Skocz do zawartości

[rower]kross unplugged 29er- 19" a 190cm wzrostu


maciej762

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry,

 

zamierzam kupić rower, przymierzam się do 29era od krossa, rozmiar ramy będzie wystarczający?

 

Nie mam doświadczenia w normalnych rowerach.

 

W 26" szukałbym raczej 20/21, kross niestety wyboru w rozmiarach 29" nie przewidział.

Edytowane przez maciej762
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam unpluggeda i 184 cm wzrostu. Fabrycznie jest sztyca 35cm - za krótka bede musial kupic 40cm. Normalnie przy ramie 19 cali mam sztyce(40cm) wyciagnieta 2,5 cm od znaku ostrzegawczego. Musze dodac ze mam dlugie nogi jak na swoj wzrost. Dla Ciebie powinna wystarczyc ta 40ka wyciagnieta na maxa a jak nie to moze cos rooxa(43cm) albo thomson(41cm). A tak btw unplugged to swietny wybór, daje bardzo duzo frajdy z jazdy:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Rower faktycznie był odpowiedni. Seryjny mostek poszedł od razu na minus przy składaniu z paczki, sztyca seryjna na półkę.

 

Przy pomocy Nabiała kupiłem Smica'e Pro 400mm. Dużo lepiej. Pozycja wyciągnięta, przyjemnie, sztycy w ramie optymalnie.

 

Za to rama pękła pod główką (jakoś po 40dniach :]), czekam na nową.

 

Dzięki za pomoc i rozwianie wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pękła przy katowaniu czy "tak po prostu"?

Nie będziesz się bał na kolejnej? :D

 

ps. 19 cali na 29er to mniej więcej 21 cali na zwykłym, pewnie dlatego ci pasuje.

Inna sprawa, że długość nogi może się różnić często i o 5 cm przy tym samym wzroście u dwóch osób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co rozumiesz przez pojęcie katowania? Zjazd z krawężnika na 2 koła?

 

Kupiłem 17 siepnia, 22 września zauważyłem pęknięcie. (ah te nawyki oglądania spawów z czasów streetówki)