro. Kup na zapas jeśli się martwisz. p.s. Posty faktycznie jakby były automatycznie tłumaczone ze strocerkiewnośłowiańskiego
  9. @Tyfon79 gdzie ty masz te mocne heble 8100/9100/8200/9200 dwu -tłoczkowe ?? To są spowalniacze. Dopiero 4- tłoki Shimano hamują tak jak przyzwoite heble dwu- tłoczkowe innych "zacnych" firm .
  10. Dzisiaj
  11. To jaki rower najlepiej kupić (niedrogi) Napęd w kole czy w pieście?
  12. pecio

    [widelec] części Enve

    Wielkie dzięki za chęci 😁😉 ale już NIE AKTUALNE. W brytyjskim małym przytulnym serwisiku rowerowym wyczarowali dla mnie tą newralgiczną część do widła ENViego. Jakby kogoś interesowało to sam producent w kwaterze głównej w USA czy też główny dystrybutor na Europę nie dysponują częściami zamiennymi do tego zacnego widła . Trochu boleję nad tym iż taka butikowa marka która wybitnie się ceni ma tak kiepską "obsługę" dotyczącą części zamiennych do swych produktów. Temat można zamknąć.
  13. Pisałem na PW, ale tutaj też napiszę. W moim mutancie do TT zbudowanym na ramie 26" mam koła 27.5 z oponami 28mm. Rozmiarowo wychodzi identycznie, więc rower nie jeździ niżej, a wybór opon 27'5 pod szosę lub grawel jest zdecydowanie większy. Oczywiście - potrzeba roweru z tarczówkami. EDIT: Aha - na oponkach 28mm wbijam 6'5 barów bez problemu.
  14. Jakikolwiek kupisz i będziesz o niego dbał to będzie o wiele lepszy od tego co masz do tej pory... Reba jest jak najbardziej OK pod warunkiem, że kupisz odpowiedni do Twojej ramy, bo kiedyś szukałem to tylko taper (można to ominąć) i sztywne osie (też można zmieniając koło).
  15. Nie wiem ... Jest to jakiś punkt odniesienia, ale tylko jakiś 🙂. Bardzo dużo zależy też od mieszanki gumy.
  16. (36+48)/2=42 (23+25)/2=24 A bardziej serio, to milimetr w tą czy w tamtą wielkiej różnicy nie zrobi. Mam 50mm (+/-) opony na obręczach 19, 22,5, 23 do wszystkich pasują i jeżdżą. Większe różnice wynikają z opon niż innych szerokości obręczy.
  17. Opuściłem nieco cenę - aktualnie 2300, wklejam świeży link bo tamten nie działa https://www.olx.pl/d/oferta/kellys-thorx-50-rozm-m-kola-27-5-po-duzym-serwisie-CID767-ID12jkGk.html?bs=olx_pro_listing
  18. Cześć, po przejechaniu 15-20tyś km (jak nie lepiej) i przekręceniu parę razy 200godzin na amortyzatorze Judy (FS-JDYS-TK-A3) dowiedziałem się że jednak rowerowy amortyzator też się serwisuje i jak nie trudno się domyśleć trochę go zajechałem. Po tym czasie zrobiłem serwis 200godzinny wymiana wszystkich uszczelek i oleju, na goleniach były mocne wżery które zniwelowałem papierem ściernym i o dziwo jeszcze to chodzi. Mam w planach zmianę na coś lepszego i już dbanie od początku tak jak się należy. Szukam czegoś co dobrze tłumiło by szutry i dziury (małe kamyki), nie chodzi mi o jakieś ekstremalne zjazdy czy skoki ale żeby było czuć różnicę w porównaniu do obecnego amortyzatora. Myślałem o rockshox reba albo coś podobnego w granicach do 1800zl (lepiej mniej) i żeby miało to sens pchać do hardtalia. Chyba że szukać jakiś lepszych używek i zaraz po kupnie przeserwisować?
  19. Alerty o skrętach wyskakują na chwilkę, jak sam" tapniesz" to znika albo robi to sam po paru sekundach . A na ekranie nawigacji masz wyświetlane to i tylko to co sobie ustawisz w systemie. Możesz mieć tylko mapę , mapę z belką nawigacyjną / dodatkowymi info, do tego możesz ustawić komunikaty lub nie, możesz ustawić wyskakiwanie przed podjazdem profilu , alternatywnych dróg z objazdem wzniesienia . Możliwości jest sporo w Garminie. A jak masz dodatkowe czujniki sparowane z Edkiem to dostajesz taką "papkę" informacyjną , że musisz potem siedzieć całą noc i analizować dane.😁 Jak masz cały ekosystem - waga, zegarek, ciśnieniomierz, pomiar mocy, czujniki tętna , prędkości ,etc gdzie to wszystko ze sobą " gada" to dostajesz niezły "przekrój samego siebie" i tyle ekranów do przewalania podczas jazdy .....😉😁
  20. Kolidować nie będzie, a manewrowanie poprawi się o 100% @eloo zupełnie inne podejście! Musze przećwiczyć... 🤔
  21. Tak jak koledzy pisali, to fabryczna kaseta/wolnobieg nawet masz z boku starty napis na największej zębatce MEGARANGE😉
  22. Jak to oś QR to wyreguluj odległość od zacisku kołem. Może ociera o budowę zacisku, a nie o sam klocek.
  23. @nctrnsRozumiem, że te pedały mtb to tylko do zdjęcia, celem wywołania kontrowersji 😉
  24. @PawelN83Nie pisałeś, że zmieniasz też felgi z 584 na 622. W tym wypadku na samej feldze zyskasz 19 mm.
  25. Wczoraj
  26. Może jeszcze dodam, że zależy mi na komfortowej, a nie agresywnej pozycji. Przymierzałem się jeszcze do Treka Marlina 7 gen 3 - ale ta pozycja była dość wymuszona z naciskiem na pochylenie ku kierownicy...
  27. A jak uplasowalibyście Eskera 6 GXR w porównaniu do tych 2 pozycji - ROSE i Kellysa?
  28. Jak zależy na ekranie i prezentowanych danych a czas działania schodzi na dalszy plan to idź w Edge 1050. Pod tym względem jest bajka.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...