Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
[do 8000 zł] karbonowa szosa
Lian odpowiedział gorczanski → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
Teraz masz super cene na Focusa: https://www.pepper.pl/promocje/rower-szosowy-endurance-focus-paralane-87-1169812?xctx=744395492&UATypeId=7 za taką cenę jakość niemieckiego focusa jest chyba bezkonkurencyjna. -
Acidos29 obserwuje zawartość → [Bagażnik] Thule velocomact 926
-
Koledzy mam pytanie, czy ktoś pakuje np.3 rowery mtb 1x12 ze sztywnym i osiami do tego bagażnika? czy w ogóle to się da zrobić? poproszę o zdanie tylko praktyków.
- Dzisiaj
-
Z czterotłoczkowymi XT to sensowne rozwiązanie. Ale tą większą tarczę daj z przodu a tyłu nie ruszaj.
-
[lampka] sztywne mocowanie do lampek Trek Flare oraz Garmin Varia
Eathan odpowiedział Eathan → na temat → Akcesoria rowerowe
@provayder wstawiam linka dla potomnych https://allegro.pl/uzytkownik/3DSN -
Ciuchy rzeczywiście damskie głównie, aczkolwiek mam wrażenie że dorzucają stopniowo nowe produkty do kategorii outlet - np. pojawiły się EggBeatery 3 (za 404 + wysyłka z kodem OUTLET10) czy przeźroczyste platmormówki Stitched których wczoraj nie było...
-
[Jedno Zdjęcie] Jedna wyprawa - Jedno zdjęcie
revolta odpowiedział durnykot → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
-
provayder obserwuje zawartość → [lampka] sztywne mocowanie do lampek Trek Flare oraz Garmin Varia
-
[lampka] sztywne mocowanie do lampek Trek Flare oraz Garmin Varia
provayder odpowiedział Eathan → na temat → Akcesoria rowerowe
Na allegro użytkownik 3DSN ma do kilku różnych modeli gotowe. Ja jestem na etapie dogadywania mocowania do Sensy. Cena 69PLN. Możliwość podpięcia Varii i Magene. -
ooo, spadł i w CR https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-focus-paralane-8-8-pd48594/?v_Id=261965 Może zejdą jeszcze <10k, zawsze to lepiej brzmi; "kupiłem rower za grosze, oczywiście że poniżej 10 tysięcy złotych".
-
Przyjdzie to zobaczymy, w cenie niższej niż samo mocowanie można zaryzykować, plus kilka innych gadżetów. Za grosze mają też kilka damskich ciuchów rowerowych.
-
To już tylko albo jakieś tuleje dystansowe albo oklejenie korby
-
Że co ?
-
Już widzę tą scenkę: OP wraca z forum do żony która prosiła o pomoc z hamulcami i mówi jej: Faceci na forum powiedzieli że to 'skill issue', musisz 'git gud', kochanie. 100% będzie wdzięczna za taką 'pomoc' 🤣
-
[okazje i promocje] w sklepach internetowych
Maciorra odpowiedział TheJW → na temat → Sklepy rowerowe
A ja mam na odwrót - w kasku fidlock to hit, bidonu z fidlockiem bym nie chciał, bo zwykły koszyk jest bardziej uniwersalny. -
[lampka] sztywne mocowanie do lampek Trek Flare oraz Garmin Varia
Mandoleran odpowiedział Eathan → na temat → Akcesoria rowerowe
Nie chce mi się za bardzo grzebać, ale bym się nie zdziwił gdyby chińczyk i takie rozwiązanie posiadał 😀. Taki adapter pewnie da się druknąć, ale rozumie że można od razu kupić i nie tracić czasu na szukanie. Udało mi się jeszcze takie rozwiązanie znaleźć też drogie: https://www.etsy.com/pl/listing/1713130537/scott-foil-rc-uchwyt-garmin-varia-bryton?ls=r&external=1&rec_type=ss&ref=landingpage_similar_listing_top-7&sts=1&content_source=1150c3c4a0397815440e11c30397e791%3ALT5f6436c056c7136114cbfb94a92dc3eb0b536bdb&logging_key=1150c3c4a0397815440e11c30397e791%3ALT5f6436c056c7136114cbfb94a92dc3eb0b536bdb Plus Adapter: https://www.etsy.com/pl/listing/1774003297/bontrager-flare-r-rt-auf-garmin-adapter -
Też mam w kasku Fidlocka i uważam że równie dobrze mógłbym nie mieć, natomiast jako mocowanie bidonu w fullach jest to bardzo ciekawe rozwiązanie i chyba też wezmę na próbę.
-
Zamówiłem więc pewnie za jakich czas wkleję kolejne podejście do -2 bidonów w Trance "downcountry" Najwyżej same puszki będę próbował zbywać na olx. Sam Fidlock fajny gadżet, występuje też w paskach od kasków - i tutaj ciekawostka, moja żona która generalnie jest mocno obojętna na innowacje technologiczne tutaj jest bardzo entuzjastyczna (ma w kasku ktm-a). Wklejany Leatt za 90 z dostawą w czerwcu też to ma..
