Skocz do zawartości

[Zakup roweru] Szukam roweru - prośba o propozycje.

Ushi84

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie. Jestem kompletnie zielony w temacie sprzętu, bo mój rower ma już 17 lat i służył do jazdy w nieco cięższych warunkach niż XC i w czasach kiedy był składany, były nieco inne trendy i technologie xD. Z uwagi na swój wiek i stan moich stawów, z bólem serducha postanowiłem że czas się nieco uspokoić. Szukam roweru do maks 5000PLN, którym będę mógł od czasu do czasu pośmigać w jakichś lokalnych zawodach XC czy tam maratonach. Mam 171cm wzrostu i wagę w okolicach 70kg. Zastanawiałem się na Meridą Big Nine ale nie wiem czy to dobry wybór i może ktoś ma jeszcze jakieś ciekawe propozycje?

Napisano

Dostaniesz w każdym rozmiarze, od wszystkich producentów, z każdym kołem 27,5/29, z powietrznym amortyzatorem, z napędem 1x/2x 11s, wybór jest tak duży, internet taki ogromny że szkoda szczępić pysia.

Pozdrower

Napisano

Ostatnio było kilka wątków gdzie są dyskutowane takie rowery, poczytaj i pewnie znajdziesz coś dla siebie, jak nie w tym dziale to tu: https://www.forumrowerowe.org/forum/115-29er/

Poza tym sezon promocji więc trafiają się różne przeceny. Merida nie jest zła, ale Big Nine ma trochę niedzisiejsze standardy, a Big Nine.Lite ma dość kiepski osprzęt w tej cenie. 

Napisano
3 godziny temu, Ushi84 napisał:

Z uwagi na swój wiek i stan moich stawów

Czyli c s komfortowego, z pozycją bardziej wyprostowaną?

Ale lekkiego żeby mieć siłę pchać do przodu?

i komfortowo zawieszonego?

Napisano
1 godzinę temu, some1 napisał:

Merida nie jest zła, ale Big Nine ma trochę niedzisiejsze standardy,

Czego temu rowerowi brakuje jeśli chodzi o dzisiejsze standardy? https://www.rowerymerida.pl/produkt1651/bignine-limited-rower-merida.html

Albo temu? https://www.rowerymerida.pl/produkt1650/bignine-nx-edition-rower-merida.html

Za chwile się zaczną przeceny bo jest koniec sezonu, Limited znalazlem za 4400, NX 5850.

Napisano