pecio Napisano 26 Czerwca Napisano 26 Czerwca Nie ponoć tylko można bez problemu parować wszystko w obrębie całego starszego/ nowego Di2 Cytuj
Lextalionis Napisano 26 Czerwca Napisano 26 Czerwca Ale logo na korbie z przerzutką musi się zgadzać. 1 Cytuj
pecio Napisano 26 Czerwca Napisano 26 Czerwca 7 godzin temu, Maciorra napisał: @pecio drób ma dość mały odstęp między tarczą a klockiem. W połączeniu z klamką z servo może powstać totalna kotwica . Heble Shimano i kotwica 🤣 . Ta firma robi co najwyżej mocno poprawne spowalniacze. KOTWICY to należy szukać u innych producentów (niemieckich/ włoskich) Cytuj
Maciorra Napisano 26 Czerwca Napisano 26 Czerwca @pecio Cytat Ja też będę testował zestaw klamki 9220 i zaciski od curki. A propos kotwicy - z powyższego cytatu zrozumiałem, że chcesz spiąć klamki XTR i zaciski Formuli. Źle zrozumiałem?:) Cytuj
KSikorski Napisano 26 Czerwca Napisano 26 Czerwca Z tej samej przyczyny dla której te same pedały można kupić z logiem XT i logiem grx. Te przerzutki różni tylko nadruk. 6 godzin temu, DyktaTusek napisał: No właśnie, nie za bardzo właśnie rozumiem po co, skoro ponoć będzie można sparować klamki GRX Di2 z tą nową e-przerzutką XTR, XT czy Deore. Cytuj
pecio Napisano 26 Czerwca Napisano 26 Czerwca @@Maciorra doskonale zrozumiałeś , ja klamki 9220 z zaciskami Formula Cura 4 ( nawet nie musiałem zakończeń " przekuwać " ). Funfel dokonał natomiast mariażu klamek XTR 9220 z zaciskami Magury MT7 . U niego była malutka " rzeźba". Przód mam zalany oleum Formuli tył natomiast tym nowym LV Shimano. Oblatywanie dopiero w sobotę . A zdecydowałem się na taki ruch z klamkami z powodu mocowania I-spec. O ile w adapterze Formuli i analogowej manetce wszystko leżało supcio to w elektryku manetka wisiała za nisko . Wujowy był dostęp do " funkcyjnego" guziczka. Cytuj
Maciorra Napisano 26 Czerwca Napisano 26 Czerwca Cytat Przód mam zalany oleum Formuli tył natomiast tym nowym LV Shimano Błąd! Trzeba było zalać klamki nowym olejem Shimano, a zaciski olejem Formuli. Nie wiem tylko co z przewodami? Może starym olejem Shimano? 3 Cytuj
DyktaTusek Napisano 27 Czerwca Napisano 27 Czerwca 19 godzin temu, pecio napisał: Nie ponoć tylko można bez problemu parować wszystko w obrębie całego starszego/ nowego Di2 Sorki, nie zrozumiałem, nie można czy można wg Ciebie parować bez problemu? Nie jestem zwolennikiem elektroniki bo wolę prostotę, ale z ciekawości będę jednak chciał kupić te chyba obecne klamki GRX Di2 (widziałem będzie lewa, sama, bez przycisków, ale cena z totalnej doopy bo prawie taka jak prawa) i do tego właśnie zakładam zmieniarkę XT. Cytuj
Lextalionis Napisano 27 Czerwca Napisano 27 Czerwca Można parować elementy w ramach ekosystemu Di2. Gdzieś pokazywali nowego XTR obsługiwanego przez klamkę Dura Ace. Cytuj
pecio Napisano 27 Czerwca Napisano 27 Czerwca 9 godzin temu, Maciorra napisał: Błąd! Trzeba było zalać klamki nowym olejem Shimano, a zaciski olejem Formuli. Nie wiem tylko co z przewodami? Może starym olejem Shimano? No właśnie nie mogłem się zdecydować czym zalać przewody i zostało tam powietrze.😁 3 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.