-
Ale też nie dałeś wskazówek w czym problem dokładnie bo sorka ale nawet mnie czasem łapy bolą jak wybiorą się nagle na baaardzo długie zjazdy. W jakim stopniu zużywają się klocki bo powinny mniej więcej po równo. Jak jest przykładowo zjazd i serpentyna to jedni hamują dużo wcześniej z mniejszą siła a drudzy jeszcze cisną by mocnej docisnąć klamkę. Druga metoda niestety wymaga perfekcyjnego obeznania z swoimi umiejętnościami jak i możliwościami samego układu hamulcowego. Tak czy inaczej komuś kto nieregularnie bywa z górach a już na ~2 tys w szczególności najlepiej doradzić jak kolega wyżej czyli ćwiczyć i ćwiczyć przed takimi wyprawami.
-
[lampka] sztywne mocowanie do lampek Trek Flare oraz Garmin Varia
Eathan odpowiedział Eathan → na temat → Akcesoria rowerowe
@Mandoleran zwróć uwagę na kompleksowość rozwiązania powyżej. Masz mocowanie dla Varia + założysz sobie Flare. Dla mnie rewelka. -
[lampka] sztywne mocowanie do lampek Trek Flare oraz Garmin Varia
Mandoleran odpowiedział Eathan → na temat → Akcesoria rowerowe
Takie mocowania już widziałem u chińczyka, tyle że nie natknąłem się do Scotta, były do Gianta, Speca, Pinarello. Może jakby napisać do by coś zrobili do czego chcemy, ceny też nie jakieś super niskie, ale na obronę to widać całkiem niezłą jakość ( carbon ). -
Sam jeżdzisz od lat 70. i nie wiesz na czym polega "poprawa techniki hamowania" ? Skoro jeździsz z żoną i sam nie uskarżasz się na, podobne co jej doskwierające, dolegliwości, to może spróbuj przeszczepić swoje doświadczenia małżonce. Z drugiej strony rower, nawet elektryczny trekking, to narzędzie do uprawiania szeroko rozumianego sportu/turystyki kwalifikowanej. Wymaga pewnego przygotowania i treningu. A zima dopiero się zaczyna. Jest więc dużo czasu na "trening".
-
[lampka] sztywne mocowanie do lampek Trek Flare oraz Garmin Varia
smw44199 odpowiedział Eathan → na temat → Akcesoria rowerowe
Tak jak już ktoś napisał. Musisz rozdzielić pojęcia dać zarobić od dać się w...ć 👍 Miłego dnia👍😉 -
Cena za bidon z mocowaniem genialna, tylko że on jest kształtem idealnie do Spectrala dostosowany, ciekawe jak w innych ramach by wyglądał.
-
[pogadajmy] czyli co dziś robiłeś rowerowego - reaktywacja cz. 18
JWO odpowiedział Odi → na temat → NIERowerowe forum na max!
Dzisiaj mija rok (grudzien 2024), odkad zaczalem jezdzic rowerem do pracy w trybie 'bloto, deszcz, czy sloneczna spiekota' . Przez ostatnie 12 miesiecy do samochodem pojechalem pewnie nie wiecej jak 10 razy. I tylko wtedy kiedy bezposrednio po pracy samochod byl mi potrzebny. Dystans to tylko 8 km * 2. Dodatkowo w lecie wracalem przez las i lokalnego singla, wiec czasami bylo +10km. Najgorszy dzien to byla gololedz, gdzie rower zupelnie nie trzymal sie podloza. Drugim wyzwaniem jest temperatura. Do -5 jakos daje rade, ponizej tego jest 'silna wola' troche slabnie . Plusy to poprawa kondycji, nie jekas spektakularna. Ale minely wszelkie dolegliwosci zwiazane z SKS, bole plecow, lamanie w kosciach, przeziebienia i takie tam. -
W Canyonie z Crankbrothers zostały już tylko Mallet Trail (wchodzi jeszcze kod -10% OUTLET10) Oprócz tego ciekawostką jest bidon w nietypowym kształcie (do fulli zapewne) za 22.95PLN - tutaj głównym smaczkiem jest że wg. opisu przychodzi z kompletnym systemem Fidlocka który sam w sobie kosztuje 2x tyle (tanie systemy XLC z Centrumrowerowego pasują tylko do wybranych ram np. ghosta). Jedynym minusem wysyłka 50PLN..
-
W zasadzie to trzeba by zdiagnozowac gdzie lezy problem. W zasadzie jedyna informacja o problemie to bolace palce/nadgarstki. Zmiana hamulców na 'mocniejsze' niekoniecznie pomoze. Powiem ze nie mam duzego doswiadczenia z roznymi konfiguracjami. W gravelu mam GRX800, w fulu XT8120. Jezeli mowimy o tylnym hamulcu, to w obydwu zestawach zablokowanie kola nie wymaga zbyt duzego wysilku. Teraz teoretyzuje, ale obojetnie co mamy w rowerze, zablokowanie tylnego kola nie wymaga jakiejs wiekszej sily. I od tego bym zaczal. Czy na obecnych hamulcach da sie zablokowac kolo? Po zablokowaniu kola, sila hamulca nie ma juz znaczenia. Wtedy trzeba wlsnie poprawic technike. I ja ciagle stawialbym na nauke hamowania przednim. Nie na darmo tylny hamulec nazywamy spowalniaczem. Dopuki jezdzilem tylko po asfalcie, tylny hamulec mogl dla mnie nie istniec. Trzeba sie nauczyc hamowanie przodem, bez blokady kola. No i oczywiscie jest to latwiejsze przy wyzszch grupach, gdzie istnieje jakas modulacja sily, a nie dzialanie zero jedynkowe.
