Skocz do zawartości

[smarowanie] połączenie rama sztyca


Rekomendowane odpowiedzi

Efetto Mariposa Carbogrip we wszystkich przypadkach. Używam, bo mam.

Normalnie do metalu bym nie używał niczego. Do karbonu masz milion środków na rynku. Ja nie lubię tych opartych na bazie drobnych kuleczek zwiększających tarcie, bo po prostu rysują elementy. Wspomniany powyżej środek tego nie robi, a dodatkowo działa jak "uszczelnienie", przez co nie leci tak dużo wody do środka ramy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał rower alu + alu sztyca to smarowałbym, podobnie jak pisze @sznib smarem w typie ŁT.

Przy sztycach karbonowych w ramach alu stosowałbym pastę do karbonu (z drobinkami ciernymi).

Przy połączeniu karbon - karbon, obowiązkowo pastę. Głównie z racji ściśle określonych momentach dokręcania zacisków/ekspanderów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shimano antisize, w przypadku alu smarujemy rurę podsiodłową kilka centymetrów poniżej zacisku i wsuwamy czystą sztyce wtedy nie powinna sztyca wpadać pod ciężarem, ale jeśli ktoś co jakiś czas opuszcza czy wyciaga sztycę to bym nie smarował. W przypadku regulowanej ma to sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...