Skocz do zawartości

[amortyzator przedni] marzocchi mz race - jaki olej


Rekomendowane odpowiedzi

Witam was. z nadmiaru czasu postanowiłem trochę poghrzebać w rowerze ( kupiłem go w zimę ) 

Więc rozebrałem widelec i nie było w nim żadnego oleju.

Jedna strona to Amortyzator sprężynowy który był w naprawdę kiepskim stanie ( kurz i błoto zmieszane z olejem/ lub smarem)

a druga strona to amortyzator powietrzny ( nie rozbierałem go bo wygląda jak najbardziej ok) Wszystko ładnie wyczyściłem i złożyłem czekam tylko na nowe uszczelki

I teraz co tam włożyć olej czy smar, jak rozbierałem to strona z amortyzatorem powietrznym miała ślady białego smaru. 
ps rower kupiłem używany 

https://photos.app.goo.gl/m8SeznUrZZDKfJJ79 - niestety jakoś cięzko tu wstawić zdjęcia

Edytowane przez Shemo
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez CyclicBike
      Na sprzedaż dziadek dzisiejszych amortyzatorów, włoski marzocchi zokes 2 z 1995 roku! Amortyzator co najważniejsze, oryginalny, w świetnym stanie technicznym. Oryginalne ślizgi i uszczelki, lagi nie powycierane, bez żadnych luzów czy innych uszkodzeń. Pod koła 26". Jedyna, czysto wizualna wada, to postrzępione na brzegach naklejki, co raczej nie dziwi po 25 latach na tym świecie, tak to amortyzator prezentuje się świetnie, i pracuje bez zarzutu. Korona posiada skręcaną na śruby rurę sterową o długości 27cm, była przedłużona, została wspawana rurka calowa i nabita gwiazdka, wszystko zrobione profesjonalnie, posiadam zdjęcia z prac. W takim zestawieniu, wejdzie do właściwie każdej ramy z główką rozmiaru 1 1/8". Jeśli zainteresowany wyrazi chęć jestem w stanie dorzucić drugą, krótszą rurę sterową, wystarczy ją przykręcić. Amortyzator świetnie nadaje się do renowacji jakiegoś grubszego retro projektu. Polecam. Możliwa wysyłka, do obejrzenia na terenie Gorzowa Wlkp. Preferuję kontakt telefoniczny, 574 866 966
      Cena 320zł





    • Przez komandorv11
      Specyfikacja:
      Rama- Ns bikes core 2011r cr-mo 4130
      Amortyzator marzocchi bomber 66 rv
      Kierownica specialized 750mm 31,8mm
      Mostek bop bikes 50mm
      Manetka shimano sora 
      Gripy dartmoor block 
      Hamulce shimano deore m615 (mają niecały miesiąc)
      Korby shimano alivio 32t. 
      Napinacz truvativ boxguide. 
      Kaseta sunrace 11-32. (8s)
      Koło dt swiss fr600/scott 
      Koło alexrims dm24/dabomb 
      Przerzutka nowa deore xt
      Pedaly wellgo
      Barendy noname
      Opony kenda nevegal
      Tarcza 203mm avid i 180mm noname
      Sztyca i zacisk uno (mają 2mies)
      Siodlo selle Italia
      nowy łańcuch kmc , nowe stery vp
       
    • Przez komandorv11
      WITAM
       
      Potrzebuję szybko pomocy! Pacjent to bomber 66 rv (2x powietrze) z 2006 roku. Oto przebieg zdarzenia i dolegliwości:
       Nagle zaczął być sztywny, nie działa wcale Jak naciskam delikatnie albo zahamuje to delikatnie się wgina ale coś strzela i nie chodzi równo
      Wybiłem się na manuala, było dobrze. Spadłem normalnie jak zawsze, coś dziwnie jakby "uderzyło" przy dobiciu. Jak zacząłem go normalnie wciskać to coś zaczęło strzelać i po jakimś może 3 razie po prostu się zablokował i stoi w miejscu. W sensie sztywny. Nie wbił się wogole, kiedy stoi to jest "na wierzchu" cały skok. Po prostu jest sztywny i nie da się go wbić. Dopiero jak hamuje lub bardzo lekko nacisnę na kierownicę to wbije się te ~20mm może 30 ale coś strzela..
       
      Ktoś coś pomoże?
    • Przez patryk2115
      Jestem tutaj nowy więc witam wszystkich!
      Mam problem z moim Marzocchi ata tst2, najprawdopodobniej komory powietrzne w lewej ladze się zassały i zrobił się tzw. stuckdown. amortyzator z 170mm po paru ugięciach ma 50mm a następnie 0mm. Przyczyną może być to, że uszczelka miedzy komorami jest poszarpana (nie wiem dokładnie nie rozbierałem jeszcze amora) i przepuszcza powietrze. Dzwoniłem do paru serwisów i mówią że to na 99% uszczelka jest do wymiany. W jednym serwisie powiedziano mi, że marzocchi nie produkuje do tych amortyzatorów już uszczelek od pół roku. Na internecie są głównie uszczelki kurzowe i olejowe. Więc kieruje do was pytanie czy moją uszczelkę miedzy komorami mogę zastąpić uszczelka olejową? Wpisywałem frazę w wyszukiwarce "uszczelka między komorami Marzo (..)" lecz bezskutecznie, pojawiają się tylko uszczelki olejowe i kurzowe. Może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem, proszę o jakąkolwiek pomoc co z tym "fantem" mogę zrobić.

    • Przez FilipHt
      Witam. 
      Szukam amortyzatora do ramy dartmoor hornet 2019 ,będę go używał na trasach chopkach a czasami to stuntu wymagania to :
      -skok w okolicach górnej granicy jaką podaje producent Horneta
      -to nie ma być kotwica
      -może być używany
      -możliwość przeprowadzenia serwisu samemu w domu
      (Mam 60kg wagi )
      Mile widziane linki do ofert 
      Jeśli jest coś wartego uwagi to mogę dołożyć tak z 300zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...