Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem na kupnie roweru szosowego. Mój budżet to 5000zł. Obecnie jeżdze na gravelu z decathlona triban rc 520 na shimano 105 (kupiony w 2022r.), wiec nie chciałbym kupować roweru na gorszym/starszym osprzęcie. W grę więc wchodzi shimano 105/ultegra. Wymogiem też są hamulce tarczowe. Rower oczywiście nie musi być nowy prosto z salonu, używka jak najbardziej wchodzi w gre. Jako że jestem laikiem, licze propozycje model rowerów, które spełniaja podane wymagania. Wiem, że jeśli chodzi o ceny używek cięzko określic ile dany model faktycznie kosztuje, jednak jeśli ktoś sledzi rynek to wie mniej wiecej po ile używany rower x jest wystawainy np. na OLX. Oczywiście im mniejszy budżet tym lepiej. Mój wzrost to 187cm. Dzięki i czekam na propozycje. 

1 propozycja która przyszła mi na myśl to RC520 z decathlonu, ale nie ukrywam że spróbowałbym innej marki.

2 znaleziona przez mnie propozycją jest rower Orbea Avant, 105 R7000, co o nim sądzicie? (koszt za niego to 3700zł)

Edytowane przez Dawid9901
błedy ortograficzne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rose Pro SL na 105 jest w promocji i mieści się w budżecie ale zostały już zdaje się tylko duże rozmiary https://www.rosebikes.pl/rose-pro-sl-105-2696848?product_shape=matt+silvergrey

Zerknij też na holenderską markę Sensa, bardzo korzystny stosunek cena/jakość i osprzęt. Np: https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-romagna-disc-tiagra/ (105 za 4999 zł.)

Edytowane przez keltu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Dawid9901 napisał:

1 propozycja która przyszła mi na myśl to RC520 z decathlonu, ale nie ukrywam że spróbowałbym innej marki.

Kiedyś, kiedy był tańszy to cena była jego największą (i pewnie jedyną) zaletą. Dzisiaj płacisz 4300 i masz aluminiowego kloca z ramą, która wygląda jakby była formowana siekierą bez sztywnych osi i z hybrydowymi hamulcami. Nic ciekawego w tym rowerze nie ma

Cytat