Mike123 Napisano 7 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2019 Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tutaj nowy i planuję kupić rower MTB, chciałem wcześniej zasięgnąć informacji od osób bardziej doświadczonych. Czy możecie się wypowiedzieć co myślicie o tym modelu? Mam zamiar jeździć przeważnie po szlakach turystycznych, ale także po ścieżkach w lasach, polanach, szosie itp. BIG.SEVEN 500 Koła: 27,5“ Przełożenia: 20 Waga (kg): 11,7 Kolor: Silk Titan (Silver/Black) Rama: Big.Seven TFS Widelec: Manitou Markhor Comp; Air; skok 100mm, H; Taperowany; Manetka blokady skoku Przerzutka przód: Shimano Deore Przerzutka tył: Shimano Deore Shadow+ Manetka przód: Shimano Deore Manetka tył: Shimano Deore Mechanizm korbowy: Shimano Deore; 36-26H Wkład suportu: Shimano BB52 BSA Kaseta: Shimano HG500; 11-42 H Piasta przód: Shimano TX505; 100x9 H; Centerlock Piasta tył: Shimano TX505; 135x9 WHR; 32 H; Centerlock Obręcze: Merida Comp CC Opona przód: Maxxis Ikon; 27.5x2.2“; zwijana Opona tył: Maxxis Ikon; 27.5x2.2“; zwijana Dętki: Ultralite-27.5 Hamulec przód: Shimano MT-200 Hamulec tył: Shimano MT-200 Kierownica: Merida Expert CC; szer. 720mm H Mostek: Merida Expert CC; 31.8 DSH; 6* Siodło: Merida Comp CC Sztyca: Merida Comp CC; średnica 30.9mm DSP; 0 SSB Technologie: C-Mount: pozwala szybko i łatwo zamontować bagażnik. F-Mount: błotniki K-Mount Drop-out: Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Trough Axle: Osie thru-axle – 12 bądź 15mm w przednim i/lub 12mm w tylnym kole – dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. Chainstay Post Mount Disc: Mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. To rozwiązanie dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta. Lockout: Blokada amortyzatora przedniego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowanie terenu. Down Tube Exit: Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę. Internal Cable Routing: Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią. Smooth Welding: Wygładzenie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie. X-Taper Headtube: Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8“ na górze i 1 ½“ bądź 1 ¼“ na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach. Techno Forming System (TFS): Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie Recalite 61 Aluminium: Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. Merida poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójne cieniowane lekkie i sztywne rury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaca87 Napisano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2019 Ja bym szukał czegoś na kołach 29. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.