Skocz do zawartości
bikefarm

[Piasta tył] Sram S7 - problem z ustawieniem

Rekomendowane odpowiedzi

bikefarm

Witam serdecznie, mam problem któremu nie mogę podołać, co więcej, nie może również podołać ktoś,  kto lepiej zna się na serwisie rowerów niż ja :(

Opiszę problem najdokładniej jak się da, jeśli będzie nie jasno to postaram się zrobić jakiś filmik. Problem dotyczy piasty/napędu Sram S7, clickboxa, manetki? nie wiem:P nie znam historii roweru ale otrzymałem na serwis rower z odpiętym clickboxem (pan samodzielnie wymieniał dętkę w tylnym kole, po czym nie zdołał złożyć wszystkiego do kupy), po oględzinach okazało się, że jest zerwany plastikowy pasek z numerkami w manetce, oraz pęknięty ząbek w czerwonym elemencie od popychacza, pasek usunąłem (manetka działa płynnie), czerwony plastik wymieniłem na nowy. po wszystkim konieczna była jeszcze wymiana linki. Zabieram się do składania wszystkiego tak jak należy i pojawia się problem, manetka wrzuca do 7 biegu normalnie, po czym nie zrzuca biegów, co gorsze "na sucho" wszystko działa (manetka z clickboxem plynnie, popychacz ręcznie wsuwany/wysuwany przerzuca biegi w piaście) uprzedzając pytania, wszystko jest złożone i wyregulowane poprawnie, co jeszcze gorsze to sprawdziłem już dwie inne, sprawne manetki (to samo), inny clickbox (to samo), oraz inna piastę(!)(to samo), sprawdziłem różne kombinacje i w żadnej nie działa! Ktoś pomoże? ;(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Kanister
      Przez Kanister
      Cześć,
      Planuje wymianę sprzętu w Boardmanie Team Carbon 2016. Mam pewne wątpliwości dotyczące
      a) kompatybilności przerzutki przedniej SRAM Rival (10s) z korbą Shimano R7000
      b) wkładu suportu jaki zakupić tej ramy (teraz jest korba BB30 FSA)
       
      Czy są jakieś minusy/problemy przy wymianie korby na Shimano? Z tego co widzę w internecie to trzeba zakupić wkład suportu BB30 kompatybilny z korbami Shimano (24mm).
      Może lepiej wymienić korbę na coś ze stajni SRAMa (ale cena zabija...)? Co jest bardziej ekonomiczne w dłuższej eksploatacji (cena, dostępność blatów)?

      Powodem zmian jest chęć zakupu miernika mocy.
      Pzdr,
    • Kaloryfer
      Przez Kaloryfer
      Witam,
      Mam zamiar zmienić napęd w moim rowerze Merida big.nine 300 z 2017.
      Aktualnie posiadam napęd shimano deore 3x10 40-30-22 / 11-36. Rowerem jeżdżę głównie po okolicznych trojmiejskich lasach. W wyścigach nie biorę udziału chociaż często jeżdże wyścigowe trasy i porównuję czasy aby się nie nudziło. W zasadzie ścigam się sam ze sobą. Rzadko kiedy używam najtwardzego przełożenia ale za to dosyć często najlżejsze. Spowodowane jest to brakiem siły zapewne.
      Chciałbym zmienić napęd aby tak często nie wachlować przednią przerzutką. Dwie przerzutki z przodu by w zupełności starczyły. Jednak ciekawość skłania mnie do napędu 1 rzędowego. Z tego co wyczytałem do mojego roweru mógłbym wstawić srama nx 1x12, bez wymiany piasty (TX505). Wolałbym shimano ale niestety na 11rz jestem za słaby a 12rz wymaga innej piasty.  
      Dlatego proszę o pomoc w doborze , ewentualnie potwierdzeniu czy wymieniony napęd będzie pasował do mojego roweru:
      Sram grupa NX Eagle DUB 1x12rz z korbą 175 (mam 180cm wzrostu) za 1305zł + sram suport DUB BSA 68-73mm za 127zł
       
       
    • waszpaw
      Przez waszpaw
      Sprzedaję swojego HT. Rower kupiony w ostatnich dniach listopada 2018. Specyfikacja tutaj. Zmiany w stosunku do tego:
      zamleczone koła dodany myk-myk 100 mm (Kind Shock E20i) w tej chwili ma założoną zębatkę 32T owal zamiast 34T Descendant. Rower jest na bieżąco używany, w tej chwili ma przejechane ok. 1500 km. Serwisowany w miejscu zakupu (czyli w Rbike na Racławickiej w KRK) i mechanicznie nie ma żadnych niespodzianek - stan bliski ideału. Wizualnie - na zdjęciach widać dwie przycierki - na zamykaczu tylnej ośki i na tylnym widelcu (od łańcucha).
      Najważniejsze:
      kompletny napęd SRAM GX bardzo lekka rama aluminiowa sztywne osie tarcze 180 mm. Cena przed upustami w listopadzie to 6999 PLN. Moja cena - 5500 PLN - do rozsądnej negocjacji, np. myk-myk jest pozycją opcjonalną, podobnie owalna tarcza. Odbiór wyłącznie osobisty. Rower można obejrzeć po uprzednim umówieniu. Albo w Krakowie w okolicach Czyżyn (w tygodniu) albo w okolicach Michałowic (w weekendy).
      Więcej zdjęć tutaj.

    • kamilio23
      Przez kamilio23
      Witam
      Mam problem z wyregulowaniem napędu Alfine 8 (8 biegów/rower Univega Geo) - uprzedzę odpowiedzi: wiem, że zmienia się bieg na 4 poziom i reguluje dwie żółte kreski. Teraz są ustawione okej.
      Chodzi o to, że na wszystkich biegach napęd "trykocze" oprócz biegu nr 6.
      Co jest przyczyną? Jak temu zaradzić?
    • p4trykx
      Przez p4trykx
      Ciekawe czy jest możliwość dobrania jakichś klamkomanetek współpracujących z przerzutką np. Sram GX Eagle  12 ?
      Wiem, że jest np. sram Apex ale tam największy blat ma 42 zęby, przy Egaleu mamy większy zakres 500% 
      Czy taka kaseta zmieściłaby się na szosowej piaście? Najlepiej jakby była to wersja 10-50
      Podejrzewam, że z jakiegoś powodu takie rozwiązanie nie będzie zbyt dobre bo nie znalazłem nic takiego w internecie. Jedynie spotkałem się z gravelem Breezer Radar na Deore 9 rzędowym z tyłu i 2 blatami z przodu.
×