Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

• 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jeżdżę na Bluebirdzie 2 lata, podjeżdża całkiem ok jak na prawie 16kg. Kumpel ma Blackbirda i tam pod górę już gorzej, za to w dół jest lepiej niż na moim. 

Sam sobie musisz odpowiedzieć co jest ważniejsze. 

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez PIFFxPAFF
      Witam cieplutko w tej zimny Majowy dzień. 
      Na wstępie chciałem od razu zaznaczyć, że jestem dość mocnym laikiem w kwestii rowerowej. 
      Natomiast do sedna, kupiłem rower Romet Mustang M4 2021 na kołach 29'' i ramie 21'' jednak nie jestem w 100% pewien czy rozmiar roweru jest proporcjonalny do moich wymiarów, mam 188 cm (86cm przekroku). Podczas jazdy mam dziwne wrażenie że kierownica jest 'troszeczkę' za daleko choć może po prostu zawsze miałem źle dobrany rower. 
      Myślicie ze powinienem przejść na 19" czy to już będzie zdecydowanie za mała rama? 
    • Przez Lupi
      Witam kieruję się tu z takim pytaniem
      Chciałbym kupić rower dartmoor primal z 2019 roku Ponieważ na chwilę obecną stać mnie na tylko coś takiego a po mniej więcej roku wymienić na ramę na ramę do enduro w pełnym zawieszeniu i czy to się opłaca i czy to dobry pomysł 
    • Przez Piotr2137
      Witam, jestem zainteresowany tą ramą: https://www.olx.pl/d/oferta/rama-rowerowa-ns-core-CID767-IDJnr2H.html i jak jest napisałem wyżej mam kila pytań.