Skocz do zawartości

ACTIVIA

Sklep rowerowy
  • Liczba zawartości

    3 223
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana ACTIVIA w dniu 10 Lutego 2016

Użytkownicy przyznają ACTIVIA punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Gliwice

Ostatnie wizyty

8 959 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika ACTIVIA

  1. Tylko że przy oleju 15W to bardzo się przegrzewa tłumik. Miałem już takie przypadki gdzie klienci taki olej właśnie stosowali co skończyło się tragicznie dla kartridża gdyż rurki w nim po przegrzaniu sie zniekształcały Ty tam masz zwykły kartridż w Axonie czy już ten z systemem PCS ??
  2. @bladawiec Co miałeś na mysli że był w jednym i w drugim. Ja uzytkuje inny smar niz Eurobike. Co do kartridża to Jeśli po wylaniu miałeś za mało oleju, jak to piszesz 30ml to masz dolną uszczelkę do wymiany. Z tego co mierzyłem po odlaniu oleju z z nowego kartridża to tam wchodzi ponad 50ml
  3. Jeśli chcesz zmienić blokade z kierownicy na przy koronie to musiał byś także cały kartridż wymienic
  4. MOZLIWE ŻE MANETKA NIE JEST DOBRZE KOMPATYBILNA Z MECHANIZMEM. Zadzwoń 501260515
  5. NIE ZALECA SIĘ W TYM AMORKU WIĘKSZEGO SKOKU. Ponadto amorek ten pracuje na tulejach ślizgowych plastikowych a tłumik będzie już za krótki.
  6. @marekmarek CZEGO NIE ROZUMIESZ KOLEGO ?? Tak jestem Autoryzowany punkt Serwisowo Konsultacyjny. Stosowałem ten smar i nie byłem z niego zadowolony a ponadto cena spora. Użytkowałem ten smar kiedyś dla klientów serwisu i często narzekali właśnie na mulenie amorka
  7. Tego smaru nie polecam do slizgów. Powoduje spore mulenie
  8. Jaki smar używałeś do ślizków. Jeśli zwykły łozyskowy to się nie ma co dziwić że będzie ci powodował spore mulenie. SMAR SMAROWI nie jest równy, Ponadto w XCM-ach są ślizgi plastikowe
  9. @atari65xe Tak, lecz trzeba albo cały shaft wymienić albo samą rurke krótszą o 2 cm
  10. Teraz amorki nowe składają na sucho przez to na dzień dobry trzeba zrobić przegląd zerowy co duzo osób o tym nie wie i jeżdzą zaraz po zakupie nowego zacierając go
  11. @grzechu1984 Witam. Od niedawna zajmuje się sprowadzaniem Rock Shox-a. Gdybys byłzainteresowany to ci mogę za ok 2000zł załatwić nową rebę z gwarą
  12. @Wojtwk Nie rozumiem pytania. Jak amor 20x110 może wejść do 15x110 . Jesli ci chodzi o piastę to za pomocą adaptera to wejdzie lecz zacisk hamulcowy nie podejdzie ci pod tarcze. Kołnierz mocowania tarczy w 20x110 jest odsunięty wewnątrz od zacisku ok 5mm w porównaniu do amortyzatorów z mocowaniem 15x110
  13. Zdecydowanie dużo lepszym amorkiem jest Epixon. XCR to w wiekszości stal a slizgi to plastik
  14. A jaki masz rozmiar koła, bo czasami zdarzały się przypadki występowania w amorkach 26 lub 27,5 kartridże z 29" co potem nie szło dobić amorka
  15. W tym modelu chcąc przerobić z blokady przy koronie na blokadę przy kierownicy to musiał byś wymienić - Cały kartridż - Ten górny korek co się wkręca do korony i trzyma kartridż wraz z odpowiednimi śrubami - Mechanizm blokady skoku - Manetka blokady skoku RÓŻNICA PRZY ZAKUPIE NOWEGOA AMORKA TO OK 50ZŁ LECZ CHCĄC POTEM SOBIE PRZEROBIĆ NA MANETKE TO KOSZT 300-400ZŁ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...