Eathan Napisano 8 godzin temu Napisano 8 godzin temu (edytowane) Skoro dla Rondo Ruut AL2 był dedykowany wątek to pomyślałem, że taki sam założę o nowym nabytku. 1) Stan fabryczny Pełna specyfikacja na stronie producenta https://www.scott-sports.com/pl/pl/product/scott-addict-gravel-20-bike?article=4253658348010 Celowo linkuję do producenta a nie polskiego przedstawiciela bo tam jest dokładniejsza specyfikacja. 2) Sklep Zakup w Krakowie w https://windsport.pl/ I tutaj kilka słów się należy. konkretna i merytoryczna obsługa, ogrom czasu poświęconego na rozwiązanie wątpliwości, dobór rozmiaru, odpowiedzi na różne mniej lub bardziej głupie pytania, profesjonalne zdjęcie miary z jeźdźca i przeniesienia na rower. Cała operacja zakończyła się sukcesem i rower po pierwszych jazdach jest niesamowicie wygodny. Wydaje się, że kolejne zmiany na ten moment nie są wymagane, ale to wyjdzie po najechaniu większych dystansów i dłuższych jazdach niż 2h, czyli wiosna. 3) Rozczarowania, zaskoczenia, obawy To oczywiście pierwsze wrażenia. Jednak wydaje mi się, że to dość istotne i pewnie może się komuś przydać. Zaskoczenia bogactwo dodatków do tego roweru - np. dokupiłem folię pod ten konkretny model. Całkiem ok na początek, można zabezpieczyć kluczowe elementy. Pod ostry bikepacking pewnie szedłbym w coś większego, ale pod codzienne kręcenie wystarczy, kolor na żywo - moja wersja na ekranie komputera nie robi wrażenia, na żywo w sklepie też nie czułem się przekonany. Jednak za dnia na zewnątrz jest obłędnie. Jak nie chciałem ciemnego roweru i nie chciałem matu to tutaj jestem pod wrażeniem, jakość wykonania i spasowanie całości. Zdecydowanie widać to za co się płaci. siodło - jest świetne. Testy w dżinsach. Poza tym 3h jazdy w spodenkach zimowych z cieńszą wkładką i jest tak, że nie planuję na ten moment wracać do sprawdzonego Selle Italia NOVUS Boost EVO Gravel elektronika 1x13. Pamięć mięśniowa wyrobiona na mechanicznym Shimano daje znać o sobie. Potrzebuję kilku godzin by się przestawić na automatyzm podczas operowania zmianą przełożeń. Poza tym zaskoczyło mnie to, że Garmin nie rejestruje przełożeń i czasu na nich. Niby pokazuje na ekranie, ale nie leci do Connecta. Rozczarowania na ten moment brak rozczarowań poza klockami, które na mokro piszczą w sposób okropny. Ale to raczej kwestia SRAMA a nie Scotta Obawy zacisk sztycy podsiodłowej. Jest tak delikatny i cieniutki, że boję się iż pęknie. Do tego jest to kosmicznie nietypowe rozwiązanie. Wygląda tak https://r2-bike.com/SCOTT-Seatpost-Clamp-for-Addict-Solace i chyba jest z carbonu, moment dokręcenia 4 Nm. W sieci trafiłem na kilka wątków o problemach z pękaniem. Jest też zastępnik wykonany z alu. 4) Modyfikacje I to jest zabawne pierwszy raz mam wrażenia roweru kompletnego. Oczywiście wiem, że prędzej czy później to minie i będą modyfikacje ale na dzisiaj nie mam pomysłów poza oczywistymi rzeczami. Mleko w oponach - w sklepie pytano, czy chcę mleko ale odmówiłem. Nie znałem opon i uznałem, że jak pojeżdżę i będzie ok to wtedy sam zaleje. Przy okazji ciekawostka. Jednak przesiadka z mleka na dętkę to zły kierunek Owijka - jakościowo super, w dotyku miła ale cieniutka. Zapomniałem w sklepie poprosić o założenia padów i owijkę nawinięto. Tak, że to będzie 1 modyfikacja Edytowane 8 godzin temu przez Eathan 6 Cytuj
olo850 Napisano 6 godzin temu Napisano 6 godzin temu Ładny nawet na foto. Kilka pytań: Jaka opona maks wejdzie, chyba robiłeś rozeznanie? Jakie szerokie są obręcze? Zakładam że nie ma żadnego mocowania pod bagażnik z tyłu? Ile kosztował jeżeli to nie tajemnica? Dlaczego ten a nie Cube? 1 Cytuj
Eathan Napisano 6 godzin temu Autor Napisano 6 godzin temu @olo850 dzięki. To kolejno: 1. Max szerokość opony 50, 2. Wewnętrzna 25 ale nie zdejmowałem, głowy nie daję. W wolnej chwili wywalę dętki to zweryfikuję. 3. Nie ma. Zostaje patent => https://www.tailfin.cc/cargopack/?v=288404204e3d 4 i 5. Trochę mniej niż cena sugerowana. Na tyle mniej, że mnie przekonali by nie czekać na Cube. Po tym jak znalazłem Nuroad C:64 w wersji EXC (na SRAM) patrzyłem na ten (cały czarny) a nie ten na Shimano. Polski dystrybutor podawał wiosnę jako dostępność. W Niemczech cisza i nie wiadomo kiedy. Akurat sklep w którym kupiłem ma w ofercie również Cube i tam mi powiedziano, że oni słyszeli luźno o kwietniu i bez 100% pewności. Scott był (chwile wcześniej przyjechał), wizualnie mi się rama bardziej podoba niż w Cube. Różnica w wadze to niby ~0,5 kg. Przy Cube koledzy z forum zwracali uwagę na koła z małą liczbą szprych. Serwis Cube w PL to raczej lipa, SkiTeam u mnie to porażka w obsłudze klienta. Na przykład teraz mają akcję ZIMA i o rowerach nie pogadasz. Aha... Cube już kiedyś miałem (MTB) i był spoko. Scott to nowość i jednak bardziej unikalna. Ale zdecydowało serce i fakt, że prawie trafiłem z prezentem na urodziny (tylko 2 dni po). Nie bez znaczenia było to też, że już mam na czym jeździć i jak w Lutym będzie lato to będę miał już na czym jeździć. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.